۰ نفر

متولدین کدوم ماه بیشتر خیانت می کنن؟

۵ شهریور ۱۴۰۱، ۲۲:۱۳
کد خبر: 663410
متولدین کدوم ماه بیشتر خیانت می کنن؟

در این جا قصد داریم به تفکیک بگوییم که مردان و زنان متولدین کدام ماه بیشتر خیانت می کنند. اگر شما هم کنجکاوید تا انتهای متن با ما باشید.

مردان و زنان متولدین کدام ماه بیشتر خیانت می کنند؟

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ مردان و زنان متولدین هر ماه در روابط احساسی و زندگی مشترک دارای ویژگی‌های مختلفی همچون وفاداری، تعهد، خیانت و … هستند. البته نمی‌توان آن را قطعی دانست و یک موضوع نسبی است.

این حقیقت غم انگیز است، اما روزانه بسیاری از افراد ماه های تولد مختلف به فردی که دوستش دارند خیانت می کنند. برخی دوست دارند خیانتکارترین افراد متولد شده در ماه های دوازده گانه سال را بشناسند تا بتوانند کنترل و تمرکز بیشتری روی روابط عاطفی خود داشته باشند.

با این حال هیچ کس از خیانت در امان نیست. نه تو، نه بهترین دوستانت نه آن شخصیت تلویزیونی معروف که مورد علاقه شماست.دالبته هرکسی تعریف خاص خود را از خیانت دارد و حدود یک میلیون عمل مختلف وجود دارد که می تواند در دسته خیانت به همسر یا شریک عاطفی قرار گیرد.


در این زمینه بخوانید؛

موردی که خیلی ها از همسرشون پنهان می کنن

بهترین زنان متولد چه ماهی هستند؟

با شهریور ماهی ها ازدواج کنیم یا نه؟


پنهان کاری روابط زناشویی

مردم به دلایل مختلفی خیانت می کنند از جمله ناراحتی در رابطه، جستجوی تجربیات جدید، تمایل به انتقام، یا از دست دادن عشق. اما هر دلیلی که باشد، خیانت همیشه به یک آشفتگی ختم می شود.

برای اینکه خودمان را برای احتمال واقعی که ممکن است برای ما اتفاق بیفتد، آماده کنیم، مهم است که بدانیم مردان و زنان متولدین کدام ماه بیشتر خیانت می‌کنند.

در مورد این سوال که مردان و زنان متولدین کدام ماه بیشتر خیانت میکنند، نتایج یک مطالعه انجام شده توسط سایت همسریابی نشان داد که مهر، خرداد و دی بیشترین احتمال خیانت در روابط را دارند، در حالی که آبان ثابت کرد که وفادارترین آنهاست .

با این وجود همه کسانی که در یک ماه خاص متولد شده اند قرار نیست خیانت کنند، و همچنین افرادی که تحت این نشانه ها متولد شده‌اند و کمتر احتمال دارد خیانت کنند، در نهایت این کار را انجام نمی دهند. با این حال، به نظر می رسد برخی از علائم ماه ها وجود دارند که بیشتر در معرض وسوسه هستند، و نگاه دقیق‌تر به ستارگان می تواند به ما در درک بهتر دلیل آن کمک کند.

در اینجا هر یک از علائم ماه های مختلف در مرد و زن به ترتیب از بیشترین تا کمترین احتمال خیانت را ارائه کردیم:

۱.متولدین ماه مهر

مردان و زنان متولدین ماه مهر معاشقه‌های بزرگی هستند، به همین دلیل است که بسیاری از افراد برای شروع رابطه با آنها مردد هستند. و شاید حق دارند که مردد باشند. در حالی که شما فکر می کنید وقتی متولد مهر در یک رابطه متعهد باشد، معاشقه با سایرین متوقف می شود، اینطور نیست. و حتی اگر معمولاً بی ضرر باشد، گاهی اوقات خیلی زیاده روی می کند.

۲. متولدین ماه خرداد

طالع بینی خرداد

یک خردادی در یک رابطه بسیار نیازمند توجه است، بنابراین اگر نتوانید شبانه روز به او توجه کنید، کسی را پیدا می کند که بتواند. زنان خردادی می‌توانند بسیار بلاتکلیف باشند، بنابراین او دوست دارد گزینه‌هایی داشته باشد. خردادی ها از نظر علائم ستاره شناسی وفادار نیستند، یک خردادی اگر همه چیز را بخواهد به احتمال زیاد خیانت می کند و ممکن است با بیش از یکی دو نفر در رابطه باشد.

۳. متولدین ماه دی

متولد ماه دی به دنبال چیزی بسیار خاص در روابط خود است. این بدان معناست که او به دنبال شادی، حمایت، ثبات و شاید حتی موقعیت است. از آنجایی که یافتن همه اینها در یک شریک عاطفی دشوار است، وقتی او آن را پیدا کرد، کسی نخواهد بود که در خطر از دست دادن آن است.

۴. متولدین ماه اردیبهشت

دلیل اینکه یک اردیبهشتی خیانت نمی کند این است که وفادار ماندن به شریک زندگی خود بیشترین سود را برای او دارد. داشتن یک رابطه به این معنی است که فقط باید با یک نفر تلاش کنید، و هیچ انرژی اضافی برای خرج کردن پنهانی و بهانه آوردن در محل صرف نمی شود. بله، متولد اردیبهشت واقعاً تنبل‌تر از آن است که حتی به خیانت فکر کند.

۵. متولدین ماه تیر

پنهان کاری روابط زناشویی

تیر ماهی یکی از وفادارترین در بین سایر ماه‌ها است و در بین همه علائم ستاره شناسی جزو کمترین احتمال های خیانت است. خانواده مهمترین چیز برای او است و او همیشه به دنبال حمایت عاطفی و پایدار است. او دوست دارد احساس راحتی و امنیت کند و خیانت باعث می شود همیشه احساس اضطراب و عصبانیت کند. از آنجایی که برخی از این دلایل نیز فقط به نفع اوست، او در لیست جایگاه نهایی را نمی‌گیرد، اما تقلب نمی‌کند و می‌توانید به او تکیه کنید.

۶. متولدین ماه مرداد

یک متولد ماه مرداد نه تنها دراماتیک است، بلکه باید همیشه در مرکز توجه باشد. اگر با او مانند ملکه ای که معتقد است رفتار نمی کنید، و به خصوص اگر احساس می کند که شما شروع به نادیده گرفتن او کرده اید، او هر کاری که فکرش را بکند انجام می دهد تا مطمئن شود که شما دوباره به او توجه می کنید.

۷. متولدین ماه شهریور

شهریور

یک شهریوری هرگز حتی به این فکر نکرده که از کسی که با اوست دور شود. او حتی نمی تواند به این فکر کند که با شخص دیگری دزدکی دور بزند. متولد شهریور فرد صادقی است که می توانید به او اعتماد کنید و در نهایت اگر ناراضی بود به شما می گفت و به جای اینکه به شما خیانت کند به رابطه پایان می داد. او طرفدار درام نیست و قرار نیست منبع آن در زندگی خودش باشد.

۸. متولدین ماه اسفند

این تکان دهنده خواهد بود، اما یک اسفندی از افرادی است که احتمالاً خیانت می کند. او که به طور معمول حساس و فوق عاطفی است، نمی تواند از کوچکترین تغییرات خلقی خودداری کند. اگر او از دست شما عصبانی است و شب بیرون است، نمی توان گفت چه اتفاقی می افتد. در عین حال، او به دلیل ترس از آسیب رساندن به کسی که از او ناراحت است، کمتر احتمال دارد که یک رابطه را ترک کند. از قضا، او ممکن است به جای سرگردانی انتخاب کند. شاید در اعماق درونش امیدوار است که مچ او در حال خیانت گرفته شود.

۹. متولدین ماه فروردین

یک فروردینی بدون شک به شریک زندگی خود متعهد است. اگرچه گاهی اوقات ممکن است بی‌ادب و خشن ظاهر شود، زیرا در ابراز عشق و تعهد به شریک زندگی‌اش بهترین نیست. اما این به این معنی نیست که او به جایی می رود که با هم رابطه داشته باشد. او همیشه وفادار است. بعلاوه، او می‌داند که اگر کسی به او خیانت می‌کرد، چقدر احساس وحشتناکی داشت، و هرگز نمی‌توانست با آن کنار بیاید.

۱۰. متولدین ماه آذر

مرد آذر

مردان و زنان متولد آذر ماه دارای استانداردهای اخلاقی بسیار بالایی است و هرگز نمی خواهد کاری انجام دهد که حسن شهرت او را از بین ببرد. تعجب نکنید اگر در اوایل یک رابطه، آذر ماهی یک رابطه باز را پیشنهاد می کند و به وضوح می گوید که قصد دارد افراد دیگر را ببیند. وقتی او در این مرحله درباره کاری که انجام می دهد و انتظاراتش از رابطه شما باز و صادق است، پس اهل خیانت نیست.

۱۱. متولدین ماه بهمن

یک بهمن ماهی ممکن است از نظر فیزیکی خیانت نکند، اما ممکن است شروع به ارسال پیامک های عشوه گرانه کند یا کسی را در طول یک شب بیرون بکشد تا ساعاتی را با او خوش بگذراند. و در حالی که این هرگز فیزیکی نیست، برخی افراد این را خیانت عاطفی می دانند، بنابراین مطمئن است که شریک زندگی او اگر بداند این اتفاق در حال وقوع است، خیلی خوشحال نخواهد شد.

۱۲. متولدین ماه آبان

یک آبان ماهی می تواند دوست داشتنی ترین و متعهدترین شریک عاطفی باشد که تا به حال داشته اید و برای همیشه همینطور بمانید تا زمانی که شما هم برای او همین کار را انجام دهید. لحظه ای که او متوجه می شود که شما به او خیانت کرده اید، حتی به کوچکترین شکل ممکن، همه شرط ها از بین می روند. شما وفاداری او را از دست داده اید و باید آماده انتقام باشید. مواظب باش!

سخن آخر

راه های زیادی برای ایجاد یک رابطه پایدار و سالم وجود دارد، اما متأسفانه، به همان اندازه دلایل خیانت افراد وجود دارد. از کسالت ناشی از ازدواج گرفته تا میل جنسی ناسازگار تا احساس غفلت، خیانتکاران توضیح زیادی در مورد اینکه چرا کاری را انجام می دهند ارائه می دهند. بسته به اینکه چقدر طالع بینی ماه ها را جدی می گیرید می‌تواند چشمان خود را باز کنید و افراد خیانتکار اطراف خود را بشناسید.