۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

سرمربی استقلال تاجیکستان تغییر نکرده است / کادر فنی در آرامش

۲۱ شهریور ۱۴۰۰، ۱۲:۲۷
کد خبر: 561536
سرمربی استقلال تاجیکستان تغییر نکرده است / کادر فنی در آرامش

درحالی که با اعلام رسمی باشگاه استقلال تاجیکستان، سرمربی این تیم برای بازی برابر پرسپولیس تغییر کرده، گویا این تغییر به صورت برنامه ریزی شده بوده و خبری از مشکلات در کادرفنی این تیم نیست.

به گزارش اقتصادآنلاین، دو روز قبل خبری مخابره شد مبنی بر اینکه ویتالی لوچنکو سرمربی سرشناس استقلال تاجیکستان از کار برکنار شده و مبین ارگاشف در بازی حساس برابر پرسپولیس روی نیمکت این تیم خواهد نشست. انتشار چنین خبری قطعا از اوضاع نامناسب تیم تاجیکی خبر می­داد اما گویا اصل ماجرا چیز دیگری است. از آنجایی که لوچنکو با مدرک پرولایسنس مدنظر AFC را اخذ نکرده، مطابق قوانین نمی­تواند در لیگ قهرمانان آسیا روی نیمکت استقلال بنشیند. کما اینکه در دور گروهی هم خبری از او نبود و از دور تیمش را هدایت می­کرد. بنابراین تغییر شاخصی روی نیمکت حریف سرخپوشان رخ نداده و ارگاشف تنها به صورت ظاهری روی نیمکت نماینده تاجیکستان می­نشیند و هدایت اصلی تیم مطابق سابق برعهده لوچنکو است و پرسپولیسی­ها باید از این موضوع مطلع باشند.

گفتنی است دیدار استقلال تاجیکستان و پرسپولیس ایران در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا روز سه شنبه 23 شهریورماه ساعت 19:30 در ورزشگاه ملی دوشنبه برگزار می­شود.