۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

مبلغ توافق پرسپولیس و کی روش مشخص شد / پرسپولیسی ­ها در انتظار مساعدت فدراسیون

۱۴ شهریور ۱۴۰۰، ۱۱:۳۳
کد خبر: 559423
مبلغ توافق پرسپولیس و کی روش مشخص شد / پرسپولیسی ­ها در انتظار مساعدت فدراسیون

پرسپولیس با کی روش استنلی مهاجم فصل گذشته سپاهان به توافقات شخصی دست یافت و اکنون منتظر مجوز فدارسیون برای انعقاد قرارداد با اوست.

به گزارش اقتصادآنلاین؛ پس از چند روز مذاکره، باشگاه پرسپولیس با کی روش مهاجم بلند قامت سابق سپاهان و ذوب آهن برای پیوستن این تیم به توافق رسید. مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر که با نظر یحیی گل محمدی به دنبال یک مهاجم خارجی بود، با مبلغی حدود 500 هزار دلار نظر استنلی را جلب کرد تا وی در صورت حضور در جمع سرخ­ها گران قیمت‌ترین بازیکن این تیم در فصل پیش رو لقب بگیرد. با این حال بدهی­ پرسپولیس به سرمربی سابقش یعنی گابریل کالدرون و پرونده باز او در فیفا سبب شده تا فدراسیون فوتبال فعلا مجوز امضای قرارداد با بازیکن خارجی را به این باشگاه ندهد. گویا مدیران باشگاه در حال مذاکره با کمیته تعیین وضعیت و فدراسیون فوتبال برای رفع این مشکل هستند اما با توجه به پالس­هایی که از مراجع مربوطه گرفته‌اند، بعید به نظر می­رسد بتوانند برای حل مشکل اقدامی به جز پرداخت بدهی 900 هزار دلاری کالدرون و مبلغ نزدیک به 100 هزار دلار به اوساگونا داشته باشند.

به هرحال از آنجایی که مدیربرنامه ایرانی کی روش استنلی و بوژیدار رادوشوویچ سنگربان پرسپولیس یک نفر هستند و مدیریت باشگاه هم با این فرد رابطه خوبی دارد، فعلا از وی خواسته­اند که برای پیشنهادات تیم­های دیگر دست نگه دارد. حال باید دید وضعیت بدهی­های پرسپولیس به کجا می­رسد.