۰ نفر

رییس مجلس مطرح کرد؛

جزییات برگزاری کمیسیون ها برای بررسی برنامه‌ های وزرای پیشنهادی / رییس‌ جمهور ۲.۵ساعت وقت دفاع دارد

۳۰ مرداد ۱۴۰۰، ۷:۴۶
کد خبر: 555004
جزییات برگزاری کمیسیون ها برای بررسی برنامه‌ های وزرای پیشنهادی /  رییس‌ جمهور ۲.۵ساعت وقت دفاع دارد

محمدباقر قالیباف گفت: بیش از ۲۷۰ جلسه در کمیسیون های مختلف مجلس برای شنیدن برنامه‌های وزرای پیشنهادی برگزار شد. نشست‌های تخصصی و چهره به چهره باعث شد حواشی کمترین تاثیر را بر نظر نمایندگان داشته باشد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خانه ملت، محمدباقر قالیباف در نشست علنی امروز (شنبه، 30 مردادماه) مجلس شورای اسلامی در خصوص روند بررسی برنامه های وزرای پیشنهادی در صحن علنی مجلس، گفت: در موضوع کلیات ارائه برنامه و معرفی وزیران، رییس جمهور براساس ماده 204 قانون آئین نامه داخلی 150 دقیقه وقت دارد که اکنون یک ساعت از آن را در صحبت اولیه استفاده کرده است لذا در نوبت دوم نیز فرصت طرح صحبت دارد که مجموع آن دو ساعت و نیم خواهد بود.

رییس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: همچنین 10 نفر از نمایندگان در قالب 5 نماینده موافق و 5 نماینده مخالف هر کدام 15 دقیقه که مجموعا 150 دقیقه می شود درباره کلیات برنامه ها صحبت خواهند کرد و سپس رییس جمهور نسبت به مسائل مطرح شده پاسخ هایی را خواهند داد و در غیر این صورت، فردی که از سوی رییس جمهور معرفی می شود اقدام به این امر خواهد کرد.

وی تصریح کرد: طبق آئین نامه هرکدام از نمایندگان سوالات کتبی داشته باشند باید به بنده ارجاع کنند تا به رییس جمهور ارجاع شود تا پاسخ آن به نمایندگان داده شود.