۱ نفر

شهادت یک مامور پلیس + عکس

۱ آذر ۱۴۰۲، ۲۲:۰۶
کد خبر: 809543
شهادت یک مامور پلیس + عکس

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی گفت: استواریکم "امیرحسین ابراهیمی" که نهم شهریور امسال بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی شوتی در شهرستان سربیشه مصدوم شده بود، به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی اکبر حیدری چهارشنبه شب در این خصوص افزود: حین اجرای طرح مبارزه و برخورد با خودروهای شوتی حامل فرآورده‌های نفتی غیرمجاز، اوایل شهریور ماه در محل پلیس راه شهرستان سربیشه یک سواری پژو حامل سوخت قاچاق با تغییر مسیر عامدانه، متاسفانه به استوار یکم "ابراهیمی" برخورد کرد که نامبرده به شدت مصدوم و توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

شهادت یک مامور پلیس + عکس

وی عنوان کرد: این مامور انتظامی علیرغم تلاش کادر درمان، نزدیک به سه ماه در بیمارستان در حالت کما بود و صبح امروز چهارشنبه (یکم آذرماه) به فیض شهادت نائل آمد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی گفت: این شهید والامقام اهل بیرجند است و مراسم تشییع و خاکسپاری متعاقبا اعلام خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
    0 0
    باسلام وقتی همکاران سابق ما بازنشستگان فراجا اینطوری شهید می شوند دولت سیزدهم و مجلس انقلابی و جهادی و سپاهی قیمت ها با دلار آمریکای بالا می برند حقوق بازنشستگان که زیر خط فقر با ده درصد یا بیست درصد اضافه حقوق تحقیر بازنشته جلوی خانواده با کهولت سن و بیماری و فرزندان بیکار است