۰ نفر

اقتصاد آنلاین خبر می دهد؛

زلزله تغییرات دوباره در وبانک/ دو عضو هیات مدیره گروه توسعه ملی عوض شدند

۲۲ آذر ۱۴۰۲، ۹:۰۰
کد خبر: 813414
زلزله تغییرات دوباره در وبانک/ دو عضو هیات مدیره گروه توسعه ملی عوض شدند

گروه توسعه ملی به عنوان یکی از هلدینگ های معظم چندرشته ای کشور، باز هم دچار تغییر در دو عضو هیات مدیره خود شد تا مسیری که از سه سال قبل در شرکت سرمایه گذاری بانک ملی آغاز و شکل گرفته، همچنان ادامه یابد؛ همان مسیری که منجر به تغییر ۶ مدیرعامل و انتصاب سرپرستان متعدد در سه سال اخیر شده است.

به گزارش خبرنگار اقتصاد آنلاین، زلزله تغییرات در هیات مدیره گروه توسعه ملی در حالی عصر روز گذشته شکل گرفت که دو عضو هیات مدیره این هلدینگ معظم اقتصادی، تغییر کردند.

بر اساس آنچه که در کدال به ثبت رسیده، علی نبوی به نمایندگی از شرکت سرمایه گذاری مدیریت سرمایه مدار و حمید نوبهار به نمایندگی از شرکت سرمایه گذاری توسعه ملی به ترتیب فرهاد زرگری و حسین قاسمی شده اند.

زلزله تغییرات دوباره در وبانک/ دو عضو هیات مدیره گروه توسعه ملی عوض شدند

این تغییرات در هیات مدیره وبانک در شرایطی است که ظرف سه سال گذشته به دلیل بی ثباتی در برخی تصمیم گیری ها، این هلدینگ سرمایه گذاری معظم به یکی از پرحاشیه ترین هلدینگ ها تبدیل شده بود؛ در حالیکه ثبات مدیریتی ظرف یکسال گذشته توانسته بود اندکی شاخص های تولید، سرمایه گذاری، صادرات و استفاده حداکثری از توان تولید داخلی را بهبود بخشد.

بر این اساس گویا مسیر مخربی که ظرف سه سال منجر به تغییر ۶ مدیرعامل و تعیین سرپرست برای گروه توسعه ملی شده بود، ادامه دارد و مشخص نیست در این میان، این تغییرات پیاپی منافع کدام گروه یا بخش را تامین می کند؛ هر چند که ضرر و زیان حائز اهمیت و قابل توجهی را به سهامداران این شرکت بزرگ چند رشته ای وارد کرده است.

حالا باید دید که تصمیم به تغییرات جدید در هیات مدیره گروه توسعه ملی با تصمیم کدام نهاد صورت گرفته و تکلیف سهامدارانی که در این شرکت سرمایه گذاری کرده اند، چه خواهد شد؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha