۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

میزبان فینال جام حذفی تغییر کرد / نقش جهان جای کرمان را گرفت

۱۰ مرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۱۶
کد خبر: 549829
میزبان فینال جام حذفی تغییر کرد / نقش جهان جای کرمان را گرفت

همانطور که پیش بینی می شد، ورزشگاه امام علی (ع) شهر کرمان به دلیل کمبود امکانات، میزبان دیدار نهایی جام حذفی نخواهد بود و فدراسیون فوتبال میزبان جدیدی برای فینال معرفی کرد.

اقتصادآنلاین – مرتضی پیچکا؛ فدراسیون فوتبال با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد با توجه به بازدید انجام شده از مجموعه ورزشی امام علی کرمان و ارزیابی شرایط میزبانی فینال جام حذفی فصل ۴۰۰ -۱۳۹۹، با توجه به سوابق بهره‌ برداری در طی فصل جاری و برگزاری مسابقات، وضعیت فعلی چمن ورزشگاه به صورتی است که باید برنامه ریزی ترمیم و اصلاح نواقص چمن بلافاصله بعد از پایان لیگ یک کشور آغاز می گردید تا قبل از ایجاد خسارت های جبران ناپذیر سلامت چمن ورزشگاه تضمین گردد که البته این امر میسر نشده است.

برنامه اولیه فدراسیون روی انجام این مسابقه در شهر کرمان بود که قراربود برای یادبود سردار قاسم سلیمانی انجام بشود با این حال فدراسیون با لیست کردن نواقص ورزشگاه از جمله اسکوربرد، صندلی ها و چمن ورزشگاه اعلام کرد که کرمان قادر به میزبانی فینال حذفی نیست.

شهر مشهد نیز که سال گذشته میزبان فینال مسابقات بود برای انجام این مسابقه نامزد شده بود که شاید شرایط ویژه کرونایی امسال باعث شد فدراسیون تکرار فینال در ورزشگاه امام رضا را رد کند.

فینال جام حذفی که آخرین مسابقه رسمی این فصل خواهد بود روز هفدهم مرداد در ورزشگاه نقش جهان برگزار می‌شود و باید دید کدام تیم و سرمربی جشن پایانی سال را برگزار خواهد کرد. این استادیوم متعلق به باشگاه فولاد مبارکه سپاهان است و شرایط خوبی داشته و میزبانی در یک رقابت بزرگ نکته جالبی در تاریخ این استادیوم محسوب می‌شود.