۰ نفر

فال تاروت امروز / فال تاروت کبیر روزانه امروز دوشنبه ۱۸ مهر

۱۸ مهر ۱۴۰۱، ۰:۲۵
کد خبر: 672989
فال تاروت امروز / فال تاروت کبیر روزانه امروز دوشنبه ۱۸ مهر

یکی از قدیمی‌ترین روش‌های پیشگویی یا الهام بخشی در تاریخ، فال تاروت روزانه بوده هست. از کارت های فال تاروت روزانه نه تنها برای پیش بینی و آینده بینی بهره گیری می شده هست بلکه برای تربیت نفس آدمی هم مورد بهره گیری بوده هست.

به گزارش اقتصادآنلاین، فال تاروت روزانه توسط افراد زیادی از مردم جهان گرفته و خوانده می‌شود. فال تاروت روزانه یکی از مشهورترین و سرشناس ترین انواع طالع بینی و فالگیری به شمار می‌رود که با گسترش تکنولوژی در فضای مجازی نیز به وفور انجام می‌گردد. یکی از قدیمی‌ترین روش‌های پیشگویی یا الهام بخشی در تاریخ، فال تاروت روزانه  بوده هست. از کارت های فال تاروت روزانه نه تنها برای پیش بینی و آینده بینی بهره گیری می شده هست بلکه برای تربیت نفس آدمی هم مورد بهره گیری بوده هست.

فال تاروت«fale taroot» چیست؟

یکی از قدیمی‌ترین روش‌های پیشگویی یا الهام بخشی در تاریخ، تاروت بوده هست. تاروت در قبل اکثر مورد دقت اشراف و ثروتمندان بود زیرا دسترسی به پیشگوی مسلط در زمانی که حاکمان آن را ممنوع کرده بودند پرهزینه و سخت بود. امروزه نیز افرادی که به تاروت تسلط داشته باشند نادرند و یا هزینه‌های زیادی را دریافت می کنند. فال تاروت در گذشته بیشتر مورد توجه اشراف و ثروتمندان بود زیرا دسترسی به پیشگوی مسلط در زمانی که حاکمان آن را ممنوع کرده بودند.

فال تاروت روزانه متولدین فروردین

جشن و شادی

– جشن و سرور به دلیل یک اتفاق خوب

– نامزدی

– تولد

– ازدواج

– بهبود بیماری

توضیح:

زمان جشن ها و شادی ها و دریافت پاداش و هدایا فرا می رسد. بزودی گشایش های شادی بخش و کامیابی های خود را با اطرافیان جشن می گیرید. از کامجویی و ثروت های احساسی و دنیوی که به شما ارزانی شده است بهره مند شوید ولی زنهار که به آنها وابسته نگردید.

عبارت شفابخش:

امروز زندگی آنچه را که برای خوشبختی نیاز دارم، به من می بخشد.

فال تاروت روزانه متولدین اردیبهشت

موفقیت – خوشبختی

– خوشبختی و سعادت

– یک ازدواج خوب

– تکامل در هنرها و علوم

– شکوفایی استعدادها

توضیح:

الهه ی خورشید برای شما پیام آور نور و شادی است و اینکه آرزوهایتان بوقوع می پیوندند. در آنچه که تقبل کرده اید از کامیابی بی نظیری برخوردار خواهید شد.

در زمینه ی کاری و هنری، فرصت بی همتایی است. کارهای خلاق، ذهن را همانند حواس متمرکز نگاه می دارد.

اگر ازدواج نکرده اید، زوج مناسب خود را بازخواهید یافت و به شکوفایی خود کمال خواهید بخشید.

عبارت شفابخش:

پرتو الهی بر من جاری می گردد و مرا رهبری می کند.

فال تاروت روزانه متولدین خرداد

توانایی – سرمایه

– طلا ، کادو ، پول بزرگ

– آغاز موفقیت آمیز برای پیشنهادات مالی و تجاری

– شروع ثروت و امنیت مالی

توضیح:

نسبت به اقدام هر عملی که در اندیشه ی آن هستید این کارت به شما پاسخ مثبت می دهد. منتظر چه هستید؟! قدم بردارید و پیش بروید. اگر یک موقعیت تجاری یا سرمایه گذاری ایجاد شده است از آن به بهترین وجه استقبال کنید. این کارت به شما توصیه می کند تا مهارت های جدید خود را گسترش دهید و مسئولیت های مالی و شغلی جدید را به عهده بگیرید. بکار انداختن سرمایه هایتان در این زمان به شما آزادی و قدرت می بخشد.

عبارت شفابخش:

ثروت جوهر طبیعی من است و موجب می گردد تا قوه ی خلاق خود را در این جهان متجلی نمایم.

فال تاروت روزانه متولدین تیر

تکامل عشق – سعادت

– رضایت از موقعیت مالی

– موفقیت افراد خانواده در کنار هم

– موفقیت زوج جوان در زندگی

– اتفاقی که همه افراد خانواده از آن خوشحال خواهند شد

توضیح:

موقعیت مناسبی برای سعادت و صمیمیت بیشتر در جریان است. در محیط گروهی یا خانوادگی رضایت و صلح و صفا ایجاد می گردد و کودکان از این فرصت طلایی بهترین بهره ها را خواهند برد. مشاجره یا خصومتی در اطراف شما پایان می پذیرد و به صلح و دوستی متمایل می گردد. کلید خوشبختی را که لیاقت آن را دارید در جمع یا خانواده خود بدست می آورید.

عبارت شفابخش:

زندگی آنچه را که برای خوشبختی نیاز دارم به من می بخشد.

فال تاروت روزانه متولدین مرداد

رفاه مالی و معنوی

– افکار و علائقی که بدرستی هدایت شده اند

– در یافت یک حکم یا مدرک

– بانویی که به تنهای به پول و ثروت زیادی دست میابد

توضیح:

موفقیت دلپذیری که برای شما در جریان است مراحل مختلف تعهد، زحمت، انضباط، یادگیری و برآورد را طی نموده است و شما به مرحله متعالی تری قدم می گذارید. هم اکنون زمانی است که می توانید آرزوهای متعالی برای روح خود پدید آورید.

عبارت شفابخش:

هرچقدر بیشتر می بخشم بیشتر دریافت می کنم.

فال تاروت روزانه متولدین شهریور

شخصیت قانونی – قدرت

– شخص با افکار و ایده های منطقی

– شخصی که برای مشورت در کار مناسب است

– کار دادگاهی که با موفقیت انجام می گیرد

توضیح:

در زمینه های قانونی شما می توانید قدم اول را بردارید و نقش رهبری را در کارهایتان بعهده بگیرید. مشتاق و مصمم از طریق شیوه های آزموده خود برای هرگونه مبارزه آمادگی دارید و می توانید به نتایج دلخواه دست یابید. از سختی ها در جهت نیرومندی و سازندگی شخصیت خود سود جسته و اجازه ندهید که احساسات سرکوفته شما مانعی بر سر راه اهداف شما بوجود آورد.

عبارت شفابخش:

امکانات خلاق من هیچگونه محدودیتی ندارند.

فال تاروت روزانه متولدین مهر

محدودیت – ترس – تنگنا

– محدودیت های ناشی از ترس

– اسارت ناشی از بی تصمیمی

– بیماری موقت

– افسوس خوردن برای یک اشتباه

توضیح:

ترس ها، تردیدها و ابهامات شما را میخکوب کرده است. عاملی را که در فکر خود قدرتمند می دانید، راه های انتخابی شما را مسدود ساخته است. هشت شمشیر نمایانگر محرومیت است و محدودیت هایی را که شما بطور خواسته یا ناخواسته به خود تحمیل می کنید، تجسم می سازد. راه نجات را که انتظار شما را می کشد، در وجود خود احساس کنید و از این سردرگمی خود را برهانید. از شهامت درونی خود استفاده کرده و قدرتی را که به دیگران واگذار کرده اید باز پس بگیرید.

عبارت شفابخش:

عشق بیکران مرا از هرگونه تاریکی و تنگنا می رهاند.

فال تاروت روزانه متولدین آبان

حکم قانونی

– موضوع قانونی به نتیجه می رسد

– عبور از یک مرحله سخت و حساس

– به نتیجه اعمال رسیدن

توضیح:

حالا وقت آن رسیده که با خود صادق باشید و بدانید آنچه را که کاشته اید برداشت می کنید. رفتارهای ما بازتاب هایی به دنبال دارند و زمانی که اوضاع به نظر نامطلوب می رسند از دو حال خارج نیست. یا می بایست از آن وضعیت نکاتی را بیاموزیم و یا نتیجه ی اعمال گذشته ی خود را بپذیریم.

این کارت هشدار می دهد که به حقوق دیگران چه مادی و چه معنوی تجاوز نکنید.

عبارت شفابخش:

من در کانون خود برقرار هستم.

فال تاروت روزانه متولدین آذر

تنگناهای عاطفی

– بی خانمانی و فقر

– تنهایی رنج آور

توضیح:

پنج سکه نماینده نوعی جدایی، تنهایی و محرومیت است. فقدان نیروی حیات و قدرت می تواند ناشی از ضعف جسمانی، بیماری، تنهایی روحی و روانی و یا مشکلات مالی باشد. حال زمانی است که می بایست به کمبودها و نیازهای خود توجه کنید. اعتقادات و باورهای شما درمورد زندگی به هیچ وجه از شما حمایت نمی کنند، در این صورت آیا هنوز مایل هستید باورهای کهنه خود را تقویت کنید؟! این کارت شما را تشویق می سازد تا با ناتوانیهای خود روبرو گشته و بر آنها تفوق جویید.

عبارت شفابخش:

من در حال نظم دادن به زندگی خود هستم.

فال تاروت روزانه متولدین دی

ایمان – آینده روشن

– آسمان پر از ستاره نشانگر آینده روشن

– امکانات جدید

– سلامتی

توضیح:

غم ها و غصه های شما همچون ابرهای آسمان پراکنده گشته و ستاره شما ظهور خواهد کرد. نماد ستاره به شما هدیه ای پر از مهر تقدیم می کند اما به خاطر داشته باشید که هدایای ستاره همیشه مادی نیستند. ستاره دریای آرام پس از طوفان است.

عبارت شفابخش:

ارتباط من با آگاهی بیکران راه را برای تجلی اندیشه هایم می نمایاند.

فال تاروت روزانه متولدین بهمن

ازدواج – ثمره ی عشق

– ثروت زیاد – ازدواج – پیشرفت

– به ثمر رسیدن استعدادهایتان نزدیک است

– گاهی به معنی ولخرجی و عیاشی نیز می باشد

توضیح:

بزودی پرنده شانس روی شاخسار درخت زندگی تان نوید سروربخش عشق و آگاهی را سر می دهد و شادی را در زندگی خود تجربه خواهید نمود. سلطان بانو مظهر عشق است و باغ زندگانی شما را سرسبز و مصفا می سازد.

عبارت شفابخش:

من از قدرت و زیبایی سرشار هستم.

فال تاروت روزانه متولدین اسفند

قاطعیت – تصمیم

– پیروزی با کسی است که قدرت بیشتری دارد

– یک اتفاق مهم

توضیح:

در رابطه با موضوع پرسشتان لازم است که سریع و بموقع دست به کار شوید. هراس به دل راه ندهید. شجاعانه و قاطعانه با مسائل روبرو گردید. زندگی هرگز برای مدت طولانی هموار پیش نمی رود. دیر یا زود عواملی فرا می رسند و به شما یادآوری می کنند تا با مبارزه خود روبرو شوید. اجازه ندهید که احساسات شما منطقی را که جهت رفع مشکلات نیاز دارید تیره و سست گرداند. هرچه که هست، با شهامت، درستکاری و عزمی راسخ پیش بروید.

عبارت شفابخش:

من به ادراکات روشن خود اطمینان دارم.

شما می‎توانید در مورد اینکه فال و طالع‎تان درست اعلام شده یا خیر، در پایین همین مطلب در قسمت نظرات بیان کنید و نظرات و پیشنهادات خود را با ما درمیان بگذارید