۰ نفر

سه خودرو در سیل مازندران مفقود شد

۲۶ آبان ۱۴۰۲، ۲۲:۴۷
کد خبر: 808640
سه خودرو در سیل مازندران مفقود شد

مازندران مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران گفت: متاسفانه به دلیل بی‌توجهی مسافران به هشدارهایی که صادر شد، در بالادست رودخانه "حاجی باهرود نور" پنج خودرو گرفتار شدند که با تلاش عوامل امداد و نجات شهرستان دو خودرو نجات پیدا کردند و از سرنوشت سه خودرو دیگر اطلاعی در دست نیست.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، حسینعلی محمدی شامگاه ۲۶ آبان ماه در جمع خبرنگاران، افزود: عوامل امداد و نجات و تیم‌های تخصصی جست‌وجو به منطقه اعزام شدند و در حال تلاش برای نجات و یافتن این خودروها گرفتار هستند که اخبار آن متعاقبا اعلام می‌شود.

وی به مسافران و هم استانی‌ها توصیه کرد که این سامانه بارشی همچنان تا صبح فردا در مازندران فعال است لذا از تردد و اتراق در حاشیه رودخانه‌ها پرهیز کنند.

هواشناسی مازندران در هشدار جوی سطح نارنجی، از شکل گیری جریانات شمالی همراه با عبور موج از عصرجمعه ۲۶ آبان تا صبح شنبه ۲۷ آبان ماه جاری خبر داد.

هواشناسی مازندران، نوع مخاطره سطح نارنجی را بارندگی (گاهی بصورت رگبار و رعدوبرق)، وزش باد نسبتاً شدید موقتی، کاهش دما و احتمال تگرگ اعلام کرده است. همچنین منطقه اثر را در سطح استان (بویژه در مناطق جلگه‌ای تا میان بند نواحی مرکزی و شرقی استان) پیش بینی کرده است.

براساس پیش بینی هواشناسی مازندران، اثر مخاطره شامل آبگرفتگی معابر و جاری شدن روان‌آب، رانش زمین و ریزش سنگ در محورهای کوهستانی، کاهش دید و اختلال در ترددهای جاده‌ای بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha