۰ نفر

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس خبر داد؛

حضور وزرای پیشنهادی بهداشت و ارتباطات در کمیسیون اقتصادی

۲۵ مرداد ۱۴۰۰، ۱۴:۴۷
کد خبر: 554139
حضور وزرای پیشنهادی بهداشت و ارتباطات در کمیسیون اقتصادی

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از حضور وزرای پیشنهادی بهداشت و ارتباطات در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، غلامرضا مرحبا با اشاره به جلسه امروز (دوشنبه) کمیسیون اقتصادی گفت:  بهرام عین‌اللهی وزیر  پیشنهادی دولت سیزدهم برای تصدی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور در جلسه امروز کمیسیون اقتصادی مجلس، سوابق و برنامه های خود را برای مدیریت مجموعه وزارت بهداشت ارائه کرد.

وی افزود: اقتصاد سلامت، توزیع عادلانه امکانات پزشکی در مناطق مختلف کشور، ارسال پزشک به مناطق محروم، عدالت آموزشی و همچنین تجهیز بیمارستان های شهرستان‌ها از جمله محورهای مطرح شده در برنامه‌های وزیر پیشنهادی بهداشت بود. سپس نمایندگان نیز  موضوعات و سوالاتی را مطرح کرده و  آقای عین اللهی به آن پاسخ دادند.

نماینده مردم آستارا در مجلس ادامه داد: عیسی زارع‌پور وزیر پیشنهادی برای تصدی وزارت ارتباطات‌و فناوری‌ اطلاعات مهمان دیگر کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بوده که با حضور در این جلسه به بیان سوابق و برنامه‌های خود پرداخت.

 سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس اضافه کرد: در ادامه جلسه نمایندگان دغدغه‌ها و سوالات خودشان را در خصوص توسعه فناورانه ارتباطات در کشور، استفاده از امکانات ارتباطی و همچنین شبکه ملی اطلاعات، نحوه مدیریت فضای مجازی و موتور جست و جو ملی و... مطرح کردند.