۰ نفر

در گفت و گو با اقتصاد آنلاین مطرح شد؛

پیش‌بینی قیمت برای خریداران طلا و سکه / سرمایه‌گذاری روی طلا سود دارد؟

۱۹ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۲۲
کد خبر: 807284
پیش‌بینی قیمت برای خریداران طلا و سکه / سرمایه‌گذاری روی طلا سود دارد؟

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران با اشاره به تثبیت قیمت ها در بازار طلا و سکه پیش بینی کرد روند کنونی ادامه داشته باشد.

اقتصاد آنلاین مهدی جهانشاهلورد؛ نادر بذرافشان درباره آخرین وضعیت بازار سکه و طلا به اقتصاد آنلاین گفت: بازار هفته بدون تقاضایی را پشت سر گذاشت  انس جهانی در روند کاهشی بود و در بازارهای داخلی باتوجه به ثبات و کاهش نرخ ارز قیمت ها را یافت..

بذرافشان گفت: انس جهانی روند کاهشی داشت و در طول هفته نرخ آن ۲۲ دلار افت کرد قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار ۱۲ هزار تومان کاهش یافت.

وی اضافه کرد: در طول این هفته سکه طرح جدید ۲۵۰ هزار تومان، سکه طرح قدیم ۱۵ هزار تومان، نیم سکه ۱۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۱۰۰ هزار تومان، سکه یک گرمی بانک مرکزی نیز ۵۰ هزار تومان کاهش قیمت داشت، حباب سکه نیز ۵ میلیون و ۱۰۰ بود که ۵۰ هزار تومان نسبت به هفته گذشته کمتر شده است.

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران درباره آینده بازار طلا و سکه نیز اظهار داشت: پس از افزایش قیمتی که سکه را به ۳۱ میلیون تومان رساند در یک ماه اخیر قیمت ها به ثبات نسبی خوبی رسیده است و در این شرایط مردم مبادلات را انجام دهند در روزهای آینده باتوجه به نبود تقاضا، اگر در بازارهای جهانی و اخبار سیاسی واقتصادی نداشته مساله خاصی رخ ندهد این روند ادامه خواهد داشت.

وی افزود: ثبات قیمت ها می تواند روی افزایش تقاضا موثر باشد در اوایل بحران خاورمیانه قیمت ها افزایش چشمگیری داشت اما پس از تخلیه این افزایش قیمت ها تثبیت شده است.

بذرافشان در توصیه ای به مردم برای خرید طلا نیز گفت: در شرایط کنونی خرید مصنوعات طلا به صرفه است توصیه این است که مردم مصنوعات طلا خرید کنند که همان قیمت سکه می توان مصنوعاتی با نهایت ۳ میلیون تومان اجرت خریداری کرد که حباب ندارد و در دراز مدت هم سرمایه امنی خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۰۴:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
    0 0
    مردم پول ندارند که طلا بخرند بااین تورم خرج خوراک روزانه واجاره خانه دیگر پولی اضافه نمی ماند که روی طلا سرمایه گذاری کنند
  • سیدمحمودصفدری IR ۰۸:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    0 0
    سلام مگربااین گرانی‌ها پولی می ماند که بریم طلاخریدکنیم یاسکه لااقل خوراکی‌ها راقیمتشو بیارید پایین که انشاءالله اتفاق بیفتد بعدمیشه طلا خریدداداش گلم