۰ نفر

کدال نگر ۲۳ آبان؛

حفاری و برد یک مناقصه مهم!

۲۳ آبان ۱۴۰۲، ۲۰:۰۱
کد خبر: 808097
حفاری و برد یک مناقصه مهم!

اطلاعیه‌های امروز منتشر شده در سامانه کدال بیشتر حول توضیحات در خصوص‌ صورت‌های مالی، شفاف‌سازی در خصوص شایعات و همچنین برگزاری مزایده‌ و مناقصه‌ها موضوعیت داشت.

اقتصادآنلاین - حسام بهمن آبادی؛ در اطلاعیه‌های امروز سامانه کدال حفاری از برنده شدن در استعلام قیمت برای پروژه حفاری ۹ حلقه چاه in fill میدان گازی پارس جنوبی به کارفرمایی شرکت نفت و گاز پارس و به مبلغ کل قرارداد ۳۰۸،۱۴۳،۴۶۲ دلار پرده برداری کرده است.
اما اتفاق جالب امروز بازار سهام رنج مثبت بر روی نماد حفاری در بازار سهام قبل‌ از انتشار این خبر بود که منجر به صف خرید سنگین در این نماد شد.
این امر بدین معنا است که قبل از انتشار این خبر عده‌ای رانت اطلاعاتی داشتند و قبل از انتشار این خبر مهم اقدام به خرید سهام کردند.
البته که سازمان بورس دقایقی قبل معاملات حفاری را به دلیل ظن استفاده از اطلاعات نهانی باطل کرد.

کدال نگر بیست و سوم آبان

دی

مجوز بانک مرکزی برای افزایش سرمایه بانک دی:

احتراما پیرو گزارش توجیهی هیات مدیره به مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام در خصوص افزایش سرمایه، به اطلاع می رساند مجوز بانک مرکزی ج. ا.ا برای افزایش سرمایه این بانک طی نامه شماره 02/194735 ، مورخ 1402/08/13 صادر گردیده است.

حآسا

شفاف سازی در خصوص شایعه، خبر یا گزارش منتشر شده :

بازگشت به نامه ارسالی آن سازمان به شماره پیگیری 1106235 مورخ 1402/08/22 و در اجرای مفاد ماده 13 دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان، درخصوص تغییرات با اهمیت در حجم معاملات سهام این شرکت طی 2 روز معاملاتی اخیر، به استحضار می رساند تا مقطع فعلی تغییر و رویداد با اهمیتی در وضعیت مالی و عملکرد شرکت رخ نداده است، به نظر می رسد نوسان قیمت سهام و حجم معاملات طی روزهای معاملاتی اخیر ناشی از تحرکات بازار می باشد. بدیهی است در صورت بروز هرگونه تغییر با اهمیت و موثر بر وضعیت مالی شرکت، بلافاصله جهت افشای اطلاعات اقدام و اطلاع رسانی لازم به عمل خواهد آمد.

دیران

افزایش نرخ برخی از محصولات :

احتراماً در راستای رعایت مفاد ماده 13 دستورالعمل افشای اطلاعات به استحضار می رساند نرخ فروش تعدادی از محصولات این شرکت به جهت پوشش هزینه های ناشی از افزایش قیمت مواد اولیه و بر اساس مجوزهای سازمان غذا و دارو افزایش یافته است.

حفاری

شرکت در مناقصه(استعلام قیمت)شرکت نفت و گاز پارس:
برنده شدن در استعلام قیمت برای پروژه حفاری 9 حلقه چاه in fill در میدان گازی پارس جنوبی به کارفرمایی شرکت نفت و گاز پارس به مبلغ کل قرارداد 308.143.462 دلار بصورت EPD برای یک دکل دریایی به مدت 33 ماه.

میهن

انعقاد تفاهم‌نامه :
احتراما به استحضار می‌رساند شرکت بیمه میهن تفاهم‌نامه‌های ارائه خدمات جامع بیمه‌ای با کارگزاری حامی تجارت الماس منعقد نموده است.

شدوص

توضیحات در خصوص اطلاعات و صورت های مالی منتشر شده :

مبلغ فروش در دوره 6 ماهه اول سال 1402 نسبت به دوره مالی سال قبل به میزان 38 درصد افزایش داشته است که 31 درصد آن مربوط به افزایش مقدار فروش و مابقی ناشی از افزایش نرخ محصولات می‌باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha