۰ نفر

مدیر متولد دی ماه؛ با مدیر متولد دی چگونه رفتار کنیم؟

۱ دی ۱۴۰۱، ۱۸:۵۱
کد خبر: 655954
مدیر متولد دی ماه؛ با مدیر متولد دی چگونه رفتار کنیم؟

مدیران متولد دی ماه؛ این مدیر با آرامش و وقار کم نظیری بر صندلی خود تکیه می دهد. او معمولا از صحبت کردن در مورد خود و یا ظاهر شدن در برابر خبرنگاران پرهیز دارد زیرا ترجیح می دهد.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ مدیر متولد دی ماه شهرت و نام نیک او خودبخود از دیوارها بگذرد و به گوش دیگران برسد. در دفتر کارش که به زیبایی آراسته شده است، سخت کوشانه کار می کند. دفتر کار او به خانه ای مجهز و کارآمد شباهت دارد. کسانی که از نگاه نافذی برخوردارند براحتی می توانند مدیر متولد دی ماه را شناسایی کنند. او مدیری پرجذبه، متین، قاطع در اجرای امور، و پایمرد در حفظ سازمان و مقررات است. او در کنار کارمندانش، خانواده ای متحد و معتقد به اصول و سنت ها را تشکیل می دهد.

ویژگی های مدیران متولد دی ماه

مدیر متولد دی از برقراری رابطه عاطفی بین خود و دیگران اباء دارد. برخوردهای رسمی و رعایت چهار چوب های اداری را می پسندد و انتقاد صریح از رفتار و عملکرد خود را تحمل نمی کند. اگرچه غالبا چنین وانمود می کند که به جلب رضایت دیگران چندان اهمیتی نمی دهد اما کلمات و جملات تحسین آمیز را بسیار دوست می دارد. علی رغم آرامش و طمانینه ظاهری، معمولا در معرض ابتلاء به حالاتی نظیر افسردگی و بدبینی که ممکن است چندین روز به طول می انجامد، قرار دارد. گاه برای مدتی از همگان کناره گیری می کند و تنها گذشت زمان است که او را به حالت عادی باز می گرداند. در مقابل، او قادر است تا پیوسته و بدون خستگی و ملالت، کار کند. او نسبت به “وقت” خود همانقدر حساسیت و وسواس دارد که نسبت به خانواده و اموالش!


مدیر متولد دی ماه در به خاطر سپردن آمار و ارقام، از حافظه ای اعجاب آور برخوردار است. مطالعه کتب تاریخ را بسیار دوست می دارد و به میراث های کهن عشق می ورزد. صفاتی چون اصالت و بزرگ منشی دراو تاثیر فراوان دارد و در مقابل از بی بند و باری، مدپرستی جلف و سبک مغزی بیزار است. على رغم رفتارهای خشک و رسمی، از قلبی مهربان و رئوف برخوردار است و دستگیری از مستمندان و گرفتار آمدگان را مراعات می کند. به همین دلیل می توان گفت این مدیر شایسته احترام و تکریم کارمندان خود هست.

مدیر متولد دی در مقام تصمیم گیری، موجودی حساس و خجول است که از تنهایی و انزوای خویش رنج می برد.

ویژگی های کارمند متولد دی ماه

کارمند متولد دی ماه، کاملا در چهارچوب های سنتی و محافظه کارانه قرار دارد. طرز لباس پوشیدن، آراستن و صحبت کردن او در مورد نسل های جدید، کاملا مطابق با همین دیدگاه است. روابط بین او و همکاران و مدیرانش بر پایه احترام و رعایت شان دو جانبه استوار است. قبل از همه به محل کار می رسد. اگر مجبور به اضافه کاری شود، غذایش را با خود به همراه می آورد. از زیر بار مسئولیت نمی گریزد چتر در هوای ابری، صدای آرام، شرم و حیای معتدل و میز منظم از جمله مشخصات جداناشدنی این شخصیت است.

در فیزیک ظاهری او (و همچنین در رفتارش) جسارت و هیجان ناچیزی می یابید. با این حال در رسیدن به مرکز قدرت بر دیگران سبقت می گیرد. در حقیقت او به مدد سختکوشی، جدیت و ضمیر هوشیار خویش، به مسندهای قدرت نزدیک می شود.

کارمند متولد دی ماه از جنس کارمندانی است که اندکی لغزش و سستی او را به فلاکت می کشاند. بیش از آنچه که از او انتظار می رود، کار می کند اما لب به شکوه و شکایت نمی گشاید. با دنیای واقعیت ها زندگی می کند و به همین دلیل است که افزایش درآمد را بر پست و مقام و منزلت ترجیح می دهد. کارمند متولد دی ماه از اماکن عمومی پرهیز دارد. زندگی خانوادگی را بر هر چیز دیگری ترجیح می دهد. با احتیاط، اموال خود را می بخشد و هیچگاه بیش از آنچه که لازم است، نمی پردازد. با رشوه و زیر میزی هیچ میانه ای ندارد.

زنان متولد این ماه، کارمندانی آراسته (بدون افراط) هستند. به وظایف خود (بدون هیچ وقت کشی و پرحرفی) عمل می کنند. از آنجاییکه این زن، ازدواج و زندگی زناشویی را بر همه چیز ترجیح می دهد، معمولا زندگی شغلی او به ازدواج با رئیس یا یکی از همکاران می انجامد. کارمند متولد دی ماه از جابجایی و سفر بیزارست. به همین دلیل است که به مشاغلی نظیر بازاریابی، علاقه ندارد.

شغل مناسب دی ماهی ها

 همانطور که شما هم می دانید، جاده های صاف همیشه بهترین راهها برای رسیدن به مقصد نیستند. گاهی باید دیوارها را خراب کرد و پیش رفت، فقط کافی است که صبور باشید.

شما دوست دارید مدیریت کارها را چه در اجتماع، چه در خانواده یا محیط کار به عهده بگیرید، پس سعی کنید که خودتان را به جایگاه مدیر برسانید تا همیشه راضی و خشنود باشید. بنابراین بهترین شغل برای متولدین دی ماه مدیریت در هر نوع شرکت و اداره می باشد.