۰ نفر

بهترین سایت های افزایش فالوور اینستاگرام کدامند؟

۳ بهمن ۱۴۰۰، ۱۷:۲۰
کد خبر: 602996
بهترین سایت های افزایش فالوور اینستاگرام کدامند؟

وقتی صحبت از شهرت و محبوبیت می شود، قطعا حرف از خرید فالوور ایرانی واقعی نیز به میان می آید. اینستاگرام در بین رسانه های اجتماعی، به یک ملکه تاج دار تبدیل شده است که استاندارد طلایی دارد و برای سایر رسانه های اجتماعی حکمرانی می کند. بسیاری از پلتفرم ها حاوی عکس و ویدئو هستند اما هیچ کدام نمی توانند با افکت های اینستاگرام مطابقت داشته باشند. همین موضوع باعث می شود اینستاگرام و تلاش برای محبوبیت در آن هر روز بیشتر از دیروز گسترش یابد.

 

سایت اینستاگرام، با بیش از یک میلیارد بازدید ماهانه، ششمین سایت پربازدید روی کره زمین است و در بین رسانه های اجتماعی به یک ابرقدرت مطلق تبدیل شده است. به همین دلیل است که تلاش برای محبوبیت در اینستاگرام و تمایل به خرید فالوور اینستاگرام در حال افزایش است.

آیا تا به حال گامی برای رونق کسب و کار خود در اینستاگرام برداشته اید؟ شاید به عنوان یک اینفلوئنسر فعالیت می کنید. یا می خواهید از رسانه های اجتماعی برای بهبود برند کسب و کار کوچک خود استفاده کنید.

قطعا می دانید که داشتن یک اکانت اینستاگرام، استفاده از هشتگ ها و ایجاد چند پست برای افزایش تعداد فالوور ها و حضور آنلاین شما به تنهایی کافی نیست.

خرید فالوور های جدید و افزایش فالوور، و ایجاد اعتماد بیشتر در بین فالوور ها ظاهرا تنها راه نجات در این روزهای پر رقابت دنیای اینستاگرام به نظر می رسد. اما نکته ای که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید، انتخاب سایت مناسب برای خرید فالوور است، زیرا سایت های زیادی وجود دارند که اکانت ها یا ربات های جعلی را به عنوان فالوور به شما می فروشند که در عرض چند روز حذف می شوند و حساب کاربری رسانه های اجتماعی شما را در معرض خطر قرار می دهند.

اگر می‌خواهید تعداد فالوورهای خود را افزایش دهید و مطمئن شوید که حساب شما در الگوریتم اینستاگرام باقی می‌ماند، فقط از وب‌سایت‌های ایمنی استفاده کنید که کاربران واقعی را ارائه می‌دهند. در ادامه مقاله بهترین سایت های خرید فالوور اینستاگرام و مزایا و معایب هرکدام معرفی میگردد که این نتایج براساس تجارب کاربران مختلف بدست آمده است.

لیست سایت های خرید فالوور اینستاگرام

دیجی فالوور

2

دیجی فالوور یکی از بهترین و قابل اعتمادترین وب سایتها برای خرید فالوور واقعی اینستاگرام است. لایک، بازدید ویدیو و فالوور اینستاگرام از جمله خدماتی هستند که این سایت ارائه می دهد. دیجی فالوور با سابقه طلایی 6 ساله خود در زمینه فروش فالوور اعتماد بسیاری از مشتریان و مخاطبان را به خود جلب کرده است.

آنها ادعا می کنند که فالوورهایی که ارائه می دهند از کیفیت عالی برخوردار هستند و به تمامی پست ها و استوری های شما پاسخ می دهند. در نتیجه، این یک معامله دو به یک برای افزایش بازدید در اینترنت برای برند و پیج کسب و کاری شما است.

هنگامی که از دیجی فالوور خریدی انجام می دهید می توانید مطمئن شوید که پول شما به سمت حساب های واقعی و فعال می رود و به رشد و تعامل هرچه بیشتر پروفایل اینستاگرام شما کمک می کند.

وب سایت دیجی فالوور از تدابیر امنیتی بالایی برخوردار است و از حریم خصوصی شما محافظت می کند. بنا به گفته کاربران، دیجی فالوور همچنین از بهترین و با کیفیت ترین پشتیبانی برخوردار است. اگر مشکلی یا سوالی داشتید می توانید با بخش پشتیبانی تماس بگیرید تا به صورت کامل به سوالات شما پاسخ دهند و به صورت دقیق راهنمایی نمایند. پشتیبانی این سایت در تمام طول روز هفته و به صورت شبانه روزی می باشد.

