۰ نفر

خبر اقتصادآنلاین تایید شد؛

استعفای مدیرعامل پرسپولیس به دلیل مشکلات مالی / سمیعی درحوالی درب خروج پرسپولیس

۱۵ شهریور ۱۴۰۰، ۹:۵۱
کد خبر: 559708
استعفای مدیرعامل پرسپولیس به دلیل مشکلات مالی / سمیعی درحوالی درب خروج پرسپولیس

هفته گذشته اقتصاد آنلاین از شایعه استعفای مجید سمیعی مدیرعامل پرسپولیس پرده برداشت و این خبر با اظهارات وزیر ورزش و سرمربی سرخ‌ها به نوعی تایید شد.

به گزارش اقتصادآنلاین ، هفته گذشته شایعه استعفای سمیعی به دست ما رسید که مدیرعامل فعلی سرخپوشان پس از بازی با استقلال تاجیکستان در لیگ قهرمانان آسیا از سمت خود کناره گیری می‌کند. این خبر ابتدا جدی گرفته نشد اما پس از اینکه حمید سجادی وزیر ورزش در یک برنامه تلویزیونی این موضوع را تلویحا تایید کرد و البته روز گذشته هم یحیی گل محمدی در حاشیه تمرین پرسپولیس کمی از جزییات آن گفت، این شایعه نشان واقعیت به خود گرفت.

اینطور که گل محمدی گفت، مشکلات مالی دلیل اصلی کناره گیری سمیعی است اما باید به این موضوع اذعان داشت که برخی از این بدهی‌ها در زمان خود این مدیر انباشته شده و راه حلی برای آن اندیشیده نشده است. گویا به گوش سمیعی هم رسانده‌اند که احتمال این موضوع هم وجود دارد که وزیر ورزش شخص مورد نظر خودش را به سمت مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس منصوب کند و به همین دلیل او پیش دستی کرده تا حداقل از این جایگاه برکنار نشود. حال باید دید طی چند روز آینده چه اتفاقی خواهد افتاد اما چیزی که مشخص است، قطعا پس از بازی‌های آسیایی اتفاقات اساسی در پرسپولیس رخ خواهد داد.