۱ نفر

فوری؛ واردات خودروی جانبازان ظرف یک ماه

۱۶ آذر ۱۴۰۲، ۵:۳۰
کد خبر: 812291
فوری؛ واردات خودروی جانبازان ظرف یک ماه

رییس سازمان توسعه تجارت گفت: امیدواریم با تغییرات در مصوبه هیات وزیران واردات خودروی جانبازان سهل شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، مهدی ضیغمی در حاشیه دومین نمایشگاه تخصصی اوراسیا، در رابطه با آخرین وضعیت واردات خودروی جانبازان، اظهار کرد: در بحث خودروی جانبازان، طبق توافق صورت گرفته، به این نتیجه رسیدیم که بتوانیم مصوبه هیأت وزیران را در اسرع وقت تغییر دهیم؛ چرا که درصدی که در بحث سود و خدمات برای جانبازان در این مصوبه در نظر گرفته شده، مقداری زیاد است.

رئیس سازمان توسعه تجارت ادامه داد: دوستان بنیاد شهید انتظار دارند که این درصد کمی کاهش پیدا کند؛ این موضوع از روش‌های عادی امکان‌پذیر نیست، بنابراین ما درخواست خود را به وزارت صنعت، معدن و تجارت ارائه کردیم و ظرف چند روز آینده، وزارت صمت به هیأت وزیران تقدیم خواهد کرد.

وی با بیان اینکه امیدوار هستیم تغییراتی حاصل شود، تصریح کرد: ایجاد تغییرات سبب خواهد شد که روند واردات خودروی جانبازان بسیار سهل و آسان‌تر شود.

مدیر طرح واردات خودرو وزارت صمت، اعلام کرد: در ابتدای امر توافق با شرکت‌ها برای واردات خودروی جانبازان صورت گرفت، اما در برخی موارد، نکاتی وجود دارد که هنوز مورد توافق میان سازمان حمایت و بنیاد شهید قرار نگرفته است؛ اما امیدوار هستیم اگر امکانی برای توافق در بحث کاهش قیمت وجود داشته باشد، صورت گرفته و با اصلاحات مدنظر در مصوبه، ظرف احتمالاً یک ماه آینده واردات انجام شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha