۰ نفر

فال حافظ امروز جمعه ۲۸ بهمن با تفسیر دقیق + توصیه حافظ به شما

۲۸ بهمن ۱۴۰۱، ۱۳:۱۷
کد خبر: 701791
فال حافظ امروز جمعه ۲۸ بهمن با تفسیر دقیق + توصیه حافظ به شما

همواره در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۲۸ بهمن ماه از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. تفال به حافظ ۲۸ بهمن ماه را بخوانید.

به گزارش اقتصادآنلاین، فال گرفتن از  آثار ادبی، از باور‌های کهن این مرز و بوم است. در گذر زمان ساکنان این خاک به ادیبانی که گمان می‌بردند بهره‌ای از کلام حق دارند رجوع می‌شد. با این حال، اما در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است.

برای اینکه فال حافظ امروز ۲۸ بهمن با تفسیر و تفسیر دقیق را بدانید این مطلب را از دست ندهید.

فال حافظ امروز به متولدین ماه های مختلف توصیه های متفاوتی دارد.

فـال حـافـظ امروز ۲۸ بهمن متولدین فروردین

 

غزل شماره ۶۷ دیوان حافظ: یا رب این شمع دل افروز ز کاشانه کیست

تعبیر غزل شماره ۶۷ حافظ در فال شما:

برای رسیدن به معشوق تلاش می کنید اما گویا تلاش های شما کارساز نیست. امید خود را از دست ندهید که خداوند همیشه یار و یاور بندگانش است. به او توکل کنید و صبر پیشه کنید که به امید خدا به وصال یار خواهید رسید.

اگر در عشق شکست خورده اید و دچار اندوه هستید باید بدانید دنیا به آخر نرسیده، بهتر است هرچه زودتر تمام توان خود را به کار گرفته و به دنبال جبران هر آنچه گذشته باشید. با امید به خدا حتما موفق خواهید شد.

فـال حـافـظ امروز ۲۸ بهمن متولدین اردیبهشت

 

غزل شماره ۳۶۲ دیوان حافظ: دیدار شد میسر و بوس و کنار هم

تعبیر غزل شماره ۳۶۲ حافظ در فال شما:

مژده باد که در آینده نزدیک همای سعادت روی شانه های شما خواهد نشست و به مراد دل می رسید. ایام خوشبختی فرا خواهد رسید و حسودان از آسیب زدن به شما ناامید خواهند شد.

حرف های بدخواهانه دیگران خللی در اراده و عزم راسخی که دارید وارد نمی کند. خودباوری و اعتماد به نفس خود را بالا ببرید و با عشق و محبت با مردم رفتار کنید.

فـال حـافـظ امروز ۲۸ بهمن متولدین خرداد

 

غزل شماره ۹۴ دیوان حافظ: زان یار دلنوازم شکریست با شکایت

تعبیر غزل شماره ۹۴ حافظ در فال شما:

شکایت کردن از کاری که برای خدا و در راه رضای او انجام داده اید، نفس عمل تان را ضایع خواهد کرد. دل به او بسپارید که اجر کار صواب شما را خواهد داد.

برای دستیابی به مقصود باید صداقت پیشه کنید و ایمان داشته باشید. فرد دانایی درس های خوبی به شما خواهد داد و مسیرتان را روشن می کند اما برای رسیدن به سرمنزل مقصود راه زیادی را باید طی کنید.

ناامید نباشید و ترس به دل خود راه ندهید. دست از گناه بردارید که عاقبت خوشی ندارد.

فـال حـافـظ امروز ۲۸ بهمن متولدین تیر

نماد ماه تولد تیر

غزل شماره ۲۹۱ دیوان حافظ: ما آزموده‌ایم در این شهر بخت خویش

تعبیر غزل شماره ۲۹۱ حافظ در فال شما:

چیزی را از دست داده اید و بسیار اندوهگین هستید، اما غم و غصه و افسوس فایده ای ندارد، به جای حسرت خوردن بهتر است به دنبال جبران این مسئله باشید و با جدیت و پشتکار بیشتر تلاش کنید.

سخت نگیرید تا زندگی راحت تر شود. نیتی در دل دارید که پستی بلندی های زیادی دارد و باید صبوری پیشه کنید یا از آن صرف نظر کنید. از لجبازی و خودخوری دست بکشید که عاقبت خوبی برای شما ندارد.

فـال حـافـظ امروز ۲۸ بهمن متولدین مرداد

 

غزل شماره ۳۴۷ دیوان حافظ: صنما با غم عشق تو چه تدبیر کنم

تعبیر غزل شماره ۳۴۷ حافظ در فال شما:

تاکنون رنج و درد زیادی را تحمل کرده اید، در برابر سختی های آینده همچنان صبور بوده و از یاس و ناامیدی برحذر باشید. به تلاش خود ادامه دهید و در مقابل فریب و دورویی افراد بدخواه شکیبایی به خرج داده و نهراسید.

برای رسیدن به نیت دل باید اختیار زندگی خود را به دست بگیرید و از بی خیالی دوری کنید تا سرنوشت خود را بسازید. هرآنچه بکارید همان را درو خواهید کرد.

فـال حـافـظ امروز ۲۸ بهمن متولدین شهریور

 

غزل شماره ۸۵ دیوان حافظ: شربتی از لب لعلش نچشیدیم و برفت

تعبیر غزل شماره ۸۵ حافظ در فال شما:

متاسفانه قدر کسی که برای تان ارزش زیادی داشته را ندانسته و امروز حسرت روزهای گذشته را می خورید که چرا باعث رنجش و آزارش شدید و او را از دست دادید. اما افسوس برای گذشته سودی ندارد و آن روزها برنمی گردد.

