۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

روز شلوغ باشگاه استقلال / اولویت با تمدیدی ها

۳۱ مرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۱۷
کد خبر: 555387
روز شلوغ باشگاه استقلال / اولویت با تمدیدی ها

شب گذشته با حضور فرهاد مجیدی در محل باشگاه استقلال، دو بازیکن جدید به این تیم پیوستند و گویا امروز هم آبی‌ها روز شلوغ‌تری خواهند داشت.

به گزارش اقتصادآنلاین، از غروب روز گذشته بود که قرارداد امیرحسین حسین زاده و زبیر نیک نفس با استقلال منعقد شد و سپس نوبت به ارسلان مطهری رسید که به باشگاه برود. در حالی که گفته می‌شد او برای تمدید دو ساله با استقلال به توافق رسیده اما گویا مطهری بدون هیچ قراردادی باشگاه را ترک کرد تا در آینده او ابهام ایجاد شود.

امروزهم باشگاه استقلال محل رفت و آمد بازیکنان فعلی تیم بود تا به نوعی مشخص شود ایده مجیدی پس از خرید دو بازیکن، حفظ و تعیین تکلیف ستاره‌های فعلی است. ابتدا محمد دانشگر وارد باشگاه استقلال شد. او یک سال دیگر با این تیم قرارداد دارد اما گویا هم خودش و هم فرهاد مجیدی برای ماندن وی در تیم شروطی دارند. البته پس از خروج دانشگر از باشگاه هم مشخص نشد آینده وی به کجا خواهد رسید. رشید مظاهری، آرش رضاوند و رضا آذری دیگر بازیکنان تیم بودند که برای مشخص شدن آینده خود وارد باشگاه شدند تا با مدیران جلسه بگذارند.

نکته عجیب، حضور علیرضا رضایی سنگربان فصل گذشته پیکان و حسن پورحمیدی گلر فصل قبل آلومینیوم در باشگاه استقلال بود. آبی‌ها فعلا حسین حسینی و مظاهری را در این پست دارند و خیلی عجیب به نظر می‌رسد اگر بخواهند با دروازه‌بان دیگری برای حضور در تیم مذاکره کنند. 

البته از آنجایی که فرهاد و فرزاد مجیدی هم در باشگاه حضور دارند باید دید اتفاقات نقل و انتقالاتی استقلال چگونه رقم می‌خورد.