۰ نفر

کدال نگر ۸ مهر؛

کاهش سودآوری برکت با فروکش کردن کرونا

۸ مهر ۱۴۰۲، ۱۷:۵۴
کد خبر: 801754
کاهش سودآوری برکت با فروکش کردن کرونا

اطلاعیه‌های امروز منتشر شده در سامانه کدال بیشتر حول تغییر قیمت‌ها،   شفاف‌سازی در خصوص شایعات و همچنین برگزاری مزایده‌ و مناقصه‌ها موضوعیت داشت.

اقتصادآنلاین - حسام بهمن آبادی؛ در اطلاعیه‌های امروز سامانه کدال گروه دارویی برکت از کاهش سودآوری خود پرده برداشته است که دلیل آن را نیز کاهش درآمد شرکت به دلیل فروکش کردن کرونا اعلام کرده است‌.
همچنین در اطلاعیه‌های امروز گروه داروسازی امین با نماد دامین از افزایش نرخ ۴۶ قلم از محصولات شرکت خود به میزان ۹ درصد پرده برداشته است که این افزایش به جهت پوشش هزینه‌های ناشی از افزایش قیمت مواد اولیه می‌باشد.

کدال نگر هشتم مهر

وسپهر

آگهی عرضه سهام :
شرکت سرمایه‌گذاری گروه مالی سپهر صادرات (سهامی عام) در نظر دارد تعداد ۸۵۰.۰۰۰ سهم معادل ۸۵ درصد سهام تحت تملک خود و شرکتهای تابعه در شرکت خدمات نوین گردشگری سپهر جم را اصالتاً و وکالتاً واگذار نماید.

شهر

نتایج شرکت در مزایده :

پیرو اطلاعیه شماره ۱۰۸۶۵۷۱ مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۰۴ ، شرکت گروه مالی شهر (سهامی عام) منتشر شده در سامانه کدال، به اطلاع می رساند پس از بازگشایی پاکات و اعلام نتایج این شرکت برنده مزایده واگذاری یک باب واحد تجاری طبقه همکف به مساحت ۲۸۱/۳۰ مترمربع، یک واحد تجاری در زیر زمین به مساحت ۲۳۳ مترمربع، ۶ واحد اداری طبقه اول الی ششم ۱۴۱۸/۴ مترمربع و ۱۰ واحد پارکینگ گردیده و در حال انجام تشریفات اداری و انعقاد قرارداد می باشد. ضمنا نحوه پرداخت ثمن معامله به صورت ۱۰ درصد نقد در زمان شرکت در مزایده و ۹۰ درصد حداکثر ظرف مدت یک ماه از تاریخ اعلان نتایج می باشد.

ثجنوب

برگزاری مناقصه :

شرکت در نظر دارد برای انجام عملیات اجرایی پروژه ایوان اهواز خود به متراژ ۴۴۵۶۷متر مربع زیربنا با کاربری مسکونی اقدام به جذب شریک سازنده نماید. در این فرایند زمین و پروانه ساختمانی به عنوان آورده شرکت و مخارج ساخت و تکمیل پروژه همراه با سایر هزینه های مربوطه تا اخذ اسناد مالکیت تک برگ واحدها بر عهده شریک سازنده خواهد بود.
 

برکت

توضیحات در خصوص اطلاعات و صورت های مالی منتشر شده :

در سال ۱۴۰۰ با توجه به همه‌گیری ویروس کرونا و نیاز مبرم کشور به واکسن، شرکت گروه صنایع شفا فارند از زیر مجموعه‌های این هلدینگ اقدام به تولید و فروش واکسن کووایران برکت برای اولین بار در تاریخ کشور نمود و سود آن شرکت در سال ۱۴۰۰ تقسیم و باعث افزایش سود این هلدینگ شد با فروکش شدن همه گیری ویروس کرونا، فروش و سود شرکت گروه صنایع شفا فارمد نسبت به دوره مشابه قبلی کاهش چشمگیر داشت.

دامین


دریافت مجوز تغغیر در نرخ فروش محصولات :

احتراما در راستای رعایت مفاد ۱۳ دستورالعمل افشا اطلاعات به استحضار می رساند نرخ فروش ۴۶قلم از محصولات این شرکت در گروههای اعصاب ،گوارش ،قلب و عروق،ضد حساسیت وغیره به جهت پوشش هزینه های ناشی از افزایش قیمت مواد اولیه و براساس مجوز سازمان غذا و دارو به میزان۹% افزایش یافته است.

وپارس

تأسیس شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی :


ییرو اطلاع رسانی مورخ ۱۴۰۲/۰۴/۱۲ و در راستای اجرای پروژه های مسکونی ، موضوع اجرای تکالیف قانونی و مسئولیتهای اجتماعی بانک پارسیان در زمینه طرح نهضت ملی مسکن و با اشاره به تفاهم نامه های منعقده با وزارت مسکن و شهرسازی و شهرداری ها و بمنظور مولد سازی دارایی های بزرگ و کلان ، بانک پارسیان اقدام به تاسیس شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی نموده.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha