۰ نفر

قهرمانی ایران در تورنمنت اردن با طوفان ۱۰ دقیقه‌ای + فیلم گل‌ها

۲۵ مهر ۱۴۰۲، ۲۳:۳۵
کد خبر: 804182
قهرمانی ایران در تورنمنت اردن با طوفان ۱۰ دقیقه‌ای + فیلم گل‌ها

تیم‌های ملی فوتبال ایران با برتری مقابل قطر در فینال تورنمنت چهار جانبه اردن به مقام قهرمانی رسید.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، تورنمنت چهار جانبه اردن به ایستگاه پایانی خود رسید و تیم‌های ملی ایران و قطر برای رسیدن به عنوان قهرمانی، رقابت سختی برابر یکدیگر دارند که همه نگاه‌ها به تقابل کارلوس کی روش با شاگردانش دوخته شده است.

تیم ملی ایران که موفق شد در بازی نخست با نتیجه سه بر یک از سد اردن میزبان عبور کند، امشب در شرایطی برابر قطر صف آرایی می‌کند که امیر قلعه نویی تصمیم گرفته است تا سه تغییر را در ترکیب خود ایجاد کند که طی آن میلاد محمدی، پورعلی گنجی و قدوس به ترکیب اصلی اضافه شده اند.

در سمت مقابل نیز کی روش کریم بوضیاف را در اختیار ندارد تا قطری‌ها با کمترین تغییرات ممکن نسبت به بازی نخست برابر عراق به مصاف ایران بروند.

گروه داوری: احمد یعقوب اردنی / کمک ها: عمرو عجاج و قیس خمیس

ترکیب ایران:
علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل زاده، رامین رضاییان، مرتضی پورعلی گنجی، میلاد محمدی، سعید عزت اللهی، علیرضا جهانبخش، محمد محبی، سامان قدوس، مهدی طارمی، سردار آزمون
سرمربی: امیر قلعه نویی

ترکیب قطر:
مشعل برشم، احمد سهیل، طارق سلمان، عبدالعزیز حاتم، یوسف عبدالرزاق، محمد وعد، اکرم عفیف، همام الأمین، بسام الراوی، احمد فتحی و المعز علی
سرمربی: کارلوس کی روش

بازیکنان و کادر فنی تیم ملی فوتبال در حمایت از مردم فلسطین با چفیۀ فلسطینی وارد زمین شدند.

مراسم اهدای جام به تیم‌ قهرمان لغو شد

در پی جنایت امشب رژیم صهیونیستی، مراسم اهدای جام به تیم‌ قهرمان بازی‌های چندجانبه اردن لغو شد.

 اشغالگران صهیونیست امشب بیمارستان المعمدانی را بمباران کرده و برآوردها حاکی از شهادت بیش از ۱۰۰۰ فلسطینی در این بیمارستان است.

شرح گل:

گل اول ایران به قطر توسط کنعانی‌زادگان در دقیقه ۶۹

گل دوم ایران به قطر توسط علیرضا جهانبخش دقیقه ۷۳

گل سوم ایران توسط آزمون در دقیقه ۷۵

گل چهارم ایران به قطر توسط کنعانی‌زادگان در دقیقه ۷۹

لحظات حساس:

دقیقه ۵: پاس در عمق مهدی طارمی برای محمد محبی به دلیل سرنگونی این بازیکن در محوطه جریمه قطر بی نتیجه بود. وینگر روستوف پس از برخورد با بسام الراوی روی زمین افتاد، ولی داور اعتقادی به خطای پنالتی نداشت.

دقیقه ۱۶: نخستین موقعیت جدی بازی توسط طارمی خلق شد. پس از اشتباه بسام الراوی روی دفع توپ، مهدی طارمی توانست از یک توپ سرگردان استفاده ببرد و شوت فنی و دیدنی او پس از سایش به پایه تیرک دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۲: پاس در عمق طارمی به محبی رسید ولی زاویه بسته شده بود و ضربه محبی نیز پس از برخورد به مدافعان قطر راهی کرنر شد.

دقیقه ۲۳: ارسال کرنر توسط قدوس در یک رفت و برگشت به شجاع خلیل زاده رسید. ضربه سر این بازیکن در تیر دوم به محبی رسید که این بازیکن قدر فرصت به دست آمده را ندانست و ضربه سرش به بیرون رفت.

دقیقه ۲۶: یک پاس رو به عقب نصیب علیرضا بیرانوند شد که اشتباه این گلر در کنترل توپ باعث شد تا توپ به یوسف عبدالرزاق برسد و در نهایت نیز بیرانوند مجبور شد مرتکب خطا شود و یک اخطار دریافت کند.

دقیقه ۲۸: ارسال محمد وعد از سمت چپ پس از برخورد به پای علیرضا جهانبخش در دستان بیرانوند آرام گرفت.

دقیقه ۴۳: کار دو نفره جهانبخش و رضاییان در گوشه سمت راست محوطه جریمه قطر با پاس رامین برای کاپیتان تیم ملی همراه شد که شوت جهانبخش به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۴۶: تیم ملی خیلی سریع و روی شوت مهدی طارمی به گل رسید ولی داور این گل را به دلیل خطای محبی به روی طارق سلمان مردود اعلام کرد.

دقیقه ۴۸: سردار آزمون روی یک فرار تند و تیز از قلب خط دفاعی قطر، صاحب موقعیت خوبی شد که پاس کات بک او به دلیل سر خوردن و افتادن مهدی طارمی، بی نتیجه از دست رفت.

دقیقه ۶۸: پاس در عمق دیدنی طارمی به محبی رسید که ضربه او را مشعل برشم مهار کرد.

دقیقه ۸۶: شوت راه دور سعید عزت اللهی روی یک ضربه کاشته با واکنش مشعل برشم راهی کرنر شد.

دقیقه ۸۷: یک ارسال به روی دروازه قطر با ضربه سر طارمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha