۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

بحران در اردوی تبریزی ها / بازیکنان ماشین سازی در آستانه تحریم بازی با پرسپولیس

۲۹ تیر ۱۴۰۰، ۱۴:۳۱
کد خبر: 546830
بحران در اردوی تبریزی ها / بازیکنان ماشین سازی در آستانه تحریم بازی با پرسپولیس

درحالی که قرار است امشب و از ساعت 21:15 دو تیم ماشین سازی و پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برترباشگاه های کشور به مصاف یکدیگر بروند، هنوز مشخص نیست بازیکنان تیم تبریزی در زمین مسابقه حاضر شوند.

اقتصادآنلاین – مرتضی پیچکا؛  گویا مشکلات مالی در تیم ماشین سازی به اوج خود رسیده و این تیم ریشه دار که البته سقوطش به رقابت های دسته یک برای فصل آینده مسجل شده، مورد بی مهری مالک و البته مسئولین ورزش استان آذربایجان شرقی قرار گرفته و اوضاع جالبی ندارد. ماشین سازی مدت ها درگیر مشکلات مالکیت بود و هنوز هم مشخص نیست فصل آینده چه دورنمایی را باید برای این تیم متصور بود. 

در آخرین جلسه تمرین ماشین سازی پیش از جدال امروز، به بازیکنان این قول داده شد که تا صبح امروز بخشی از معوقات حقوقی شان به آنها پرداخت شود اما این اتفاق تا همین لحظه که سه شنبه به ظهر رسیده است، انجام نگرفته و برخی از بازیکنان اردوی تیم در هتل را ترک کرده و گویا مسئله تهدید آنها از همیشه جدی تر است. با این شرایط هیچ بعید نیست که بازیکنان ماشین سازی دست به تحریم بازی با پرسپولیس بزنند و اگر هم راضی به بازی کردن شوند، قطعا با این شرایط روحی و روانی یک حریف ایده آل برای صدرنشین لیگ برتر محسوب می شوند که سخت به دنبال 3 امتیاز بازی است. 

بازیکنان ماشین سازی درحالی دست به اعتصاب زده اند که چند روز قبل یونس قربانی به عنوان مالک جدید ماشین سازی قول پرداخت پاداش به تیم درصورت پیروزی بر پرسپولیس را مطرح کرده بود اما اکنون حتی از پرداختی قرارداد ها هم خبری نیست.