۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

برد یا باخت فرقی نمی کند / مجیدی بعد از الهلال طوفان به پا می کند

۲۱ شهریور ۱۴۰۰، ۱۱:۵۷
کد خبر: 561523
برد یا باخت فرقی نمی کند / مجیدی بعد از الهلال طوفان به پا می کند

فرهاد مجیدی تیم خود را برای دیدار حساس فردا شب برابر الهلال آماده می کند اما قصد دارد پس از این بازی علیه شرایط پرحاشیه این تیم یک مصاحبه اساسی انجام دهد.

به گزارش اقتصادآنلاین، همان‌طور که انتظار می‌رفت انتخاب مهدی پاشازاده به‌عنوان معاون ورزشی باشگاه استقلال با واکنش‌های بسیار زیادی همراه شد به شکلی که بسیاری از هواداران در شبکه‌های اجتماعی به این انتخاب واکنش تندی نشان دادند و مهدی پاشازاده را مورد سرزنش قرار دادند که چرا با احمد مددی حاضر به همکاری شده‌است. با این‌ وجود پاشازاده در نخستین اظهارنظر خود تاکید کرد که من فرزند باشگاه استقلال هستم و تمام تلاش خود را به کار خواهم بست تا به مجموعه استقلال کمک کنم.

حالا اما شنیده می‌شود سرمربی تیم فوتبال استقلال نیز با این انتخاب به‌ شدت مخالف است و به‌ احتمال بسیار زیاد به‌ زودی نسبت‌ به انتساب مهدی پاشازاده توسط احمد مددی واکنش نشان خواهد داد. فرهاد مجیدی هرچند به‌صورت رسمی نسبت‌ به انتخاب مهدی پاشازاده به‌ عنوان معاون ورزشی باشگاه استقلال مخالفت نکرده‌ است اما منابع خبری نزدیک به استقلال در امارات مدعی شدند سرمربی آبی‌ها انتخاب معاون جدید ورزشی باشگاه استقلال را نوعی اعلان جنگ از سوی مدیریت باشگاه برای کادر فنی تلقی کردند. شنیده می‌شود فرهاد مجیدی به واسطه حفظ آرامش و تمرکز تیمش پیش‌ از دیدار با الهلال عربستان هیچ‌گونه موضع‌گیری در این خصوص انجام نداده‌ است اما تصمیم دارد به‌ محض بازگشت از امارات در این خصوص موضع خود را به ‌صورت رسمی با هواداران در میان بگذارد.

معاون جدید ورزشی باشگاه استقلال در زمره منتقدان فرهاد مجیدی است و انتقادات تندی نسبت به سیاست‌های فنی حاکم بر استقلال در دوره مربیگری این سرمربی دارد و در مصاحبه‌های اخیر خود به شکل کاملاً مشخص فرهاد مجیدی را نقد کرده بود و تاکید داشت مجیدی با این رویه امکان کسب موفقیت در استقلال را ندارد.

حالا باید دید آیا مهدی پاشازاده به سرنوشت جواد زرینچه گرفتار خواهد شد یا این‌ که مدیران باشگاه با حمایت از پیشکسوت نام‌آشنای خود به نوعی مقابل مخالفت فرهاد مجیدی ایستادگی خواهند کرد و اجازه نخواهند داد ماجرای جواد زرینچه برای مهدی پاشازاده تکرار شود. برخی نزدیکان باشگاه استقلال پیش‌بینی می‌کنند شرایط حاکم بر باشگاه استقلال بعد از بازی دوشنبه‌شب برابر الهلال به‌ کلی دگرگون خواهد شد و سرمربی تیم با استناد به شرایط حاکم بر اردوی امارات و انتساب‌های اخیر به‌ویژه مهدی پاشازاده و بهرام امیری موضع ‌گیری تندی را در قبال احمد مددی و مجموعه کارگزاری باشگاه خواهد گرفت تا یک‌ بار دیگر استقلال به سوژه جنجالی رسانه‌های خبری تبدیل شود.