۰ نفر

استراماچونی را زودتر برگردانید!

۲۲ شهریور ۱۳۹۹، ۱۳:۲۲
کد خبر: 466359
استراماچونی را زودتر برگردانید!

شواهد نشان می‌دهند استراماچونی در راه استقلال است، اما این راه کمی طولانی است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از همشهری، هشتگ استراماچونی را برگردانید هم تا به امروز نتوانسته این مربی ایتالیایی را به نیمکت آبی‌‌ها برگرداند. پس از ترند‌شدن این هشتگ در شبکه‌های اجتماعی، در آخرین ساعات چهارشنبه هفته قبل، سایت فوتبالی گزارش داد استراماچونی قرارداد جدیدش را با استقلال امضا کرده و هیچ بعید نیست در قطر آبی‌ها را از سکوهای تماشاگران یا حتی از روی نیمکت هدایت کند. تنها دقایقی پس از ادعای فوتبالی، خبرگزاری ایلنا هم خبر توافق نهایی با استراماچونی را روی خروجی‌اش قرار داد و مدعی شد باشگاه استقلال تا 48‌ساعت آینده این خبر را به‌صورت رسمی اعلام می‌کند. البته این پایان ماجرا نبود چراکه برخی از هواداران استقلال خیلی زود به صفحه جیانلوکا دی‌مارتزیو، خبرنگار ایتالیایی نزدیک به استرا رفتند و از او درخصوص صحت این ماجرا سؤال پرسیدند. جالب اینکه او خیلی زود پاسخ هواداران استقلال را داد و مدعی شد هیچ اتفاق جدیدی در قضیه بازگشت استراماچونی ‌نیفتاده است. براساس اطلاعات به‌دست آمده، استراماچونی که این روزها از استقلالی‌ها دعوتنامه سفر به قطر را دریافت کرده، به هیچ‌عنوان حاضر نیست در بازی‌های لیگ قهرمانان روی نیمکت بنشیند و حتی تیم را از روی سکو هدایت کند. اگر توافق نهایی در روزهای آینده حاصل شود و فدراسیون هم مجوز بازگشت را صادر کند، استراماچونی تنها از ابتدای فصل روی نیمکت خواهد نشست.

  صحبت‌های کاپیتان با استرا

وریا غفوری شاید از معدود استقلالی‌هایی است که ارتباطش با استراماچونی را قطع نکرده است. او به گفته خودش صحبت‌هایی با استرا داشته که نشان می‌دهد مشکلی برای بازگشت به استقلال ندارد. کاپیتان آبی‌ها با انتشار این پیام در استوری اینستاگرامش، این موضوع را رسانه‌ای کرده است: «طبق صحبت‌هایی که با آقای استراماچونی داشتم، از جانب ایشان هیچ مشکلی برای بازگشت به استقلال وجود ندارد و خیلی خوشحالند که برگردند و کنار استقلال باشند. من هم مثل میلیون‌ها هوادار عاشق استقلال تقاضا دارم که مسئولان امر مصلحت‌اندیشی کنند و امکان بازگشت آقای استراماچونی را فراهم کنند. این درخواست میلیون‌ها هوادار است.»

  واکنش تازه فرهاد

داستان استعفای فرهاد مجیدی یکی دیگر از سوژه‌های عجیب روزهای اخیر بوده است. شایعه اینکه مجیدی هنوز به‌صورت کتبی استعفا نداده تا درصورت نیامدن استراماچونی و رفتن سعادتمند به نیمکت آبی‌ها برگردد، سروصدای فراوانی در شبکه‌های اجتماعی به راه انداخته است. حالا خود فرهاد تصمیم گرفته بازهم از طریق اینستاگرامش به این ماجرا واکنش نشان دهد. نکته مهم در پیام مجیدی بخشیدن دستمزدش به سرمربی آینده استقلال بوده است. در پیام اینستاگرامی مجیدی آمده است: «به‌نظر می‌رسد مدیریت باشگاه استقلال اطلاع ندارد که طبق قانون سرمربی می‌تواند با ارسال یک پیامک به باشگاه از سمت خود استعفا بدهد. ظهر جمعه 7شهریور1399 از طریق پیامک و واتساپ استعفایم را به مدیرعامل اعلام کردم. بعد از فینال هم یک مرتبه این کار را انجام دادم. از سازمان لیگ هم استعلام گرفتم و تأکید داشتند که اعلام کناره‌گیری حتی از طریق اکانت‌ شخصی در شبکه‌های اجتماعی یا مصاحبه در رسانه‌های شناخته‌شده هم مورد تأیید سازمان لیگ و ارکان قضایی فدراسیون فوتبال خواهد بود، با وجود این، مدیریت فعلی به عوام‌فریبی‌هایش ادامه می‌دهد. همچنین از این طریق اعلام می‌‌کنم که برخلاف بندهای قراردادم، دیگر هیچ حق و حقوقی برای خود بابت سرمربیگری در فصل99-1398 و 1399-1400 قائل نیستم و از باشگاه استقلال می‌خواهم که باقیمانده دستمزدم در فصل 1398-1399 را برای سرمربی آینده استقلال هزینه کنند. به امید روزهایی که استقلال ما از این پلیدی‌ها نجات یابد و بازی با احساسات هواداران به پایان برسد.»