۰ نفر

با کمترین هزینه بهترین سرم پوست را برای خود بسازید

۱۵ آبان ۱۴۰۱، ۲۱:۱۵
کد خبر: 679257
با کمترین هزینه بهترین سرم پوست را برای خود بسازید

حتما درباره سرم پوست، چیزهایی شنیدید، اما بهتره اطلاعات کامل تری به دست بیارید و هم اینکه روش تهیه سرم پوست مناسب تمام انواع پوست رو یاد بگیرید، این سرم خونگی، می تونه به جوانسازی و زیبایی هرچه بیشتر پوستتون کمک کنه.​

آموزش ساخت سرم پوست خانگی برای همه نوع پوست

به گزارش اقتصاد آنلاین، با بالا رفتن سن و سال، چیزی که مایه نگرانی همه هستش، ظاهر شدن نشانه های پیری پوست هست و این نشانه ها، معمولا خیلی زود حتی از سن 20 سالگی هم ممکنه ایجاد بشن. پس همه به محصولات جوانسازی و مراقبت از پوست نیاز دارن و همچنین به اطلاعات کافی درباره اونا که ما بهتون پیشنهاد می کنیم حتما به استفاده از سرم پوست فکر کنید و همه چیز رو درباره این محصول مفید بدونید که حتما می تونه کمک کننده باشه.

چرا باید از سرم پوست استفاده کنیم؟

پوست ما لباس اول بدنمون هستش که تمام وقت هم اون رو به تن داریم، این لباس باید به درستی ازش نگهداری و رسیدگی بشه که البته متاسفانه، نگهداری از اون به دلیل شرایط زندگی در شهرها و همچنین سبک زندگی و تغذیه، به طور کامل قابل اجرا نیست و فقط میمونه گزینه رسیدگی که کمی قابل اجراتر هستش.

یکی از مهم ترین توصیه های متخصصین برای مراقبت از پوست، استفاده از سرم پوست هستش که می تونه فواید زیر رو به پوستتون برسونه:

کاهش چین و چروک پوست

از بین بردن خشکی پوست با خاصیت مرطوب کنندگی و آبرسانی عمیق

سرشار از مواد مغذی برای تامین مواد مورد نیاز پوست

کمک به ترمیم آسیب های پوستی

سرشاز از آنتی اکسیدان برای جوانسازی پوست

مهم ترین ویژگی سرم پوست

اما مهم ترین ویژگی سرم پوست اینه که می تونین اونو به عنوان تنها محصول مراقبت از پوست خودتون انتخاب کنید. فواید سرم پوست انقدر کامله که با انتخاب اون، دیگه نیازی به محصول دیگه ندارید به جز کرم ضدآفتاب!

دستور تهیه سرم پوست طبیعی و خانگی مناسب برای انواع پوست

یک قاشق غذاخوری روغن جوجوبا

½ قاشق غذاخوری روغن آرگان

2 تا 4 قطره روغن اسطوخدوس به عنوان روغن حامل

فوت و فن خرید بهترین سرم پوست موجود در بازار

ابتدا روغن اصلی (روغن جوجوبا) و بعد روغن آرگان و روغن اسطوخدوس رو به یه بطری دردار مناسب انتقال بدید و بعد کمی تون بدید تا کاملا با همدیگه مخلوط بشن.

نکته:

بطری باید رنگ تیره داشته باشه.

بطری حاوی سرم پوست طبیعی تون رو در محل خنک، تاریک و دور از نور خورشید نگهداری کنید.

چقدر باید سرم بزنید؟

فقط یک یا 2 قطره از سرم پوست کافیه تا تمام پوست صورتتون رو تغذیه رسانی کنه. این مقدار رو با سرانگشتان به نقاط مختلف صورت بزنید و بعد با حرکات دورانی، روی پوست به آرومی ماساژ بدید. 10 تا 15 دقیقه صبر کنید تا کاملا جذب پوست بشه.

نکته:

این سرم رو هم شب و هم روزها می تونید استفاده کنید اما بهتره که شب ها بزنید تا ریلکس باشید و سریع جذب بشه.

حتما قبل از سرم زدن به پوست، صورتتونو تمیز بشورید و خشک کنید و برای نتیجه بخشی بهتر، کمی تونر بزنید. تونر طبیعی و خانگی برای انواع پوست

قبل از استفاده مقداری از سرم رو روی پوست دست تست کنید تا مطمئن بشین که بهش حساسیت ندارید.