۰ نفر

تا ۳ ماه دیگر؛

ترامپ شبکه اجتماعی تاسیس می‌کند

۲ فروردین ۱۴۰۰، ۹:۵۸
کد خبر: 515231
ترامپ شبکه اجتماعی تاسیس می‌کند

مشاور رییس جمهور پیشین آمریکا خبر داد که «دونالد ترامپ» در ماههای آینده پلتفرم اختصاصی خود را در شبکه‌های اجتماعی راه اندازی می‌کند.

به گزارش راشاتودی، «جیسون میلر» مشاور ترامپ اعلام کرد که تبعید اجباری رییس جمهور پیشین ایالات متحده از شبکه‌های اجتماعی سرانجام به پایان می‌رسد و این شخصیت جنجالی عرصه سیاست آمریکا به زودی پلتفرم اختصاصی خود را راه اندازی می‌کند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، میلر در گفتگو با شبکه خبری فاکس نیوز با بیان این مطلب که راه اندازی این پلتفرم «بازتعریف روند بازی» خواهد بود، گفت که پلتفرم اختصاصی ترامپ «ظرف دو یا سه ماه دیگر» راه اندازی می‌شود.

گفتنی است که در ژانویه امسال و پس از یورش گروهی از هواداران ترامپ به عمارت کنگره آمریکا و مختل کردن مراسم تأیید پیروزی «جو بایدن» در انتخابات ۲۰۲۰، شبکه اجتماعی توئیتر ترامپ را به «تحریک به خشونت» متهم و حساب کاربری وی را در این شبکه برای همیشه مسدود کرد. در پی آن، سایر شبکه‌های اجتماعی نیز به تبعیت از توئیتر ترامپ را از پلتفرمهای خود اخراج کردند.

گفتنی است که ترامپ در جریان کارزار انتخاباتی خود در سال ۲۰۱۶ و دوره چهارساله ریاست جمهوری خود، از شبکه اجتماعی توئیتر به مثابه بلندگویی برای دور زدن مطبوعات و نشر بی پروایانه عقاید و نظراتش برای ۸۹ میلیون دنبال کننده خود استفاده می‌کرد.