مثقال طلا
کیان.
x
منطه
۱۹ / ارديبهشت / ۱۴۰۵ ۰۰:۲۳

خبر بد از اتصال اینترنت بین الملل امروز ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۵/ تلگرام و اینستاگرام کی باز می‌شود؟

خبر بد از اتصال اینترنت بین الملل امروز ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۵/ تلگرام و اینستاگرام کی باز می‌شود؟

آخرین خبر از اتصال اینترنت بین الملل امروز ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۵ را در ادامه بخوانید.

کد خبر: ۲۱۳۶۵۸۴
پارس نماد

به گزا رش اقتصاد آنلاین، دبیر ستاد امر به معروف تهران نوشت: فضای مجازی به‌هیچ‌وجه نباید به حالت قبل برگردد.

روح الله مومن نسب، دبیر ستاد امر به معروف تهران نوشت: «نیرو‌های مسلح با اهداف غیرمتمرکز ما را به سمت درست و با دقت به سمت هرمز سوق می‌دهند و مرز‌های آبی و خاکی و آسمان را در بر می‌گیرند ایران را به سمت رژیم‌های تروریستی و تروریستی آمریکا و اسرائیل سوق می‌دهند و ما را در فضای مجازی و جغرافیای ایران در اختیار رژیم‌های تروریستی قرار می‌دهند.

فضای مجازی به هیچ وجه نباید به حالت قبل برگردد؛ به طور مشابه که امام_شهید دانش‌آموز مینابی و هزاران نفر از جانان عزیزتر از جانمان به حالت قبل بر نمی‌گردد.

بدون شک اگر نظام حقوقی جدید برای اینترنت تدوین و اجرا شود، با همین فضای مجازی مجاز، همه پیروزی‌های کشورمان را به شکست تبدیل می‌کند و تلخ‌ترین خبر ممکن این است که ما هم تثبیت و قطعی می‌شود.» بین الملل امروز ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۵ را در ادامه بخوانید.

ارسال نظرات
نظرات شما
نیما
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۵ - ۰۰:۳۳
دقیقا وقتی اینترنت پرو هست چرا آزاد کنن؟ یه طرح به نفع ملت ندادن تا حالا
307
14
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۵ - ۰۰:۳۴
پس بگو میریم عصر حجر...
294
1
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۵ - ۰۰:۴۴
واقعا که
181
3
نپرس منم نمیگم
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۵ - ۰۰:۵۸
خبر خوبم میتونی بدی نویسنده
انشالله منتظر خبر خوبت کی باشیم مثلا بگی شراقط وام به حالت قبل برگش یا چه میدونم بلیت جام جهانی ارزون شد کمی یا مخاطبین محترم بالاخره استیم باز شد
یا از این قبیل اخبار ازمون استخدامی فلان چیز از فلان منبع خواهد امد دنبال خبرای اینجوری باش
103
20
رکسانا
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۵ - ۰۱:۲۴
ننگ بر شما که حق طبیعی مردم را از آنها می گیرید
396
3
حمیدرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۵ - ۰۱:۲۸
پس اینترنت پرو این چیزام خطر داره نباید پول زور بگیرین اصلا اینترنت جهانی زمانی که قطع چرا باید اینترنت گرون کنین چی میخوای از جون ما با یه گیم خودمون سر گرم میکردیم از دست مشکلات اونم گرفتین 70روز اینترنت ندارم به جای رسیدم تو این همه بدبختی بعضی وقتا فکر خدکشی به فکرم میاد شما به این میگین امنیت💔😣
370
7
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۵ - ۰۱:۴۳
سوال من از این بنده خدا اینه الان این وی پی ان فروش ها هستن و وی پی ان میفروشن مشکلی نیست من بدبخت که ارزو دارم فقط گیم بزنم تنها سرگرمیم همینه باید حسرت بخورم ماشین شده حسرت پول خونه زندگی حتی غذا شده حسرت حالا حسرت اینترنت رو هم باید بخوریم که برای پولدار ها شد
342
3
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۵ - ۰۲:۰۷
شما چیکاره هستید که برای اینترنت مردم نظر میدید، مالیات همچی از جمله زیر ساخت اینترنت رو از جیب ما ملت ۹۰ میلیونی ایران میگیرید بعد خودتون با شکم سیر میایید راجب اینترنت ما مردمه فقیره ایران نظر میدید که اینترنت رو دیگه نباید براشون وصل کنیم...هر یک روز بالای ۸۰ میلیون دلار به اقتصاد ایران ضربه خورده چون اینترنت رو قطع کردید بماند که الان ۷۲ روزه اینترنت رو قطع کردید و بجای دلجویی از مردم میایید میگید اینترنت رو دیگه وصل نکنیم....
364
2
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۵ - ۰۹:۲۷
اگر اینترنت بین الملل باید قطع شود باید اینترنت همه قطع بشه چرا باید یک عده اینترنت بین الملل داشته باشند
211
2
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۵ - ۰۹:۲۸
سیم کارت سفید طاغوتی خطر نیست
سیم کارت پرو درباری خطر نیست
فقط رعیت بی نوا خطره خوب شیر فهم شدیم
204
0
فقط خدا
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۵ - ۱۰:۲۰
اهااا دشمن نشسته کی نت رو وصل میکنن که بتونه کاری بکنه چون جیبش خالیه نمتونه فیلتر شکن بخره...سیم کارت سفید بخره..اینترنت پرو جور کنه برید بنده خداها مردم چی فرض کردین خودتون بشینید با حرفاتون کاراتون فکر کنین دل مردم پختین تاکی بدبختی ما چیز زیادی نخواستیم حقمون خواستیم دشمن کاری میکرده تا الان هزار غلط میکرده دیگه حق مردم به بهانه این دشمن کثیف نگیرین شرم کنین خجالت بکشین همین مردم شب تا صبح تو خیابون ها علمداری میکنن
161
2
اینترنت
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۵ - ۱۰:۳۰
لطفا اینترنت را وصل کنید 🤬
156
3
درام
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۵ - ۱۰:۳۶
سطح ناراحتی و نگرانی و تنفر رو میشه ت پیامک ها دید . واقعا چکار دارید میکنید با ملت
210
0
آدرین
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۵ - ۰۹:۱۳
۲ راه داره نت وصل شه
یا کسی سیم کارت پرو نخره
یا تظاهرات گسترده
وی پی ان نخرید اولای کاسبیه
تا گیگی ۵۰ سقوط میکنه
30
0
مج
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۵ - ۰۹:۲۸
اینرنت توروخداوصل.کنین
23
1
یزدان
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۵ - ۱۰:۴۴
تا کی؟
16
0
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۵ - ۱۰:۵۱
اینترنت پرو و سیم کارت سفید داشتن ربطی به امام شهید وشهدای میناب نداره مصلحته حتما
24
5
بدبخت
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۵ - ۱۱:۲۴
چرا نباید اینترنت برگرده مگه میشه
22
0
مفید
x