۰ نفر

خرید از آمازون

۱۷ خرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۲۴
کد خبر: 534078
خرید از آمازون

آمازون یکی از سایت‌ها و فروشگاه‌های آنلاین بزرگ در جهان است که توانسته است رضایت مشتریان خود را جلب نماید. محصولاتی که در این سایت به فروش می‌رسند به هیچ کالایی محدود نمی‌شوند. شما می‌توانید از کوچکترین کالا مانند خودکار گرفته تا مبلمان و وسیله ‌های بزرگ خانه را از این وب‌سایت سفارش دهید.

خرید از آمازون در ایران بدون گمرک

به گزارش اقتصاد آنلاین ، با خرید از آمازون می توانید محصولاتی اورجینال که درفروشگاه های شهر و یا کشور خود نمی توانید بیابید را به صورت مستقیم، بدون گمرک و با خیالی آسوده خریداری نمایید.  متاسفانه شرایط خرید از آمازون در ایران  به دلیل تحریم ها وجود ندارد. اما جای نگرانی نیست شرکت هایی وجود دارند که به صورت مستقیم می توانید سفارش خود را ثبت کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا به آسانی از این سایت خرید نمایید.

1

خرید از ایبی در ایران

وب‌سایت ایبی از قدیمی‌ ترین فروشگاه های اینترنتی است که در حال حاضر مشغول به فعالیت می‌باشد. خرید از ایبی نیز مانند آمازون محبوبیت زیادی در بین کاربران دارد و این وبسایت محدود به چند نوع کالای خاص نمی‌شود. در ایبی هم می توان هم فروشنده شد  و کالاهای خود را در آن به نمایش گذاشت. تفاوتی که در این دو سایت دیده می‌شود این است که در ایبی امکان فروش و خرید کالاهای دست دوم نیز وجود دارد. با خرید از Etsy کالاهای اورجینال را با قیمتی پایین‌ترو بدون گمرک خریداری نمایید و آن ها را درب منزل خود تحویل گیرید.

خرید از سایت‌ های خارجی و تحویل در ایران

 با خرید از سایت های خارجی می توان خریدی هوشمندانه و مقرون به صرفه را تجربه کرد. برتری خرید از سایت های خارجی این است که با خیالی راحت از اورجینال بودن محصولات می توانید آنها را خریداری نمایید. از مزایای دیگر خرید از سایت های خارجی این است که می توان  از تخفیفات ویژه ای که برای محصولات در نظر گرفته اند استفاده کنید. این سایت ها در روز جمعه سیاه یا بلک فرایدی که نزدیک سال نو میلادی است کالاهایی با تخفیف ویژه برای کاربران در نظر می گیرد. خرید از سایت های خارجی و تحویل در ایران در حال حاضر امری دشوار است اما توسط برخی شرکت ها می توان به سادگی این کار را انجام داد .

2

بهترین فروشگاه های آنلاین دنیا کدامند؟

علاوه بر ایبی و آمازون که در بالا اشاره نمودیم، وب‌سایت های دیگری نیز وجود دارند که مشتریان بسیاری از آن‌ها خرید نموده و از خرید خود راضی هستند. در ادامه به معرفی بهترین فروشگاه های آنلاین دنیا می‌پردازیم:

  • اولین فروشگاه آنلاین Forever 21 به نشانی https://www.forever21.com است. حوزه‌ی فروش این سایت انواع لباس‌های زنانه و مردانه مانند لباس و کلاه و کیف و کفش و ... و همچنین اکسسوری‌های گوناگون از قبیل جواهرات و عینک آفتابی و ... می‌باشد. در این فروشگاه می‌توان برای هر سلیقه و سایزی لباس مناسب پیدا نمود.

  • دومین فروشگاه آنلاینی که به معرفی آن می‌پردازیم، فروشگاه Farfetch به نشانی https://www.farfetch.com/uk است. اگر قصد خرید لباس زنانه یا مردانه دارید و می‌خواهید خریدی امن و راضی کننده داشته باشید می‌توانید به این سایت مراجعه کنید. ارسال کالا در این سایت در زمان کوتاهی انجام می‌شود، از سراسر جهان می‌توان از این سایت خرید کرد و اگر از کالای خود رضایت نداشته باشید می‌توانید به صورت رایگان و با خبر دادن به کارشناسان سایت، محصول خود را برگشت زده و پول خود را پس بگیرید.

  • سومین وب‌سایتی که یکی از بهترین فروشگاه های آنلاین دنیا محسوب می‌شود، سایت Walmart به نشانی https://www.walmart.com می‌باشد. این سایت نیز مانند آمازون و ایبی انواع و اقسام کالاهای متفاوت را به خریداران توضیع می‌کند و فقط محدود به یک حوزه نمی‌شود. در قسمت جستجو این سایت می‌توانید دسته بندی مورد نظر خود را انتخاب نموده و تمامی کالاهای آن را بررسی نمایید.

  • سایت Etsy نیز یکی دیگر از نام‌های معروف و بهترین فروشگاه آنلاین در جهان محسوب می‌شود. شیوه‌ی عملکرد این سایت نیز دقیقا مشابه آمازون و ایبی بوده و دسته بندی وسیعی برای کالاهای موجود در آن وجود دارد. این فروشگاه همان‌طور که در سایت خود اعلام نموده، هیچگونه محصولی در انبار خود ندارد و این مردم هستند که در این فروشگاه عضو شده و مشغول به فروش محصولاتی هستند که خودشان تولید می‌کنند. نمونه‌ی این سایت در ایران، سایت باسلام می‌باشد.

3

خریدی هوشمندانه از سایت های خارجی با علی سیتی

همانطور که گفتیم با وجود تحریم ها علیه ایران امکان خرید مستقیم از سایت های خارجی وجود ندارد.  اما  نگران نباشید، مجموعه علی سیتی برای رفع این مشکل و کمک به هموطنان داخل ایران شرایطی را مهیا نموده‌است. بر این اساس مشتریان می‌توانند با پرداخت کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان ممکن، هرگونه کالایی را از هر سایتی که مدنظر دارند به راحتی خریداری نمایند. ویژگی منحصر به فرد فروشگاه علی سیتی این است که در کوتاه‌ترین زمان ممکن کالای شما را به دستتان می‌رساند. به بیان دیگر شما قادر خواهید بود محصولی را که از سایت خارجی سفارش داده‌اید در کمتر از یک ماه (حتی در یک هفته) تحویل بگیرید.

سفارش کالا و تحویل درب منزل

هیچ تفاوتی ندارد که در کدام شهر در ایران زندگی می‌کنید! سفارش شما با ارسال رایگان درب منزل به

فقط کافی است که لینک محصول را به کارشناسان مجموعه علی سیتی ارسال کنید تا بعد از بررسی و برآورد قیمت نهایی، سفارش شما ثبت شود و در زمان بسیار کوتاهی آن را تحویل بگیرید . با خرید از سایت های خارجی محصولات اورجینال و برند را با قیمتی مناسب تر از فروشگاه های داخلی و همچنین با ارسال رایگان درب منزل تحویل بگیرید و خریدی هوشمندانه با علی سیتی را تجربه نمایید.

4