۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

عاقبت بستن قرارداد بدون تست پزشکی / بازیکن جدید استقلال به بازی با الهلال نمی­رسد

۱۴ شهریور ۱۴۰۰، ۱۰:۲۷
کد خبر: 559403
عاقبت بستن قرارداد بدون تست پزشکی / بازیکن جدید استقلال به بازی با الهلال نمی­رسد

به نظر می­رسد خرید جدید استقلال فعلا نمی­تواند برای این تیم به میدان برود و در فرآیند بستن قرارداد با وی، خبری از تست­های پزشکی نبوده است.

به گزارش اقتصادآنلاین، ابوالفضل جلالی بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال سایپا که چند روز قبل به استقلال پیوست، در چهار بازی پایانی نارنجی پوشان در لیگ گذشته هم این تیم را همراهی نکرده بود. جلالی بعد از عقد قرارداد با استقلال هم تنها یکی دو روز در تمرینات این تیم حضور پیدا کرد و این روزها در برنامه­های آماده‌سازی این تیم حضور ندارد. درحالی که برخی از مدیران استقلال اعلام کردند که این باشگاه از همه خریدهایش تست پزشک به عمل می­آورد، گویا جلالی برخلاف این ادعا بدون شرکت در تست­های پزشکی با استقلال قرارداد بسته و به دلیل مصدومیتی که از ناحیه عضله زیر شکم دارد در چهار هفته پایانی برای سایپا به میدان نرفت. وی در دیدارهای سایپا در پایان فصل مقابل استقلال، گل گهر، آلومینیوم اراک و تراکتور غایب بود و همین مصدومیت باعث شد نتواند نارنجی­پوشان را همراهی کند. البته مصدومیت این بازیکن و عقد قرارداد با آبی­ها باعث انتقاداتی به کادر فنی و مدیریت باشگاه استقلال شده است.

 در خصوص نوع مصدومیت بازیکن فصل گذشته سایپا با پزشک این تیم شهاب شافعیان تماس گرفتیم که وی در این باره گفت: "مصدومیت این بازیکن از ناحیه عضله زیر شکم بود که باعث شد نتواند در بازی­های پایانی برای تیم به میدان برود اما در همان اواخر فصل آسیب دیدگی وی تقریبا رو به بهبود بود و حتی کنار زمین نرم دوی می­کرد. البته چون این بازیکن با ما قرارداد داشت آن زمان زیر نظر ما به درمان خود ادامه داد و تمرینات خود را انجام می­داد اما پس از جدایی از تیم، دیگر از روند ریکاوری او اطلاعی نداریم."

 گفتنی است این بازیکن به دلیل مصدومیت از همان ناحیه قدیمی در تمرینات بدنی و تاکتیکی استقلال حضور فعالی ندارد و بعید است با این شرایط در بازی با الهلال عربستان، نماینده ایران را همراهی کند.