۰ نفر

فال حافظ امروز چهارشنبه ۱۰ اسفند با تفسیر دقیق + توصیه حافظ به شما

۱۰ اسفند ۱۴۰۱، ۰:۴۰
کد خبر: 703945
فال حافظ امروز چهارشنبه ۱۰ اسفند با تفسیر دقیق + توصیه حافظ به شما

همواره در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۱۰ اسفند ماه از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. تفال به حافظ ۱۰ اسفند ماه را بخوانید.

به گزارش اقتصادآنلاین، فال گرفتن از  آثار ادبی، از باور‌های کهن این مرز و بوم است. در گذر زمان ساکنان این خاک به ادیبانی که گمان می‌بردند بهره‌ای از کلام حق دارند رجوع می‌شد. با این حال، اما در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است.

برای اینکه فال حافظ امروز ۱۰ اسفند با تفسیر و تفسیر دقیق را بدانید این مطلب را از دست ندهید.

فال حافظ امروز به متولدین ماه های مختلف توصیه های متفاوتی دارد.

فال حافظ امروز ۱۰ اسفند متولدین فروردین

غزل شماره ۳۸۸ دیوان حافظ: بهار و گل طرب انگیز گشت و توبه شکن

تعبیر غزل شماره ۳۸۸ حافظ در فال شما:

اراده قوی و روحیه خود را حفظ کنید و به مسیر خود ادامه دهید. خود را اسیر غم دنیا نکنید، به شادی و سرور بپردازید و از انزوا و گوشه نشینی دوری کنید.

به گونه ای زندگی کنید که دوست دارید. آزاده باشید. بخت و اقبال خوبی دارید و خبرهای خوشی دریافت خواهید کرد که همه غم و غصه را می شوید و با خود می برد.

فال حافظ امروز ۱۰ اسفند متولدین اردیبهشت

غزل شماره ۹۵ دیوان حافظ: مدامم مست می‌دارد نسیم جعد گیسویت

تعبیر غزل شماره ۹۵ حافظ در فال شما:

اراده قوی و عزم راسخ شما می تواند کوه ها را به حرکت درآورد! دوست دارید روی زیبایی های دنیا تمرکز کرده و همه چیز را خوب و بی نقص ببینید. نگاه زیبا خوب است اما گاهی دچار خیالات دور و دراز می شوید که فایده ای برای شما نخواهد داشت.

از اراده قوی خود بهره گرفته و تمام تلاش خود را بکنید تا راه درست را به پایان رسانده و هم در دنیا و هم در آخرت سعادتمند باشید.

فال حافظ امروز ۱۰ اسفند متولدین خرداد

غزل شماره ۱۲۶ دیوان حافظ: جان بی جمال جانان میل جهان ندارد

تعبیر غزل شماره ۱۲۶ حافظ در فال شما:

ناامیدی بدترین انتخابی است که در شرایط سخت زندگی می توانید داشته باشید! زندگی خوشی و ناخوشی دارد و از روزهای سخت گریزی نیست. از رحمت خداوند ناامید نشوید که همیشه همراه شماست.

هوشیار باشید و بیشتر دقت کنید تا مال از دست رفته را دوباره به دست آورید. فاش کردن اسرار دل نزد افراد نامحرم چیزی جز پشیمانی برای شما نخواهد داشت.

برای رسیدن به مراد دل لازم است با فرد باتجربه و دلسوز مشورت کنید تا به موفقیت برسید.

فال حافظ امروز ۱۰ اسفند متولدین تیر

غزل شماره ۱۰۹ دیوان حافظ: دیر است که دلدار پیامی نفرستاد

تعبیر غزل شماره ۱۰۹ حافظ در فال شما:

مدتی است منتظر رسیدن جوابی هستید و این انتظار شما را خسته و بی صبر کرده است. دروغ و نیرنگ شما را از رسیدن به اهداف دور خواهد کرد، برای رسیدن به آن چه شدیدا در طلبش هستید هرگز از راه دروغ و ریاکاری وارد نشوید.

برای موفقیت و رسیدن به مراد دل صبر و حوصله زیادی لازم است. قرض ها به زودی ادا می شود و خبرهای خوشی از مسافرتان خواهد رسید.

فال حافظ امروز ۱۰ اسفند متولدین مرداد

غزل شماره ۱۸۷ دیوان حافظ: دلا بسوز که سوز تو کارها بکند

تعبیر غزل شماره ۱۸۷ حافظ در فال شما:

به امید الطاف خداوند باشید و تنها از او کمک بخواهید. ناامیدی دردی دوا نخواهد کرد، برای رسیدن به مراد دل خود، باید اراده آهنین داشته و به خودتان تکیه کنید نه دیگران.

افراد حسود و فریبکار منتظر فرصتی برای آسیب وارد کردن به شما هستند، مراقب باشید که فریب حیله آن ها را نخورید. فراموش نکنید رفتاری که با مردم دارید نوع رفتار دیگران با شما را تعیین می کند.

فال حافظ امروز ۱۰ اسفند متولدین شهریور

غزل شماره ۱۵۴ دیوان حافظ: راهی بزن که آهی بر ساز آن توان زد

تعبیر غزل شماره ۱۵۴ حافظ در فال شما:

گاهی دچار کبر و غرور می شوید که باید از آن برحذر باشید. توانایی و استعدادهای زیادی دارید که با تکیه بر آن ها می توانید به اهداف خود جامه عمل بپوشانید. اراده و تلاش دو رمز موفقیت در هرکاری می باشد.