اکنون وقت تکبر و غرور نیست، بهتر است غرور خود را کنار گذاشته و برای آشتی و دلجویی از او پیش قدم شوید تا به لطف خداوند دوباره به وصال یار برسید. از رحمت خداوند ناامید نشوید و هرچه زودتر اقدام کنید.

فـال حـافـظ امروز ۲۸ بهمن متولدین مهر

 

غزل شماره ۲۹ دیوان حافظ: ما را ز خیال تو چه پروای شراب است

تعبیر غزل شماره ۲۹ حافظ در فال شما:

در آینده ای نزدیک حوادثی برای شما رخ خواهد داد که اگر خودتان را آماده نکنید غافلگیر خواهید شد. پس هوشیار باشید تا در زمان درست کار درست را انجام دهید.

خودتان را با دیگران مقایسه نکنید و به داشته های آن ها غبطه نخورید، شما نیز استعدادها و توانایی هایی دارید که مختص شخص شماست و دیگران از آن محروم اند.

به خاطر خوشی های فردا، زمان حال را خراب نکنید، سرانجام مشکلات و سختی ها تمام می شود و به مراد دلتان خواهید رسید. به عالم فانی و زودگذر دل نبندید که دل بستن به ظواهر دنیا، نا امیدتان خواهد کرد.

فـال حـافـظ امروز ۲۸ بهمن متولدین آبان

 

غزل شماره ۳۹۸ دیوان حافظ: ای نور چشم من سخنی هست گوش کن

تعبیر غزل شماره ۳۹۸ حافظ در فال شما:

از تنبلی و بی خیالی در انجام کارها برحذر باشید و امروز و فردا نکنید. به خداوند پناه ببرید تا با ذکر و عبادت پروردگار از وسوسه شیطان و هوای نفس در امان مانده و به بیراهه کشیده نشوید.

قصد انجام کاری دارید که نیاز به اراده آهنین و همت عالی دارد. با بزرگان و افراد با تجربه مشورت کنید تا به مراد دل برسید. لطف پروردگار شامل حال شما خواهد شد.

فـال حـافـظ امروز ۲۸ بهمن متولدین آذر

نماد ماه تولد آذر

غزل شماره ۴۰۴ دیوان حافظ: می‌فکن بر صف رندان نظری بهتر از این

تعبیر غزل شماره ۴۰۴ حافظ در فال شما:

برای رسیدن به مراد دل باید بیشتر تلاش کنید و با اراده و انرژی جلو بروید تا کام دل برآورده شود. برای موفقیت با افراد با تجربه و دوستان مورد اعتماد مشورت کنید تا دچار اشتباه نشوید.

قبل از هر اقدامی جوانب آن را دقیق بررسی کرده و با درایت و دوراندیشی تصمیم بگیرید.

فال حافظ امروز ۲۸ بهمن متولدین دی

 

غزل شماره ۲۶۴ دیوان حافظ: خیز و در کاسه زر آب طربناک انداز

تعبیر غزل شماره ۲۶۴ حافظ در فال شما:

پیوسته افکار و کلام منفی دارید و دچار غم و اندوه زیادی شده اید، ناامیدی و یاس را کنار گذاشته و غم به دل راه ندهید که غصه خوردن برای چیزهای فانی بیهوده است.

برای آرامش دل و شفای روح باید به سمت خدا بروید و از عبادت غافل نشوید. شک و بدبینی را کنار گذاشته و آینه دل را جلا دهید. برای رسیدن به مراد دل صبوری لازم است.

فـال حـافـظ امروز ۲۸ بهمن متولدین بهمن

 

غزل شماره ۲۲۸ دیوان حافظ: گر من از باغ تو یک میوه بچینم چه شود

تعبیر غزل شماره ۲۲۸ حافظ در فال شما:

به عهد و پیمانی که بسته اید وفادار باشید و باعث آزار و رنجش دیگران نشوید. دوستان منتظر شما هستند زودتر به این انتظار پایان دهید. خاطرخواه دارید برای عشق او حرمت نگه دارید. دور اندیش باشید و آینده را در نظر بگیرید.

نیتی در دل دارید که باید از خداوند برای باز شدن گره ها طلب کمک کنید. اینقدر بی صبر و بی حوصله نباشید. به خداوند توکل کنید و با عزم راسخ و ایمان قوی اقدام کنید.

فـال حـافـظ امروز ۲۸ بهمن متولدین اسفند

 

غزل شماره ۱۳۱ دیوان حافظ: بیا که ترک فلک خوان روزه غارت کرد

تعبیر غزل شماره ۱۳۱ حافظ در فال شما:

برای رسیدن به مقصود نیاز به از خود گذشتن و فداکاری است. برکت به کسب و کارتان سرازیر می شود و سود هنگفتی به دست خواهید آورد. از دغل بازی و فریب مردم دوری کنید و در تجارت تقوی پیشه کنید تا روزی پربرکتی داشته باشید.

دیگران را تحقیر نکنید و با احترام رفتار کنید، در بندگی خداوند کوشا باشید تا در مقام و عزت باقی بمانید. زیارت خانه خدا در پیش است.

شما می‎توانید در مورد اینکه فال و طالع‎تان درست اعلام شده یا خیر، در پایین همین مطلب در قسمت نظرات بیان کنید و نظرات و پیشنهادات خود را با ما درمیان بگذارید