۰ نفر

فال حافظ امروز دوشنبه ۲۴ بهمن با تفسیر دقیق + توصیه حافظ به شما

۲۴ بهمن ۱۴۰۱، ۰:۵۱
کد خبر: 701009
فال حافظ امروز دوشنبه ۲۴ بهمن با تفسیر دقیق + توصیه حافظ به شما

همواره در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۲۴ بهمن ماه از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. تفال به حافظ ۲۴ بهمن ماه را بخوانید.

​به گزارش اقتصادآنلاین، فال گرفتن از  آثار ادبی، از باور‌های کهن این مرز و بوم است. در گذر زمان ساکنان این خاک به ادیبانی که گمان می‌بردند بهره‌ای از کلام حق دارند رجوع می‌شد. با این حال، اما در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است.

برای اینکه فال حافظ امروز ۲۴ بهمن با تفسیر و تفسیر دقیق را بدانید این مطلب را از دست ندهید.

فال حافظ امروز به متولدین ماه های مختلف توصیه های متفاوتی دارد.

فـال حـافـظ امروز ۲۴ بهمن متولدین فروردین

غزل شماره ۱۶ دیوان حافظ: خمی که ابروی شوخ تو در کمان انداخت

تعبیر غزل شماره ۱۶ حافظ در فال شما:

رقیبان و اطرافیان حسود با ظاهری دلسوز قصد فریب و خوار کردن شما را دارند. هوشیار باشید و گول ظواهر را نخورید. با کمی تلاش و اتکا به خدا و خود، گره ها را باز کنید.

سفری در پیش دارید که نتایج خوبی به همراه داشته و در کار و زندگی تان گشایش حاصل خواهد شد. به زودی به مراد و مقصودتان خواهید رسید.

در خوشی ها نیز به یاد خداوند باشید و بندگی او را فراموش نکنید.

فـال حـافـظ امروز ۲۴ بهمن متولدین اردیبهشت

غزل شماره ۲۵۹ دیوان حافظ: منم که دیده به دیدار دوست کردم باز

تعبیر غزل شماره ۲۵۹ حافظ در فال شما:

از سختی های زندگی خسته شده اید و از مشکلات فرار می کنید. سعی کنید روحیه خود را حفظ کرده و قوی باشید. غم و اندوه را از دل خود خارج کنید و به درگاه خداوند عبادت کنید.

شما انسان مومن و متعهدی هستید به زودی انشالله به زیارت مشرف خواهید شد، از نماز و عبادت غافل نشوید، به دوستان جانی و صادق خود اطمینان کنید.

فـال حـافـظ امروز ۲۴ بهمن متولدین خرداد

غزل شماره ۳۸۶ دیوان حافظ: خدا را کم نشین با خرقه پوشان

تعبیر غزل شماره ۳۸۶ حافظ در فال شما:

انسان پاک دل، صادق و راستگو هستید و همین خلوص نیت شما ممکن است باعث سوء استفاده برخی افراد بدخواه و حسود شود. مراقب توطئه چینی آن ها باشید.

برای گذشتن از موانع و مشکلات اراده فولادین و عزم راسخ نیاز است، توانایی و استعدادهای فراوانی دارید که قبل از شروع هر کار ابتدا باید آن ها را شناخته و خود را محک بزنید.

فـال حـافـظ امروز ۲۴ بهمن متولدین تیر

نماد ماه تولد تیر

غزل شماره ۳۶۷ دیوان حافظ: فتوی پیر مغان دارم و قولیست قدیم

تعبیر غزل شماره ۳۶۷ حافظ در فال شما:

عهد و پیمان خود را فراموش نکنید و به آن وفادار بمانید. مدتی است برای رسیدن به مقصود تلاش می کنید اما هنوز راه به جایی نبرده و گمان می کنید دیگران قول و قرار خود را فراموش کرده اند.

نگرانی به دل راه ندهید که به زودی درهای بسته باز می شود، به اندرز افراد دانا که قصد کمک به شما را دارند گوش کنید تا از توطئه های دشمنان در امان بمانید. به خداوند توکل داشته باشید.

فـال حـافـظ امروز ۲۴ بهمن متولدین مرداد

غزل شماره ۲۸ دیوان حافظ: به جان خواجه و حق قدیم و عهد درست

تعبیر غزل شماره ۲۸ حافظ در فال شما:

از غم و غضه دوری کنید و زندگی را با شادی بگذرانید. اسرار دلتان را نزد نامحرمان فاش نکنید و درد دل را نزد کسی ببرید که دلسوز شماست و برای خوشبختی شما دعا می کند.

حرص و طمع را از خود دور کرده و مطمئن باشید با صداقت می توانید بر مشکلات غلبه کرده و به مقصود خود برسید. به زودی معامله سودآوری خواهید داشت که برکت را به زندگی شما سرازیر می کند.

از دروغ و فریب و مسائل منفی دور کرده و بدی ها را فراموش کنید تا زندگی سرشار از عشق داشته باشید.

فـال حـافـظ امروز ۲۴ بهمن متولدین شهریور

غزل شماره ۳۲۲ دیوان حافظ: خیال نقش تو در کارگاه دیده کشیدم

تعبیر غزل شماره ۳۲۲ حافظ در فال شما:

مشکلاتی که بر سر راه شما ظاهر می شود اگرچه به نظر غیرقابل حل می رسد اما از آن ها نترسید چون خداوند هیچگاه مشکلی بزرگ تر از اراده شما سر راه شما قرار نخواهد داد.

از یاس و ناامیدی دوری کنید و ترس به دل راه ندهید تا به اهداف خود دست پیدا کنید. همواره به خداوند توکل داشته باشید تا آرامش واقعی را تجربه کنید.

فـال حـافـظ امروز ۲۴ بهمن متولدین مهر

غزل شماره ۳۵۲ دیوان حافظ: روزگاری شد که در میخانه خدمت می‌کنم

تعبیر غزل شماره ۳۵۲ حافظ در فال شما:

برخی اطرافیان حسود و بدخواه سعی می کنند شما را از مسیر درست منحرف کرده به بیراهه بکشانند. مراقب این افراد باشید و جانب احتیاط را از دست ندهید.

قبل از شروع هر کاری، خوب فکر کرده و با عقل و درایت تصمیم بگیرید و عمل کنید تا موفقیت تضمین شود. دوستان مورد اعتماد و دلسوز را بشناسید تا در مواقع نیاز از آن ها یاری بگیرید.

فـال حـافـظ امروز ۲۴ بهمن متولدین آبان

غزل شماره ۴۳۸ دیوان حافظ: سبت سلمی بصدغیها فؤادی

تعبیر غزل شماره ۴۳۸ حافظ در فال شما:

به زودی یکی از افراد خانواده یا آشنایان به کمک شما احتیاج پیدا کرده و دست نیاز به سوی تان دراز خواهد کرد. از یاری به او غافل نشوید و درخواستش را تا آن جا که می توانید انجام دهید.

برای رسیدن به آرامش به عبادت و ذکر پروردگار مشغول شوید. عزت نفس داشته و بخشندگی را سرلوحه زندگی خود قرار دهید تا از نعمت های بی دریغ خداوند بیش از پیش بهره مند گردید.

فـال حـافـظ امروز ۲۴ بهمن متولدین آذر

نماد ماه تولد آذر

غزل شماره ۲۵۲ دیوان حافظ: گر بود عمر به میخانه رسم بار دگر

تعبیر غزل شماره ۲۵۲ حافظ در فال شما:

اگرچه تلاش بسیار کرده اید و برای رسیدن به مراد دل از همه چیز مایه گذاشته اید اما به نتیجه دلخواه خود نرسیدید. بسیار غمگین هستید اما غصه خوردن دردی را دوا نمی کند، بهتر است ناامیدی را رها کرده و راه های دیگر را امتحان کنید.

اسرار خود را نزد نامحرمان فاش نکنید، اگر قدر زحمات شما را ندانسته ناراحت نباشید، اگرچه وفادار نبود اما به زودی با پشیمانی به سوی شما بازخواهد گشت. برای جبران فرصت های از دست رفته تلاش کنید.

فال حافظ امروز ۲۴ بهمن متولدین دی

غزل شماره ۱۴۳ دیوان حافظ: سال‌ها دل طلب جام جم از ما می‌ کرد

تعبیر غزل شماره ۱۴۳ حافظ در فال شما:

کلید رسیدن به موفقیت و مراد دل تکیه بر استعداد و تلاش خودتان و توکل بر پروردگار است. از تکیه کردن به دیگران برحذر باشید. فاصله زیادی تا رسیدن به سرمنزل مقصود ندارید اما لازم است از مشکلات و سختی ها عبور کنید تا به وصال یار برسید.

هرگز از کمک به کسانی که دست نیاز به سوی شما دراز کرده اند غافل نشوید. برای حل مشکلات تنها از خداوند یاری بجویید تا راه حل آن را به شما نشان دهد.

فـال حـافـظ امروز ۲۴ بهمن متولدین بهمن

غزل شماره ۲۰۲ دیوان حافظ: بود آیا که در میکده‌ها بگشایند

تعبیر غزل شماره ۲۰۲ حافظ در فال شما:

اگرچه سختی های زیادی را تحمل می کنید و غم و اندوه زیادی دارید اما ناامیدی از درگاه خداوند نتیجه خوبی برای شما ندارد، مطمئن باشید با امید به پروردگار و صبوری، به زودی سختی های می گذرند و آسانی برای شما فرا خواهد رسید.

برای رسیدن به آرامش بهتر است به سوی خداوند بروید و به درگاهش دعا و نیایش کنید تا باعث جلای قلب و آرامش دل شما شود. مشکلات با دقت، سرعت و توکل حل خواهد شد.

فـال حـافـظ امروز ۲۴ بهمن متولدین اسفند

غزل شماره ۲۵۸ دیوان حافظ: هزار شکر که دیدم به کام خویشت باز

تعبیر غزل شماره ۲۵۸ حافظ در فال شما:

همواره به یاد خداوند باشید و به درگاهش شکرگزاری کنید. زندگی پستی بلندی های فراوانی دارد و سختی ها و مشکلات شما را خسته کرده است. با غم و غصه خوردن به جایی نمی رسید، با اراده قوی برخیزید و با همه مشکلات مبارزه کنید تا به مراد دل برسید.

به زودی بخت و اقبال به شما روی خواهد آورد اما باید با فکر و دقت کافی اقدام کنید و تردید و دودلی را از خود دور کنید. دست از لجبازی بردارید و دیگران را با حرف های خود آزار ندهید.

شما می‎توانید در مورد اینکه فال و طالع‎تان درست اعلام شده یا خیر، در پایین همین مطلب در قسمت نظرات بیان کنید و نظرات و پیشنهادات خود را با ما درمیان بگذارید