فالوور پرو

سایت فالوور پرو یکی از سایت های فعال در زمینه فروش فالوور ایرانی و فالوور ارزان و فیک می باشد. طبق اطلاعات سایت فالوور پرو، ثبت بالای سفارش با کندی همراه است. نکته ای که در این سایت وجود دارد این است که ثبت فالوور با نام کاربری شما، به صورت آیدی شما قرار میگیرد. پس بهتر است زمان خرید فالوور از این سایت پیج خود را به صورت عمومی قرار دهید.

یکی از معایب این سایت متاسفانه عدم استرداد وجه است. چنانچه پیج خود را تغییر دهید، نمی توانید درخواست استرداد وجه داشته باشید. همچنین فالوور پرو برای تمامی زمینه های فعالیت فالوور ارائه نمی دهد. پس از بررسی زمینه فعالیت، در صورت تایید، فالوور ارائه خواهد شد.

خرید فالوور اینستاگرام

سایت خرید فالوور اینستاگرام جزو یکی از سایت های معروف و پرطرفدار در زمینه فالوور ارزان و با درصد احتمال ریزش بسیار ناچیز است. در واقع می توان گفت فالوورهای ارزان این سایت بدون ریزش می باشد. آمار رضایت کاربران از این سایت بیشتر در زمینه پشتیبانی 24 ساعته و فعال، خدمات و مشاوره بسیار صریح و شفاف و صادقانه این تیم می باشد.

پنل های افزایش فالوور وب سایت خرید فالوور اینستاگرام از با کیفیت ترین و ارزان ترین فالوور های موجود تهیه و آماده شده است که مورد استقبال بسیاری از بلاگر ها و اینفلوئنسرهای اینستاگرام گردیده است.

پنل های فالوور در این وب سایت بدون نیاز به پسورد اکانت اینستاگرام مشتریان صورت گرفته و به صورت آنی با تحویل فوری انجام میگیرد.

دکتر فالوور

دکتر فالوور یکی دیگر از سایت های معروف فروش فالوور می باشد. این سایت به واسطه پشتیبانی آنلاین و همه روزه مورد توجه برخی از کاربران قرار گرفته است. اما به دلیل نوسانات قیمت در ارائه فالوور های فیک و ارزان دچار مشکل شده و برخی از کاربران اقدام به استرداد وجه نموده اند.

گرچه دکتر فالوور نخستین سایتی است که در زمینه افزایش فالوور و لایک فعالیت خود را در زمینه وب آغاز نموده است. اما به نظر می رسد رقبای این سایت مانند دیجی فالوور یا دیجی ممبر خدمات بهتری را ارائه داده و کاربران بیشتری را به سمت خود جلب کرده اند.

دیجی ممبر

سایت دیجی ممبر یکی دیگر از سایت های پرطرفدار ایرانی در زمینه افزایش ممبر و فالوور است. بسیاری از سایت ها در زمینه افزایش فالوور فعالیت می کنند اما سایت های بسیار کمی هستند که به صورت تخصصی در زمینه افزایش ممبر و فالوور واقعی فعالیت داشته و خدمات تخصصی ارائه می دهند.

 با توجه به آمار رضایت کاربران، دیجی ممبر علاوه بر ارائه فالوور، مشاوره های هدفمند و نکات کلیدی در مورد نحوه افزایش فالوور و نحوه تهیه بسته های فالوور ایرانی یا فالوور های ارزان با توجه به زمینه کسب و کار به مشتریان ارائه می دهد که این موضوع مورد استقبال بسیاری از مشتریان و پیج های کسب و کار و اینفلوئنسر ها قرار گرفته است.

اگر جزو کسب و کار های قدیمی و باتجربه هستید که قبل از اینستاگرام، در تلگرام فعالیت گسترده ای داشته اید و نگران این موضوع هستید که فالوور های خود را در تلگرام از دست بدهید، دیجی ممبر در این زمینه نیز برای شما راه چاره اندیشیده است.

در سایت دیجی ممبر خدمات تخصصی در زمینه افزایش ممبر در تلگرام نیز ارائه می گردد. در واقع دیجی ممبر در دو زمینه افزایش فالوور اینستاگرام و افزایش ممبر تلگرام فعالیت تخصصی داشته و با تحویل فوری و ضمانت بازگشت وجه به مشتریان خدمات ارائه می دهد. پس با آرامش خیال می توانید به این سایت اعتماد کنید.  

