۰ نفر

خواب سنگین پرسپولیس در بخش انضباطی

۲ خرداد ۱۴۰۰، ۱۶:۳۵
کد خبر: 530212
خواب سنگین پرسپولیس در بخش انضباطی

کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس درباره تخلفات اعضای این تیم عملکرد شفافی نداشت تا آنها با جرایم سنگین از سوی فدراسیون فوتبال نقره داغ شوند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از  مهر، جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از حضور در هیات مدیره این باشگاه اعضای کمیته انضباطی سرخپوشان را مشخص کرد تا تخلفات اعضای تیم را بررسی کنند.

سید مجید صدری، رییس هیات مدیره، حمید جاسمیان پیشکسوت و کاپیتان پیشین سرخپوشان ایران و مرتضی دریس ملائکه، اعضای کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس بودند که با درگذشت جاسمیان، تعداد آنها به دو نفر کاهش یافت.

کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس در پنج ماه گذشته هیچ حکمی درباره تخلفات بازیکنان خود صادر نکرد تا هواداران این تیم را در جریان اتفاقات به وجود آمده قرار دهد.

هوادارن پرسپولیس

تخلفاتی نظیر آنچه در ابتدای فصل بین امید عالیشاه بازیکن این تیم با حمید مطهری مربی سرخپوشان، جریمه بابت ابتلای چند بازیکن به کرونا و دریافت کارت قرمز از داوران جزو مواردی بود که کمیته انضباطی باشگاه به آن ورود نکرد و گزارشی درباره آن هم منتشر نشد.

باشگاه پرسپولیس در حالی خبر از جریمه بازیکنان خود به دلایلی نظیر گرفتن عکس یادگاری با هواداران در دوران شیوع کرونا و ابتلای آنها به این ویروس را مطرح کرده بودند که هرگز نشستی در این باره بین اعضای کمیته انضباطی برگزار نشد.

سمیعی نیز پس از درگذشت جاسمیان اقدام به انتخاب جانشین وی نکرده تا تنها دو نفر در کمیته انضباطی سرخپوشان بدون برگزاری حتی یک جلسه درباره تخلفات باقی بمانند.

خواب سنگین پرسپولیس در بخش انضباطی

شاید اگر باشگاه پرسپولیس به کمیته انضباطی داخلی خود بهای بیشتری می‌داد دیگر شاهد جریمه سنگین ۲۵۰ میلیون تومانی این باشگاه به فدراسیون فوتبال بابت تخلفات بازی با سپاهان و استقلال تهران نبود.

جایگاهی که اگر جدی گرفته می‌شد محمدحسین کنعانی زادگان را زودتر از جریمه ۱۵۰ میلیون تومانی با اصول حرفه‌ای گری آشنا می‌کرد تا مدافع تیم ملی ایران نیز رفتار سنجیده‌تری در هیجانات داخل زمین فوتبال از خود نشان دهد و بازیکنانی همچون سیدجلال حسینی و فرشاد فرجی هم با محرومیت روبرو نمی‌شدند تا سرخ‌ها در یکی از حساس‌ترین بازی‌های خود مقابل ذوب آهن با کمبود مدافع روبرو شوند.