زمان شروع کارهای مهمی فرا رسیده که لازم است شک و تردید را کنار گذاشته و با هوشیاری و درایت و سرعت وارد میدان شوید. سختی ها به زودی برطرف می شود. به زودی به مراد دل خود خواهید رسید. نذر را ادا کنید.

فال حافظ امروز ۱۰ اسفند متولدین مهر

غزل شماره ۳۱۳ دیوان حافظ: بازآی ساقیا که هواخواه خدمتم

تعبیر غزل شماره ۳۱۳ حافظ در فال شما:

روزهای زیادی را به انتظار گذرانده اید، این مسئله شما را بی تاب و فراق و دوری از مقصود و یار باعث رنج تان شده است. برای رسیدن به سرمنزل مقصود باید در کنار تلاش و کوشش به خداوند توکل کرده و از یاری بخواهید.

اگرچه راه رسیدن به مقصود دور و پرپیچ و خم است اما مایوس نباشید، همه چیز را به خداوند بسپارید. اگر لز یک راه به نتیجه نرسیده اید راه های دیگر را امتحان کنید تا به آن چه می خواهید دست پیدا کنید.

فال حافظ امروز ۱۰ اسفند متولدین آبان

غزل شماره ۱۴۱ دیوان حافظ: دیدی ای دل که غم عشق دگربار چه کرد

تعبیر غزل شماره ۱۴۱ حافظ در فال شما:

از شکست خوردن ناامید نشوید، زیرا وقتی با وجود تلاش و توکل به خداوند، در کاری موفق نمی شوید حتما خیر و صلاحی در آن بوده که شما از آن آگاه نیستید. صبوری پیشه کنید.

به تازگی دوست شما در حق شما کم لطفی کرده اما بدانید او در مورد این مسئله مقصر نبوده، فردی سعی می کند بین شما جدایی بیندازد، مراقب باشید تا ضربه های او کارساز نباشد.

از یاد خداوند غافل نشوید و به او توکل کنید تا تحمل سختی و شکست راحت تر شود. از تجربه فرد با تجربه و آگاه استفاده کنید.

فال حافظ امروز ۱۰ اسفند متولدین آذر

غزل شماره ۷۹ دیوان حافظ: کنون که می‌دمد از بوستان نسیم بهشت

تعبیر غزل شماره ۷۹ حافظ در فال شما:

این روزها همه چیز بر وفق مرادتان است و روزهای خوبی را می گذرانید. دقت کنید با اشتباه و سهل انگاری اوضاع را به هم نریزید که در این صورت هرگز خود را نخواهید بخشید و پشیمانی سودی نخواهد داشت.

از دشمن کمک خواستن به نفع شما نیست زیرا او فقط به دنبال ضربه زدن به شما می باشد.

اگر از آشفتگی اوضاع ناراحت و اندوهگین شده اید، بیش از این دل به غصه نسپارید که به زودی مشکلات حل شده و همه چیز سر جای خود قرار خواهد گرفت.

فال حافظ امروز ۱۰ اسفند متولدین دی

غزل شماره ۳۶۸ دیوان حافظ: فتوی پیر مغان دارم و قولیست قدیم

تعبیر غزل شماره ۳۶۸ حافظ در فال شما:

روزهای سخت و پرچالش از بدیهیات هر زندگی می باشد، همانطور که روزهای خوش ماندگار نیست روزهای ناخوشی و رنج نیز برای همیشه باقی نخواهد ماند.

با تلاش و کوشش می توانید از این ایام سخت به سلامت عبور کرده و به سعادت و خوشبختی دست پیدا کنید. به راه خود ادامه دهید که درهای بسته باز خواهد شد.

فال حافظ امروز ۱۰ اسفند متولدین بهمن

غزل شماره ۲۰۰ دیوان حافظ: دانی که چنگ و عود چه تقریر می‌کنند

تعبیر غزل شماره ۲۰۰ حافظ در فال شما:

یکی از اطرافیان به شما خیانت کرده و همین ضربه بدی به شما وارد کرده، این مسئله تجربه ای است که نشان می دهد لازم است دوستان را از دشمنان شناخته و زود به هرکسی اعتماد نکنید.

برخی افراد قصد دارند از شما سواستفاده کنند، حواستان باشد که پلی برای موفقیت افراد نااهل نشوید. از ظاهربینی حذر کنید. نیتی در دل دارید که با تلاش و ثبات قدم انشالله به آن خواهید رسید.

فال حافظ امروز ۱۰ اسفند متولدین اسفند

غزل شماره ۴۷۳ دیوان حافظ: وقت را غنیمت دان آن قدر که بتوانی

تعبیر غزل شماره ۴۷۳ حافظ در فال شما:

از هدر دادن لحظات عمر برحذر باشید و ارزش روزهای زندگی را بدانید که دیگر برگشتی در کار نخواهد بود. راز دل را به افراد نامحرم نگویید که موجب حسادت آن ها شده و به دردسر می افتید.

در انجام کارها از عقل و درایت خود کمک گرفته و با آرامش و بدون عجله تصمیم بگیرید. از سهل انگاری دوری کنید که به پشیمانی و شکست منتهی خواهد شد.

شما می‎توانید در مورد اینکه فال و طالع‎تان درست اعلام شده یا خیر، در پایین همین مطلب در قسمت نظرات بیان کنید و نظرات و پیشنهادات خود را با ما درمیان بگذارید