دریچه 67

دریچه 67 یکی دیگر از سایت های خرید فالوور اینستاگرام است که انواع فالوور ایرانی، خارجی و فیک را ارائه میدهد. یکی از مشکلاتی که کاربران یا اینفلوئنسرها در هنگام خرید فالوور با این سایت مواجه می شوند این است که تحت هیچ شرایطی حق ندارند تا زمان اتمام سفارش قبلی، سفارش جدید را از سرویس مشابه برای همان لینک یا آیدی از سایت دریچه 67 یا از سایت های دیگری تهیه نمایند.

در واقع سایت دریچه 67 در قبال پاک کردن اکانت شما از طرف اینستاگرام و حتی ریزش لایک ها هیچ مسئولیتی را به عهده نمیگیرد. این موضوع و سخت گیری قوانین و عدم انعطاف پذیری این سایت باعث می شود برخی از کاربران ترجیح به خرید فالوور ارزان و واقعی از سایت های قابل انعطاف پذیر و قابل اعتماد تری نظیر دیجی فالوور، فالوور ارزان یا فالوور بند که طرفداران بیشتری نیز دارند، نمایند. 

دکترمجیک

دکتر مجیک یکی از سایت های جدید در زمینه فروش فالوور ایرانی است. اگر به این سایت مراجعه کنید متوجه میشوید که دکتر مجیک فقط در زمینه فروش فالوور ایرانی فعالیت می نماید و خدماتی دیگری نظیر لایک یا ویو ارائه نمیدهد. یکی از مزایای این سایت قیمت ارزان فالوور ایرانی است که از مبلغ شش هزار تومان شروع می شود.

دکتر مجیک فالوور ایرانی را به صورت مخلوطی از فالوور های فعال و غیرفعال ارائه میدهد که همراه با ریزش حداکثر 30 درصدی نیز همراه است.

قبل از خرید فالوور از این سایت باید توجه داشته باشید که خرید فالوور ایرانی از این سایت تنها از طریق ربات تلگرام صورت می گیرد. بنابراین کاربران در مورد پاسخ به سوالات و ابهامات خود پس از خرید فالوور باید به فکر مشاوره و رفع ابهام از سایت های دیگری باشند که در زمینه پشتیبانی نیز خدمات قابل توجهی را ارائه می دهند. اما مشاوره قبل از خرید در دکتر مجیک به صورت رایگان صورت میگیرد.

بای فالوور

بای فالوور یکی از سایت هایی که حتما نام آن را شنیده اید. سایت بای فالوور با بیش از 5 سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات در زمینه شبکه های اجتماعی توانسته است رضایت بسیاری از کاربران را جلب کند.

بای فالوور خود را مرجع ارائه خدمات تخصصی در زمینه تمام رسانه های اجتماعی می داند. خدمات پشتیبانی بای فالوور در مورد هریک از رسانه های اجتماعی به صورت منحصر به فرد ارائه می گردد و همین موضوع باعث شده است تیم بای فالوور در زمینه ارائه پشتیبانی و خدمات به مشتریان، نام نیک از خود به جا گذاشته و اعتماد بسیاری از فعالان رسانه های اجتماعی را به خود جلب نماید.

اگر اعتقاد به این موضوع دارید که تنها با افزایش فالوور اینستاگرام نمی توانید مشتریان مورد نیاز خود را جذب نمایید. بای فالوور یکی از بهترین مراجع برای افزایش ممبر در سایر رسانه های اجتماعی نظیر تلگرام و یوتیوب نیز می باشد. تخفیف های باور نکردنی این سایت نیز توجه بسیاری از بلاگر ها و اینفلوئنسر ها را به خود جلب نموده است. می توانید لیست قیمت انواع فالور، لایک و ویو را در وب سایت بای فالوور مشاهده نمایید.

فالو وان

فالو وان یکی دیگر از سایت های پیشرو در زمینه فروش فالوور و لایک اینستاگرام می باشد. در این سایت فروش لایک، فروش بازدید و فالوور به کاربران مختلف صورت میگیرد. همچنین در سایت فالو وان خدمات دیگری از قبیل خرید ربات، ارسال ایمیل انبوه، ارسال دایرکت تلگرام یا واتساپ نیز صورت میگیرد.

یکی از مواردی که صاحبان پیج های تجاری اینستاگرام یا اینفلوئنسر های مشهور اینستاگرام در هنگام خرید فالوور توجه میکنند این است که ترجیح می دهند از سایت هایی اقدام به خرید فالوور نمایند که آن سایت به صورت تخصصی فقط در زمینه فروش خدمات اینستاگرام فعالیت داشته باشد. در این صورت تاثیر مثبتی در ذهن مشتری ایجاد می گردد که این سایت خدمات بهتر و تخصصی تری را ارئه خواهد داد.

