۰ نفر

آشنایی با تمام ویژگی‌ها، مشخصات و مزایای استفاده از جم کلش، جم کلش رویال و کستل کراش

۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۲:۲۸
کد خبر: 525597
آشنایی با تمام ویژگی‌ها، مشخصات و مزایای استفاده از جم کلش، جم کلش رویال و کستل کراش

بازی های اینترنتی به سرعت جای بازی های سنتی را گرفتند و رقابت طراحان در این زمینه شدت گرفته است. در میان بازی های دیجیتالی آنچه مهم است و مخاطب را جذب می کند، کیفیت بالای بازی و امکان رقابت های تکی و چند نفره است. بازی های کلش، کلش رویال و کستل کراش با داشتن این ویژگی ها تولید شدند و به سرعت محبوبیت بالایی را به دست آوردند.

در این بازی ها آیتم ها همراه با عناصر مختلفی در نظر گرفته شده اند که بازی با وجود آیتم و عناصر در کنار هم جذابیت بیشتری پیدا می کند. جم کلش، جم کلش رویال و جم کستل کراش از عناصر مهم قرار گرفته در هر کدام از بازی ها می باشند که این محتوا، هر سه مورد را پوشش داده و شما را به طور کامل با آن ها آشنا می کند. البته در ادامه این مقاله به صورت کامل به "بررسی مزایای استفاده و ویژگی های جم کلش اف کلنز، جم کلش رویال و کستل کراش" نیز خواهیم پرداخت.

جم کلش چیست؟

طراحی بازی کلش آف کلنز به این صورت است که افراد به صورت تک نفره یا گروهی به مبارزه و نبرد می پردازند و هر چه نیروهای آن از قدرت و تجهیزات بیشتری برخوردار باشند، شانس بیشتری برای پیروزی دارند. تجهیز کردن و داشتن نیروهای قوی، نیاز به خرید محصولات و آیتم های قرار گرفته شده در بازی دارد که به کمک جم کلش می توان آن ها را خریداری کرد.

در واقع جم در بازی کلش حکم پول در دنیای واقعی را دارد که در ازای پرداخت آن، گیمر نیروها و دهکده خود را قدرتمند می کند. بدون جم کلش نمی توان برخی از آیتم ها را خریداری کرد و این یعنی نداشتن آن،  هیجان کامل بازی را به بازیکن القا نخواهد کرد و از کسب برخی از لول ها  منع خواهید شد.

01

ویژگی ها و موارد استفاده جم کلش

در بازی کلش تعدادی عناصر وجود دارند که می توان به کمک آن ها، از موارد جدید بازی استفاده کرد که جم کلش مهم ترین آن ها می باشد. این عنصر به رنگ سبز در بازی دیده می شود و می توان آن را در موارد زیر به کار گرفت.

  1. لول نیروهای جنگی خود را در ازای دادن تعدادی جم، بالا ببرید.
  2. سپر، زره و ... که در دفاع و حمله به دهکده کمک می کند، توسط جم قابل خریداری می باشد.
  3. سرعت بازی را با پرداخت جم افزایش دهید.
  4. آموزش هایی که در بازی جای داده شده اند را با سرعت بیشتری  ببینید.
  5. درخواست کمک از دیگران در زمان حمله و دفاع، با پرداخت جم انجام دهید.

جم کلش رویال چیست؟

کلش رویال  تحسین کاربران در سراسر جهان را برانگیخته است و جذابیت بسیار بالایی دارد، یک بازی استراتژیک که امکان بازی با هر رقیبی در هر جای دنیا را فراهم کرده است. در این بازی نیز نیاز به خرید برای نیروها از اهمیت بالایی برخوردار می باشد زیرا در صورتی پیروز خواهید شد و به مراحل بعدی راه پیدا می کنید، که نیروهایی تجهیز شده را به میدان بفرستید.

تجهیز کردن نیروها و کسب پیروزی، با خرید همراه می شود که در ازای آن باید جم پرداخت کنید، پس با این اوصاف اهمیت داشتن جم کلش رویال کاملا مشخص است.

02

ویژگی و اهمیت جم کلش رویال

جم کلش رویال از عناصر مهم بازی به حساب می آید بنابراین باید آن ها را به راحتی از دست ندهیم. این عنصر را می توان از روش های مختلفی چون انجام درست ماموریت، باز کردن صندوقچه crown ، به دست آوردن پیروزی در مبارزه ها و ... به دست آورد. دلیل اهمیت جم کلش رویال در زیر بیان شده است.

  • کاهش زمان باز شدن صندوقچه های مختلف
  • ارتقا دادن نیروها
  • خرید آیتم های جدید
  • خرید عناصری چون طلا
  • بالا بردن لول و سطح بازی
  • افزایش سرعت بازی

جم کستل کراش چیست؟

کستل کراش از لحاظ نوع بازی شباهت بی اندازه ای به کلش رویال دارد و تفاوت آن در برخی از موارد جزیی است. این بازی نیز عناصر مختلفی را در نظر گرفته است که جم یکی از با اهمیت های ان می باشد و یک واحد پولی برای بازی کستل کراش به شمار می رود. جم امکان خرید به گیمرها را می دهد تا بتوانند نیروها همراه با ویژگی های مختلف را به کار بگیرند.

03

ویژگی و کاربردهای مهم جم کستل کراش

از ویژگی ها و کاربردهای مهم جم کستل کراش می توان به موارد مختلفی اشاره کرد که مهم ترین های آن ها عبارتند از:

  1. با پرداخت جم می توان سطح نیروها را بالا برد.
  2. نیروهایی جدید با قدرت های جادویی توسط جم قابل خریداری می باشند.
  3. خرید عنصرهای مهم دیگری چون طلا در صورت کمبود، به کمک جم امکان پذیر است.
  4. سرعت بازی را می توان ارتقا داد که آن هم به کمک جم می باشد.

چطور می توانیم جم کلش، جم کلش رویال و کستل کراش را به دست آوریم؟

روش های متنوع و بسیار زیادی وجود دارد که عملا با استفاده از آن ها شما می توانید به مقدار قابل توجه ای جم کلش، جم کلش رویال و کستل کراش دسترسی پیدا کنید! این روش ها به 2 صورت کلی تقسیم بندی می شود:

  • روش های رایگان
  • روش های پولی

در روش های رایگان شما باید درون بازی و با استفاده از بخش هایی که در اختیار شماست، به جمع آوری جم کلش، جم کلش رویال و کستل کراش کنید که این مورد در برخی از موارد بسیار طولانی و خسته کننده خواهد بود اما در روش پولی شما در کمترین زمان ممکن می توانید به تعداد مناسب و منحصر به فرد خود از جم کلش، جم کلش رویال و کستل کراش دسترسی پیدا کنید! این مورد در نهایت می تواند بر روی سرعت، کیفیت و قدرت شما در بازی تاثیرات بسیار زیادی قرار دهد.

بنابراین از روش های موجود، سعی کنید روش پولی را انتخاب کنید! یعنی به میزان لازم اقدام به تهیه و خرید جم کلش، جم کلش رویال و کستل کراش کنید.