۸ نفر

لوکس‌ترین شاسی‌بلند چینی جدید بازار ایران + عکس

۱۴ آذر ۱۴۰۲، ۳:۰۰
کد خبر: 811886
لوکس‌ترین شاسی‌بلند چینی جدید بازار ایران + عکس

خودروی اکستریم VX لوکس ترین از سیستم چهارچرخ فعال AWD ساخته بورگ وارنر بهره می برد. قلب این کراس اوور ۲ لیتری توربو GDi با حداکثر توان ۲۶۱ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۴۰۰ نیوتون متر است که از طریق گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک AT برند آیسین به هر ۴ چرخ منتقل می شود.

​به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از عصر خودرو،  اکستریم VX لوکس ترین عضو خانواده برند جدید اکستریم مدیران خودرو است. طول این کراس اوور ۵ متر است و در زمره بزرگترین کراس اوورهای چینی است که در ایران عرضه شده. اکستریم VX قوی ترین و مجهز ترین کراس اوور جدید بازار ایران است.

به نوشته عصر خودرو، این خودرو از سیستم چهارچرخ فعال AWD ساخته بورگ وارنر بهره می برد. قلب این کراس اوور ۲ لیتری توربو GDi با حداکثر توان ۲۶۱ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۴۰۰ نیوتون متر است که از طریق گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک AT برند آیسین به هر ۴ چرخ منتقل می شود.

لوکس‌ترین شاسی‌بلند چینی جدید بازار ایران + عکس


در داخل کابین این کراس اوور ۷ نفره دو نمایشگر ۱۲.۳ اینچی در طرفین و یک نمایشگر ۱۵.۶ اینچی مجموعا با ابعاد ۴۰ اینچ سراسر داشبورد را دربرگرفته و اهرم تعویض دنده نیز در سمت راست فرمان قرار دارد. همچنین برخی کلید های کنترلی  در کنار کلید استارت در کنسول بین دو صندلی قرار دارد. ۲۳ بلندگو در کابین و ۲۶ رادار و دوربین در طرفین خودرو قرار دارد. این خودرو مجهز ترین و لوکس ترین خودرو جدید بازار ایران است. از جمله مهمترین امکانات قابل توجه این کراس اوور لوکس می توان به سیستم کمک راننده سطح ۲.۵ ADAS با ۲۶ تکنولوژی ، تهیوه مطبوع اتوماتیک دوگانه با قابلیت تنظیم جداگانه ردیف دوم، مجموعه کامل کیسه های هوا جلو، جانبی، پرده ای و زانویی، رینگ های ۲۰ اینچی، ۷حالت رانندگی ، هدآپ دیسپلی، دستیار پارک و ... اشاره کرد.

لوکس‌ترین شاسی‌بلند چینی جدید بازار ایران + عکس


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha