۰ نفر

پیام امیرعبداللهیان به سردار رادان

۱۳ مهر ۱۴۰۲، ۱۸:۲۵
کد خبر: 802399
پیام امیرعبداللهیان به سردار رادان

وزیر امور خارجه در پیامی به سردار رادان ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: امروز با وجود جنگ ترکیبی دشمنان برای القای ناامنی در کشور و مخدوش کردن چهره مقتدر حافظان امنیت، جمهوری اسلامی ایران نقش بی بدیلی در ثبات، امنیت و آرامش منطقه و جهان داراست.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (پنجشنبه) ۱۳ مهر ماه در پیامی خطاب به فرماندهی کل نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت.

متن پیام وزیر امور خارجه به شرح زیر است :

برادر گرامی؛ سردار سرتیپ احمدرضا رادان
فرمانده کل محترم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم
نیروی انتظامی مقتدر جمهوری اسلامی ایران که به فرموده مقام معظم رهبری یکی از ستون‌های اصلی حفظ امنیت در کشور در سراسر شهرها و مرزهای ایران عزیز است، همدوش دیگر حافظان امنیت کشور، امنیت و آرامش را برای ملت شریف و نجیب ایران به ارمغان آورده و خون‌های پاک و جان‌های شیرینی را در مسؤولیت خطیر دفاع از امنیت کشور تقدیم کرده است.

امروز برغم جنگ ترکیبی دشمنان برای القای ناامنی در کشور و مخدوش کردن چهره مقتدر حافظان امنیت، جمهوری اسلامی ایران همچنان همانند ستون ثبات و امنیت در منطقه و قهرمان و پیشتاز مبارزه با تروریسم و قاچاق مواد مخدر بوده و نقش بی بدیلی در ثبات، امنیت و آرامش منطقه و جهان داراست.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حافظ امنیت ملت و مرز و بوم ایران اسلامی، هفته نیروی انتظامی را خدمت جنابعالی، کلیه فرماندهان و پرسنل خدوم، مقتدر و فداکار نیروی انتظامی تبریک عرض می‌کنم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha