مجری تلویزیون کرونا گرفت + عکس
شاهین جمشیدی یکی از مجریان شبکه سه سیما به کرونا مبتلا شد.
به گزارش اقتصاد آنلاین ، خبر ابتلای شاهین جمشیدی به کرونا را حسین حسینی دیگر مجری رسانه ملی، در صفحه مجازی خود منتشر کرده است.او در این باره نوشته است: «دوست و همکار پرنشاطم شاهین جمشیدی متاسفانه به کرونا مبتلا شده، برای شفای همه عزیزان بیمار و شاهین عزیز لطفا حمد شفا هدیه بفرمایید.»
ارسال نظرات





