۰ نفر

شبکه اجتماعی ایکس دوباره شروع به نمایش عنوان لینک‌های خبری خواهد کرد

۲ آذر ۱۴۰۲، ۱۶:۴۴
کد خبر: 809670
شبکه اجتماعی ایکس دوباره شروع به نمایش عنوان لینک‌های خبری خواهد کرد

ماه گذشته نمایش عنوان اخبار دارای URL در ایکس متوقف شده بود و حالا ظاهراً این شبکه اجتماعی قصد دارد تا ویژگی خود را بازگرداند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از دیجیاتو؛ایلان ماسک اعلام کرده که شبکه‌ اجتماعی ایکس یک‌بار دیگر شروع به نمایش عنوان اخبار در کارت‌های پیش‌نمایش دارای URL آن‌ها خواهد کرد.

ماسک با انتشار یک پست جدید گفت که در به‌روزرسانی‌های آینده ایکس، این شرکت عنوان اخبار را در قسمت بالای کارت نمایش خواهد داد. البته هنوز مشخص نیست که این ویژگی چه زمانی دوباره در دسترس قرار خواهد گرفت یا نحوه نمایش این کارت‌ها به‌طور دقیق چگونه خواهد بود.
تصویر سمت راست نحوه نمایش لینک‌ها در قدیم را نشان می‌دهد و تصویر سمت چپ نسخه جدید را نشان می‌دهد

در ماه آگوست، ماسک اعلام کرد که ایکس قصد دارد برای ارائه «زیبایی‌شناسی بهبودیافته»، نحوه نمایش اخبار دارای URL را تغییر دهد و در نسخه جدید، لینک‌ها فقط به صورت یک عکس و بدون عنوان نمایش داده می‌شوند. با وجود این تغییر، کاربران برای اطلاع پیداکردن از عنوان خبر مجبور بودند تا روی کارت URL کلیک کنند. برای دورزدن این تغییر نیز، بسیاری از ناشران مجبور شدند تا عناوین خود را (مانند تصویر زیر) روی تصاویر قرار دهند.

شبکه اجتماعی ایکس دوباره شروع به نمایش عنوان لینک‌های خبری خواهد کرد

بااین‌حال، اکنون یک‌بار دیگر امکان نمایش عناوین اخبار در کارت‌های URL قرار است فراهم شود و این تغییر می‌تواند کار را برای انتشار اخبار جدیدی روی ایکس آسان‌تر کند، هرچند همه‌چیز به نحوه چیدمان کارت جدید بستگی دارد.

ایکس هفته‌های پرحاشیه‌ای را پشت سر می‌گذارند، زیرا بسیاری از تبلیغ‌کنندگان بزرگ این شبکه اجتماعی ازجمله اپل و دیزنی پس از اظهارات یهودستیزانه ماسک، تصمیم گرفتند تا خرید تبلیغات در آن را متوقف کنند. روز سه‌شنبه نیز شرکت ۱۱:۱۱ Media متعلق به «پاریس هیلتون»، بازیگر آمریکایی همکاری خود با ایکس را تنها چند هفته پس از شروع آن، متوقف کرد.

همین موضوعات باعث شد تا ایلان ماسک تصمیم بگیرد از گروه ناظر بر رسانه Media Matters به‌دلیل ادعاهای نادرست شکایت کند و همچنین تبلیغ‌کنندگان ایکس را به‌عنوان سرکوبگران آزادی بیان معرفی کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha