۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

 هوش‌مصنوعی و چاپ تاریخی پول، حماسی‌ترین بازار صعودی را برای کریپتو ایجاد خواهد کرد

۱۷ مهر ۱۴۰۲، ۱۱:۰۰
کد خبر: 802815
 هوش‌مصنوعی و چاپ تاریخی پول، حماسی‌ترین بازار صعودی را برای کریپتو ایجاد خواهد کرد

آرتور هیز، یکی از بنیانگذاران صرافی بیت‌مکس BitMEX)) می‌گوید که دو کاتالیزور کلیدی باعث ایجاد یک بازار صعودی حماسی برای صنعت دارایی‌های دیجیتال خواهد شد.

اقتصادآنلاین – حسین عسکری؛ هیز در مصاحبه جدید خود گفت که تجاری‌سازی هوش‌مصنوعی (AI) و چاپ تاریخی پول توسط فدرال رزرو منجر به صعود شدید بازار کریپتو می‌شود.

آرتور هیز گفت ما در آستانه تجربه یک بازار صعودی دیگر برای رمزارزها هستیم زیرا بیشترین پول در تاریخ بشر در یک دوره دو تا سه ساله چاپ شده است و تجاری سازی هوش‌مصنوعی و چگونگی ارتباط آن با رمزارزها به عنوان دگرگون کننده ترین پیشرفت تکنولوژیکی که تا به حال در تاریخ بشر اتفاق افتاده است.

این دو چیز در کنار هم، حماسی‌ترین بازار ارزدیجیتال و تقریباً هر چیز دیگری را که به نوعی دارایی پرخطر در سراسر جهان است، ایجاد می‌کند.

به گفته هیز، نیروگاه‌های اقتصادی مانند ایالات متحده، اروپا و چین قرار است مقادیر زیادی بدهی صادر کنند که به نفع دارایی‌های دیجیتال عمل می‌کند.

من تحقیقی را در مورد میزان بدهی آمریکا، چین، اروپا و ژاپن انجام دادم و این من را شگفت زده کرد.

این خیلی مضحک است که در دو تا سه سال آینده چقدر پول چاپ می‌شود در حالی که بانک‌های مرکزی تلاش می‌کنند بازارهای اوراق قرضه دولتی را نجات دهند و بخاطر همین است که من در مورد بیت کوین، کریپتو، سهام خاص و... آنقدر خوشبین هستم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha