مثقال طلا
کیان.
x
منطه
۳۱ / خرداد / ۱۴۰۰ ۱۲:۳۳

مجری تلویزیون کرونا گرفت + عکس

مجری تلویزیون کرونا گرفت + عکس

شاهین جمشیدی یکی از مجریان شبکه سه سیما به کرونا مبتلا شد.

کد خبر: ۵۳۸۲۶۵
پارس نماد

 به گزارش اقتصاد آنلاین ، خبر ابتلای شاهین جمشیدی به کرونا را حسین حسینی دیگر مجری رسانه ملی، در صفحه مجازی خود منتشر کرده است.او در این باره نوشته است: «دوست و همکار پرنشاطم شاهین جمشیدی متاسفانه به کرونا مبتلا شده، برای شفای همه عزیزان بیمار و شاهین عزیز لطفا حمد شفا هدیه بفرمایید.»

5575910

 

ارسال نظرات
مفید
x