۰ نفر

کدال نگر ۲۴ مهر؛

پکرمان افزایش نرخ گرفت

۲۴ مهر ۱۴۰۲، ۱۸:۰۲
کد خبر: 803990
پکرمان افزایش نرخ گرفت

اطلاعیه‌های امروز منتشر شده در سامانه کدال بیشتر حول افزایش نرخ و قیمت‌ها، شفاف‌سازی در خصوص شایعات و همچنین برگزاری مزایده‌ و مناقصه‌ها موضوعیت داشت.

اقتصادآنلاین - حسام بهمن آبادی؛ در اطلاعیه‌های امروز سامانه کدال گروه صنعتی بارز با نماد پکرمان نسبت به افزایش نرخ محصولات خود شفاف سازی کرده است.

این شرکت اعلام کرده است که نرخ تایرهای رادیال سواری به میزان ۲۰ درصد افزایش یافته است که فروش این محصول ۳۲ درصد کل فروش شرکت را رقم زده است.

کدال نگر ۲۴ مهر

پکرمان

دریافت مجوز تغییر بیش از ۱۰ درصد در نرخ فروش محصولات یا ارائه خدمات:

نوع محصول: تایرهای رادیال سواری

نرخ قبلی: ۱,۰۷۸,۶۶۸ ریال

نرخ جدید: ۱,۲۹۴,۴۰۲ ریال

نسبت فروش محصول به کل درآمد:۳۲ درصد

            عطف به نامه انجمن صنفی صنعت تایر به شماره ۴۰۲/۶۲۶۴ مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۲۲ نرخ فروش تایرهای رادیال سواری این شرکت از تاریخ ۱۴۰۲/۰۷/۲۲ به میزان ۲۰ درصد افزایش می یابد.

وامید

انحلال شرکت توسعه تجارت بین الملل زرین پرشیا امید

قتربت

شفاف سازی در خصوص شایعه، خبر یا گزارش منتشر شده:

پیرو گزارش منتشر شده در پایگاه خبری کدال مبنی بر آخرین وضعیت افزایش سرمایه به استحضار می رساند در خصوص آخرین وضعیت افزایش سرمایه، شرکت پس از بررسی گزارش هیئت مدیره توسط حسابرس اشکال وارده این است که طبق قوانین و مقررات بازار سرمایه بند ۳-۲-۱ سرفصل های زمین و ساختمان اصالت اسناد مالکیت و عدم محدودیت در استفاده و نقل و انتقال داراییها مورد تایید هیئت کارشناسی قرار نگرفته است. کارشناس ثبتی معرفی شده است و گزارش کارشناسی نیز اخذ گردیده است و برای حسابرس نیز ارسال گردیده است.و منتظر گزارش نهایی حسابرس مستقل می باشیم.

شجم

تغییر گرید و تمیز کاری خطوط تولید:

احتراما ، در راستای دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار ، بدینوسیله به استحضار می رساند این شرکت پس از ثبت رکورد تولید 83،375 تن در سال مالی منتهی به 1402/06/31 ، در راستای پاسخگویی به نیاز بازار داخلی در تولید گرید خاصی از محصول SBR و رفع اشکال در واحد PBR2 به منظور حفظ روند یکنواختی تولید در ماه های آتی ، از تاریخ 1402/07/25 اقدام به تغییر گرید و تمیزکاری خطوط تولید می نماید. پیش بینی می گردد عملیات فوق حداکثر به مدت 10 روز و تا تاریخ 1402/08/04 انجام و متعاقب آن واحد با ظرفیت کامل به مدار تولید باز گردد.         

کیسون

                  دریافت ابلاغیه قبولی پیشنهاد:       

دریافت ابلاغیه قبولی پیشنهاد مربوط به مناقصه پروژه احداث جاده فرعی دسترسی به سنگ شکن معدن و توسعه محل انباشت آن در شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان خراسان به مبلغ ۵۷۴ میلیارد ریال

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha