۰ نفر

فال تاروت امروز / فال تاروت کبیر روزانه امروز پنجشنبه ۳ آذر

۳ آذر ۱۴۰۱، ۰:۳۷
کد خبر: 683576
فال تاروت امروز / فال تاروت کبیر روزانه امروز پنجشنبه ۳ آذر

یکی از قدیمی‌ترین روش‌های پیشگویی یا الهام بخشی در تاریخ، فال تاروت روزانه بوده هست. از کارت های فال تاروت روزانه نه تنها برای پیش بینی و آینده بینی بهره گیری می شده هست بلکه برای تربیت نفس آدمی هم مورد بهره گیری بوده هست.

به گزارش اقتصادآنلاین، فال تاروت روزانه توسط افراد زیادی از مردم جهان گرفته و خوانده می‌شود. فال تاروت روزانه یکی از مشهورترین و سرشناس ترین انواع طالع بینی و فالگیری به شمار می‌رود که با گسترش تکنولوژی در فضای مجازی نیز به وفور انجام می‌گردد. یکی از قدیمی‌ترین روش‌های پیشگویی یا الهام بخشی در تاریخ، فال تاروت روزانه  بوده هست. از کارت های فال تاروت روزانه نه تنها برای پیش بینی و آینده بینی بهره گیری می شده هست بلکه برای تربیت نفس آدمی هم مورد بهره گیری بوده هست.

فال تاروت«fale taroot» چیست؟

یکی از قدیمی‌ترین روش‌های پیشگویی یا الهام بخشی در تاریخ، تاروت بوده هست. تاروت در قبل اکثر مورد دقت اشراف و ثروتمندان بود زیرا دسترسی به پیشگوی مسلط در زمانی که حاکمان آن را ممنوع کرده بودند پرهزینه و سخت بود. امروزه نیز افرادی که به تاروت تسلط داشته باشند نادرند و یا هزینه‌های زیادی را دریافت می کنند. فال تاروت در گذشته بیشتر مورد توجه اشراف و ثروتمندان بود زیرا دسترسی به پیشگوی مسلط در زمانی که حاکمان آن را ممنوع کرده بودند.

فال تاروت روزانه متولدین فروردین

مرد مصمم – توانگری

– شخصیتی خونگرم و مصمم

– مشتاق انجام عمل و تصمیمات سریع

– یک شخصیت پر فایده و باهوش که همه او را دوست دارند

توضیح :

زندگی آماده است تا با آغوش باز شما را بپذیرد! بزودی همانند یک پیشقراول به نواحی جدید زندگی خود مسلط می گردید. آنچه را که شروع کرده اید به پایان برسانید. نسبت به افکار نو و انجام تغییراتی که لازم می دانید گشوده باشید. در طرح ها، فعالیت های تجاری و خلاق و سرمایه گذاری ها زمانی که روی اهداف واقعی خود متمرکز هستید نقش رهبری را بعهده بگیرید.

عبارت شفابخش :

من عاشق زندگی هستم و زندگی عاشق من است.

فال تاروت روزانه متولدین اردیبهشت

محرومیت – زنی مصمم

– بانویی تیز و زیرک

– زنی بیوه یا تنها که از دوری عزیزانش دلتنگ و غمزده است

– متانت ، مهربانی توام با قاطعیت و قدری سخت گیری

توضیح :

مشکلات گذشته شما را نسبت به مسایل عاطفی و تعهدات، محافظه کار نموده است. با اینکه مصاحبت های عمیق و صمیمانه به شما زندگی می بخشد، قدری از زندگی کناره گرفته اید تا نسبت به خود و جهت آینده خود بیشتر تامل کنید. از اینکه تنها بمانید هراسی ندارید، زیرا الزاما احساس تنها بودن نمی کنید.

بانوی شمشیر به شما توصیه می کند که رفتار محتاطانه ای نسبت به روابط خود اتخاذ نمایید.

عبارت شفابخش :

بهترین وظیفه من در زندگی این است که با خودم صادق بمانم.

فال تاروت روزانه متولدین خرداد

سرعت کارها – خبر مهم

– مسافرت

– جابجایی

– تلفن ، تلگراف ، پیغام

توضیح :

شما به سهولت و به سرعت به سمت چشم انداز آرمان های خود حرکت می کنید. در برابر اشتیاق و روشن بینی شما موانع راه بسیار سطحی و ناچیز می نمایند. زمانی که کارها به چرخش می افتند گویی همه چیز با سرعت نور حرکت می کند. تا زمانی که تردید را به خود راه ندهید، تمام عناصر به نفع شما کار خواهند کرد. اخبار مهمی دریافت می کنید. حرکت به آن سوی آبها و مسافرتها با کامیابی صورت می پذیرد.

عبارت شفابخش :

درستکاری و اعتماد به نفس من قلب کسانی را که دوست می دارم می گشاید.

فال تاروت روزانه متولدین تیر

ازدواج – تصمیم مهم

– ازدواج – عشق و زیبایی

– تصمصم گیری مهم

– گاهی معنی انتخاب میان دو عشق

– در گیری با حس درونی در مورد اینکه کسی را واقعا دوست دارید یا نه؟

توضیح :

هم اکنون زمانی است که حضور جذبه های عشق را در وجود خود احساس می کنید. نماد عشاق، نویدبخش رویای عشق و لطافت است و به ظهور و پرورش یک ارتباط پرمعنی و عاشقانه اشاره می کند.

در صورتیکه شریک زندگی خود را انتخاب کرده اید، این کارت به شما توصیه می کند که به روابط مشترک خود حیاتی تازه بخشید و در جهت پرورش و دوام آن اقدام کنید. انعطاف پذیر و خلاق باشید.

عبارت شفابخش :

من هم اکنون برای تجلی یک عشق شورانگیز آماده هستم.

فال تاروت روزانه متولدین مرداد

مسافر – مرد جوان

– مردی فعال و بی پروا مغرور و پر حرارت

– تغییر مکان

– جابجایی

توضیح :

با شهامت پیش بروید و کهنگی و فرسودگی را پشت سر بگذارید. حال زمانی است که حتی وضعیت های دشوار نیز برایتان در جهت سازنده پیش می روند. دلاور چوبدست مسافرت، بهبود کارها و تغییرات سازنده را نوید می دهد.

دلاور چوبدست ضمنا می تواند ورود شخصی پرشور و ماجراجو به زندگی شما باشد. هدیه ای را که عالم هستی به شما ارزانی می دارد دریافت کنید ولی به آن وابسته نباشید!

عبارت شفابخش :

هر طوفانی ریشه های مرا محکم تر می سازد.

فال تاروت روزانه متولدین شهریور

شروع عشق بزرگ – تولد

– ازدواج

– تولد فرزند

توضیح :

از هدیه ای که عالم هستی به شما ارزانی می دارد، شکرگزار باشید. آنگاه که خوشی ها را با یکدیگر سهم می کنید چندین برابر افزایش می یابند! افق های جدیدی در زندگی شما رخ می نمایند. یک جام وعده می دهد که به زودی حضور و صمیمیت بیشتری را در روابط شخصی خود احساس خواهید نمود.

عبارت شفابخش :

عشق بیکران مرا و اطراف مرا از رایحه ی خود سیراب می کند.

فال تاروت روزانه متولدین مهر

اضطراب – وجدان آگاه

– کشمکشهای درونی

– ناراحتی از مطابقت با شرایطی که آن را دوست ندارید

– مجبورید نظر عده ای را جلب کنید

– ترس و نگرانی

توضیح :

تاروت از دیدگاه خودشناسی به شما یادآور می گردد که نسبت به خود و دیگران کمتر در مقام داوری بنشینید. سرزنش کردن و گناهکار دانستن خود و دیگران نه تنها مشکلی را حل نمی کند بلکه وضعیت را دشوارتر می سازد.

این کارت پیشنهاد می کند تا نسبت به تعهدات رسمی و سنتی جامعه ی خود وفادار باشید و ارزشمندی چنین روابطی را نادیده نگیرید. قانون کارما همواره هشدار می دهد تا میان آنچه که میان آنچه که می خواهیم، و آنچه که برایمان خوب است تفاوت قائل شویم. پذیرا و بردبار باشید!

عبارت شفابخش :

تنها یک صدا ارزش گوش سپردن را دارد، و آن صدای راستین قلب من است.