البته سایت هایی که خدمات چندین تا از رسانه های اجتماعی را ارائه میدهند باید تیم های پشتیبانی منحصر به فرد، مختلفی را در هر کدام از زمینه های فعالیت خویش ارائه دهند که کاربران هنگام مراجعه و اقدام به خرید، به آن سایت اعتماد نمایند. کاری که بای فالوور در این مدت، طبق گفته کاربران خود انجام داده است. 

بنابراین در هنگام خرید فالوور و لایک اینستاگرام توجه کنید، فقط از سایت هایی خرید کنید که به صورت تخصصی در زمینه اینستاگرام فعالیت می کنند. بنابراین مطمئن باشید که خدمات بهتری را نیز دریافت خواهید کرد.

3

بست فالوور

بسیاری از کاربران اینستاگرام فرصت تماس تلفنی برای کسب اطلاعات در زمینه نحوه خرید فالوور و لایک اینستاگرام را از سایت های مربوطه ندارند و ترجیح میدهند تمامی کارهای خود را از صفر تا صد از طریق سایت و به صورت آنلاین انجام دهند.

به گفته کاربران یکی از سایت های بینظیر در زمینه ارائه خدمات آنلاین خرید لایک و ویو و همچنین فالوور اینستاگرام، سایت بست فالوور می باشد. شما می توانید به راحتی و در کوتاهترین زمان تعداد فالوور مورد نظر خود یا سایر خدمات اینستاگرام را از این سایت انجام دهید. گرچه پشتیبانی سایت بست فالوور در تمام طول روز هفته آماده ارائه خدمات به مشتریان می باشد.

در سایت بست فالوور بسیاری از سوالات و ابهاماتی که در ذهن دارید، همراه با پاسخ واضح و شفاف آماده شده است تا صاحبان کسب و کار های مختلف با اطلاعات کافی و نگرش متفاوت اقدام به خرید فالوور اینستاگرام نمایند.

آی آر فالوور

سایت آی آر فالوور نیز یکی از باسابقه های فروش فالوور اینستاگرام می باشد. این سایت نیز در زمینه های مختلف اینستاگرام به صورت تخصصی ارائه خدمات می نماید. یکی از مواردی که پس از خرید فالوور اینستاگرام باید به آن توجه کنید، تلاش خود را در جهت حفظ و نگهداری فالوور ها انجام دهید. آیا تا به حال به این موضوع اندیشیده اید؟

بسیاری از سایت ها مانند آی آر فالوور فقط فروش فالوور و لایک را ارائه می دهند اما در زمینه نحوه حفظ و نگهداری آن اطلاعات زیادی به کاربران خود ارائه نمی دهند که متاسفانه این موضوع باعث ریزش فالوور ها شده و مشتریان نمی توانند از تعداد فالوور های خود به نحو احسنت استفاده نمایند.

طبق گفته مشتریان و  بلاگر ها،  سایت های دیجی ممبر و دیجی فالوور برخی از استراتژی های منحصر به فرد و راهکارهای عملی را به مشتریان خود آموزش می دهند که علاوه بر نگهداری فالوور ها و عدم ریزش آن، به افزایش تعامل و امتیاز دهی بیشتر آن از طرف اینستاگرام نیز منجر می شود.

سخن آخر

در این مقاله سعی کرده ایم طبق آمار واقعی و نظرات کاربران مختلف، بهترین سایت های افزایش فالوور اینستاگرام را معرفی نموده و مزایا و معایب هرکدام را مورد بررسی قرار دهیم. توجه داشته باشید که تنها خرید فالوور واقعی ارزان برای افزایش کسب و کار و ماندگاری در دنیای پر رقابت اینستاگرام کافی نیست، بلکه حفظ و نگهداری فالوور ها از اهمیت بیشتری برخوردار است. این امر مستلزم استفاده از راهکارهای جدید است که در صورت عدم رعایت آن ها با شکست مواجه شده و زحماتتان هدر خواهد رفت.

پس قبل از خرید فالوور حتما در زمینه نحوه پشتیبانی و ارائه خدمات آن سایت مطمئن شوید و سپس سرمایه گذاری خود را آغاز کنید. مشاوره های رایگان دیجی فالوور و بست فالوور می تواند در زمینه بکارگیری استراتژی های نوین اینستاگرام پنجره تازه ای را به روی شما باز کند تا در این رقابت سخت با سربلندی پیروز شوید..

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و توسط تحریریه اقتصاد آنلاین تهیه نشده است.