۰ نفر

رحیمی رکورد پارالمپیک را شکست

۵ شهریور ۱۴۰۰، ۱۲:۱۳
کد خبر: 556871
رحیمی رکورد پارالمپیک را شکست

غلامرضا رحیمی، رمضان بیابانی و علی سینا منشازاده کمانداران کشورمان در دو بخش ریکرو و کامپوند به کار خود در مرحله تعیین رنکینگ بازی‌های پارالمپیک۲۰۲۰ توکیو پایان دادند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، مسابقات تیراندازی با کمان بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو از ساعت ۱۴ امروز (جمعه – به وقت محلی) در سایت تیراندازی با کمان مجموعه یومه‌نوشیما پیگیری شد.

نمایندگان کشورمان در رقابت‌های عصر امروز غلامرضا رحیمی، رمضان بیابانی و علی سینا منشازاده بودند که به ترتیب در مرحله تعیین رنکینگ مواد ریکرو و کامپوند انفرادی رقابت کردند.

در پایان این رقابت غلامرضا رحیمی در بخش ریکرو انفرادی با امتیاز ۶۴۴ عنوان نخست را به خود اختصاص داد و رمضان بیابانی و علی سینا منشازاده در بخش کامپوند انفرادی با امتیاز مشابه ۶۹۹ به ترتیب دوم و چهارم شدند.

رحیمی با ۶۴۴ امتیاز ضمن راهیابی به مرحله بعد به‌عنوان برترین تیرانداز، رکورد پارالمپیک در بخش ریکرو مردان را که پیش از این در اختیار ابراهیم رنجبر از کشورمان با ۶۳۷ امتیاز بود را ارتقا بخشید.

بدین ترتیب در مرحله بعدی مسابقات رمضان بیابانی به مصاف سلیمان سلیمان از عراق می‌رود و علی سینا منشازاده با عمر اچه وریا از مکزیک رقابت خواهد کرد. غلامرضا رحیمی هم بدون رقابت با حریفی دیگر در مرحله یک هشتم نهایی حاضر خواهد شد.