فال تاروت روزانه متولدین آبان

رفاه مالی و معنوی

– افکار و علائقی که بدرستی هدایت شده اند

– در یافت یک حکم یا مدرک

– بانویی که به تنهای به پول و ثروت زیادی دست میابد

توضیح :

موفقیت دلپذیری که برای شما در جریان است مراحل مختلف تعهد، زحمت، انضباط، یادگیری و برآورد را طی نموده است و شما به مرحله متعالی تری قدم می گذارید. هم اکنون زمانی است که می توانید آرزوهای متعالی برای روح خود پدید آورید.

عبارت شفابخش :

هرچقدر بیشتر می بخشم بیشتر دریافت می کنم.

فال تاروت روزانه متولدین آذر

جوان عاشق – تولد یک عشق

– یک جوان پر شور ، احساساتی و خیال پرداز

– پیغام

– خبر یک تولد

– برای شخص جوان به معنی شخصیتی حساس با استعدادهای قوی هنری

توضیح :

هم اکنون تحت تاثیر یک پیشنهاد جدید هستید. این پیشنهاد می تواند در رابطه با یک موضوع کاری و یا احساسی باشد که موجبات پیشرفت و خلاقیت شما را فراهم می سازد. پیامی را بزودی دریافت می کنید و مرحله جدیدی از یک ارتباط را تجربه خواهید کرد. از یک اتفاق غیرمنتظره شاد و مسرور خواهید شد!

عبارت شفابخش :

هرچه بیشتر خود را دوست می دارم، با سایرین بهتر می توانم ارتباط برقرار کنم.

فال تاروت روزانه متولدین دی

مذاکره و تایید

– موفقیت از طریق تلاش و کوشش

– موفقیتی که مستلزم تایید و تصویب دیگران باشد

– انجام مرحله اولیه کار و مذاکره برای مراحل بعدی

توضیح :

وضعیتی ویژه، آمادگی شما را برای کار مداوم، مطالبه می کند. هم اکنون زمانی است که تمام تلاش ها و انرژی های خود را صرف انجام کاری می کنید که نسبت به آن احساس مسئولیت و اشتیاق دارید. سه سکه یک کارت مثبت در جهت پیشرفت شخصی است و نمایانگر بکارگیری کامل انرژی خلاقی است که از بدن، فکر و روح شما سرچشمه می گیرد.

عبارت شفابخش :

کار خود را با تمام عشق و ذوقی که دارم به ثمر می رسانم.

فال تاروت روزانه متولدین بهمن

حکم قانونی

– موضوع قانونی به نتیجه می رسد

– عبور از یک مرحله سخت و حساس

– به نتیجه اعمال رسیدن

توضیح :

حالا وقت آن رسیده که با خود صادق باشید و بدانید آنچه را که کاشته اید برداشت می کنید. رفتارهای ما بازتاب هایی به دنبال دارند و زمانی که اوضاع به نظر نامطلوب می رسند از دو حال خارج نیست. یا می بایست از آن وضعیت نکاتی را بیاموزیم و یا نتیجه ی اعمال گذشته ی خود را بپذیریم.

این کارت هشدار می دهد که به حقوق دیگران چه مادی و چه معنوی تجاوز نکنید.

عبارت شفابخش :

من در کانون خود برقرار هستم.

فال تاروت روزانه متولدین اسفند

بردباری – اعتماد به نفس

– غلبه بر خواسته های غیر معقول

– موفق می شوید عشق یا وفاداریتان را به شخصی ثابت کنید

– شجاعت و قدرت بزرگ در کنترل مسائل خیلی سخت

توضیح :

شما در جریان کشف قدرت واقعی خود هستید. آماده باشید تا آنچه را که در خود می یابید بپذیرید.

انرژی این رمز، شما را به زمینه هایی رهبری می کند که در آنها بتوانید از قدرت های نهفته و پایداری خود بطور موثری استفاده کنید.

در وضعیت بحرانی به شما می گوید که زمان تفوق یافتن بر مشکلات فرا رسیده است. نیرو و شهامت خود را متمرکز کنید و با ترس ها و موانع به گونه ای انسانی مقابله کنید. در زمینه ارتباطهای انسانی نیاز است که محکم و قابل اعتماد باشید.

عبارت شفابخش :

آنچه که برایم رخ می دهد موجب رشد و گسترش من می گردد.

شما می‎توانید در مورد اینکه فال و طالع‎تان درست اعلام شده یا خیر، در پایین همین مطلب در قسمت نظرات بیان کنید و نظرات و پیشنهادات خود را با ما درمیان بگذارید