۰ نفر

مهاجم ناراضی در راه رئال مادرید؟

۲۱ اسفند ۱۴۰۱، ۲:۰۰
کد خبر: 706060
مهاجم ناراضی در راه رئال مادرید؟

کریم بنزما فصل وحشتناکی را در زمینه مصدومیت ها داشته چرا که هشت مصدومیت داشته و چهارده بازی را از دست داده در حالی که ریچارلیسون نیز نتوانسته در تیم تاتنهام زیر نظر کونته جا بیافتد و همین مسئله باعث شده تا شایعات در مورد نقل و انتقالات تابستانی قوت بگیرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرآنلاین؛ ریچارلیسون تجربه کار کردن با آنچلوتی در اورتون را دارد. در حقیقت مهاجم برزیلی بهترین روزهای فوتبالی خود را زیر نظر کارلو داشته است و حالا آس مدعی است که رئال مادرید شرایط خرید ریچارلیسون را با دقت زیر نظر دارد.

تاتنهام برای خرید ریچارلیسون در تابستان قبلی ۷۰ میلیون یورو پرداخت و توقعات زیادی از او داشت اما مهاجم سابق اورتون در تیم کونته جا نیافتاد و اغلب نیمکت نشین بود. ریچارلیسون در این فصل فقط دو گل و سه پاس گل داشته و اخیرا به شدت به کونته حمله کرده است و به همین خاطر به نظر می رسد که جدا شدنش از تیم لندنی در تابستان قطعی باشد.

در این شرایط رئال مادرید می تواند از فرصت استفاده کند و ریچارلیسون را بخرد. این مهاجم در تابستان گذشته نیز مورد توجه رئال بود اما در آن زمان سهمیه بازیکنان غیراروپایی رئال پر بود. با توجه به این که وینیسیوس، رودریگو و میلیتائو پاسپورت اسپانیایی گرفته اند، این سهمیه در ترکیب رئال مادرید خالی شده است.