۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

دست اطری از فینال کوتاه ماند / حسن یزدانی دوباره فینالیست شد

۱۳ مرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۳۸
کد خبر: 550826
دست اطری از فینال کوتاه ماند / حسن یزدانی دوباره فینالیست شد

در ادامه رقابت‌های مرحله نیمه نهایی کشتی آزاد المپیک توکیو 2020، دو نماینده ایران روی تشک رفتند که حسن یزدانی موفق شد حریف روس خود را شکست دهد و به فینال برسد اما رضا اطری به کشتی گیر روس باخت و راهی رده بندی شد.

اقتصاد آنلاینمرتضی پیچکا؛ دقایقی پیش حسن یزدانی قهرمان المپیک ریو و نماینده وزن 86 کیلوگرم کشتی آزاد در توکیو که صبح امروز توانسته بود با دو پیروزی به مرحله نیمه نهایی برسد، در این مرحله با یک کشتی حساب شده توانست با برتری قاطعانه 7 بر یک برابر آتور نایفونوف به فینال این وزن برسد و در آستانه رکورد شکنی باشد. در صورتی که یزدانی بتواند در فینال برابر دیوید تیلور کشتی گیر نامدار آمریکایی به برتری برسد، به تنها کشتی گیر تاریخ ایران تبدیل خواهد شد که دو طلای المپیک در کارنامه دارد. او اکنون با حضور در فینال توانسته مدال نقره خود را قطعی کند. 

پیش از این مسابقه هم رضا اطری نماینده وزن ۵۷ کیلوگرم ایران در سومین مبارزه خود در المپیک و در مرحله نیمه نهایی مقابل زائور اوگویف دارنده ۲ طلای جهان از روسیه با نتیجه ۸ بر ۳ شکست خورد و از رسیدن به فینال بازماند تا فردا برای کسب مدال برنز پیکار کند.