۰ نفر

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد؛

پیکر ۵ شهید گمنام در یزد خاکسپاری می‌شود

۱۶ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۰۵
کد خبر: 812390
پیکر ۵ شهید گمنام در یزد خاکسپاری می‌شود

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد با اشاره به اطلاع رسانی در مورد ورود پیکر پنج شهید گمنام به یزد گفت: امروز هشت پیکر وارد استان شده که سه تن از آنها مهمان یزد هستند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، منصور زارع اظهار کرد: به دلیل درخواست‌های متعدد در سطح استان یزد برای برپایی مراسم تشییع شهدای گمنام، علاوه بر پنج شهیدی که قرار است در استان یزد دفن شوند، سه شهید دیگر در این چند روز مهمان استان یزد خواهند بود.

وی عنوان کرد: این سه شهید مهمان بعد از ایام فاطمیه به معراج شهدای تهران انتقال داده خواهند شد.

زارع ادامه داد: پیکر پنج شهید گمنام که در ایام فاطمیه مورد استقبال مردم قرار می‌گیرند، در پنج نقطه یادمانی پارک کوهستان، محمدآباد یزد، منطقه تاریخی و گردشگری باقرآباد بافق، میدان شهید سلیمانی احمدآباد بهاباد و اردکان به خاک سپرده خواهند شد.

وی بیان کرد: استقبال خودرویی از شهدای گمنام از ساعت ۱۲ امروز پنجشنبه، از دروازه قرآن به‌سوی میدان امیرچقماق انجام شد و هم اکنون این پیکرها در حلقه استقبال باشکوه مردم در میدان امیرچقماق یزد قرار دارد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد ادامه داد: ساعت ۱۵:۳۰ پیکر پاک شهدا از میدان امیرچقماق به‌سوی امامزاده جعفر (ع) بدرقه خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha