مثقال طلا
کیان.
x
منطه
۳۰ / خرداد / ۱۴۰۰ ۲۳:۰۹

چهار بازیکن پرسپولیس و تراکتور تست دوپینگ دادند

چهار بازیکن پرسپولیس و تراکتور تست دوپینگ دادند

چهار بازیکن تیم‌های پرسپولیس و تراکتور تست دوپینگ دادند.

کد خبر: ۵۳۸۰۹۰
پارس نماد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، بعد از پایان دیدار تیم‌های  پرسپولیس و تراکتور که منجر به قهرمانی سرخ‌پوشان در سوپرجام شد چهار بازیکن دو تیم تست دوپینگ دادند.

اکبر ایمانی و سعید ایرانخواه از تراکتور و حامد لک و شهریار مغانلو از  پرسپولیس تست دوپینگ دادند.

این مسابقه با تک گل آل‌کثیر به سود  پرسپولیس به پایان رسید.

ارسال نظرات
مفید
x