۰ نفر

عربستانی‌ها همچنان در رویای رسیدن به لیونل مسی

۱۷ آذر ۱۴۰۲، ۸:۲۲
کد خبر: 812505
عربستانی‌ها همچنان در رویای رسیدن به لیونل مسی

مایکل امنالو، مدیر ورزشی لیگ عربستان، می‌گوید از هر بازیکن فوق ستاره‌ای، از جمله لیونل مسی، که بخواهد به این کشور بیاید استقبال می‌کند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ورزش سه، مایکل امنالو، مدیر فنی سابق چلسی، در ژوئیه ۲۰۲۳ به عنوان مدیر ورزشی لیگ عربستان انتخاب شد. در همان زمان هم بازیکنانی مانند کریم بنزما، نیمار و ریاض ماحرز به این لیگ پیوستند.

آنها برنامه دارند در پنجره‌های آینده بازیکنان بزرگ بیشتری را به لیگ ببرند. مایکل امنالو اعلام کرد که از هر فوق ستاره‌ای که تمایل به رفتن به لیگ عربستان داشته باشد استقبال می‌کنند. او گفت: «درهای لیگ عربستان به روی هر فوق ستاره‌ای که بخواهد در اینجا بازی کند باز است. اگر نشانه‌ای از علاقه آنها وجود داشته باشد یا هر یک از ستاره‌هایی که می‌شناسیم بگویند "ما علاقه‌مندیم به این لیگ بیاییم" ما برای آوردن آنها سخت کار می‌کنیم.»

قبل از پیوستن نیمار به الهلال، این باشگاه ۱۸ بار به مسی پیشنهاد داد که به این تیم بپیوندد اما فوق ستاره آرژانتینی به آمریکا رفت. امنالو در این مورد گفت: «درباره این اتفاق پاسخی ندارم‌. اگر او در فصل آینده تصمیم بگیرد به عربستان بیاید، خوشحال می‌شویم و اگر نخواهد و در لیگ آمریکا بماند باز هم خوشحال می‌شویم.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha