۰ نفر

کمبود روحانی، معضل جدید مساجد مهریز

۲۰ آبان ۱۴۰۲، ۲۳:۴۱
کد خبر: 807559
کمبود روحانی، معضل جدید مساجد مهریز

دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان مهریز از کمبود روحانی در مساجد این شهرستان خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، عبدالرضا محی الدینی در اجلاس شهرستان نماز در مهریز اظهار کرد: هم‌اکنون در شهرستان مهریز ۲۵۷ باب مسجد در شهر و مناطق روستایی وجود دارد که در ۱۰۰ مسجد نماز اقامه می‌شود و برای انجام امور تبلیغی با کمبود روحانی مواجه هستیم.

وی عنوان کرد: برگزاری نمازجماعت در مدارس، ادارات و نهادها از برنامه‌های مهمی است که با همکاری برخی دستگاه‌های اجرایی در شهرستان صورت می‌گیرد.

محی الدینی یادآور شد: برای انجام برنامه‌ها هیچ ردیف بودجه مشخصی نداریم و اگر صنایع و خیران همکاری بهتری داشته باشند، بسیاری از مشکلات حل می‌شود.

امام جمعه مهریز تاکید کرد: وجود امکانات بهداشتی و رفاهی در مساجد و نمازخانه‌های بین راهی در شهرستان موضوع مهمی است که امیدواریم با درایت و پیگیری مسئولان مرتبط رفع شود.

وی همچنین به بیان اهمیت نماز در مدارس پرداخت و گفت: باید امکانات و نمازخانه های مدارس به‌روزرسانی شود تا شوق اقامه نماز در دانش آموزان ایجاد شود.

در این مراسم از فعالان حوزه نماز با حضور امام جمعه مهریز، فرماندار ، مدیر ستاد اقامه نماز استان در محل اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان مهریز تقدیر شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha