۰ نفر

متولدین کدوم ماه تو رفاقت حرف ندارن؟

۳ شهریور ۱۴۰۱، ۱:۲۳
کد خبر: 662986
متولدین کدوم ماه تو رفاقت حرف ندارن؟

با جزئیاتی از رابطه دوستی ماه ها با هم و همچنین ایده آل ترین دوست شما که متولد یک ماه خاص است بیشتر آشنا شوید.

تفاوت دوستی در میان متولدین ماه های مختلف

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ داشتن یک دوست صمیمی، معنای کامل دوستی را به سطح بالاتری ارتقا می دهد. مهم نیست چقدر همه را از خودتان ناامید کرده باشید، تعداد بسیار کمی هستند که همچنان به حمایت شما ادامه می دهند و معمولا دوست صمیمی یکی از آن افراد است.

اگر به ستاره شناسی علاقمند باشید، شاید برایتان جالب باشد بدانید که نشانه ماه تولد شما تاثیر زیادی روی شخصیت تان دارد و در مقابل سازگاری بیشتری با متولد ماه دیگر دارید و شانس آنکه او تبدیل به بهترین دوست شما شود را افزایش می دهد. در زیر نکات جالب از بهترین نوع رابطه دوستی ماه ها با هم را خواهید خواند.


در این زمینه بخوانید؛

متولدین کدوم ماه ها بهتره با هم ازدواج کنن؟

رگ خواب مرد متولد شهریور + خصوصیات مثبت و منفی مردان شهریوری

همسر متولد چه ماهی تو زندگی صبورتره؟


 

فروردین

دوستی رفاقت

بهترین دوست شما: متولد ماه مهر

فروردینی ها از نظر شخصیتی افرادی پرجنب و جوش، با اعتماد به نفس و جاه طلب هستند. ولی تا حدی نیز عجول اند. به همین دلیل یک دوست مهرماهی که معمولا همیشه به حفظ تعادل در زندگی اهمیت می دهد، می تواند راهنمای خوبی برای شما باشد تا تصمیم های بهتری بگیرید.

فروردینی ها نمونه کسانی هستند که در زمان عصبانیت رفتارهای هیجانی از خود نشان داده و حرف های بد می زنند ولی اگر کسی با خودشان همان رفتار را داشته باشد، نمی توانند با آن کنار بیایند. یک دوست مهر ماهی که دارای ذهنی آرام است در این موقعیت ها رفتار بالغ تری داشته و هرگز او را تحریک نمی کند. به محض اینکه یک فروردینی آرام شود، دوباره مثل قبل رفتار هیجان انگیز و شاد خواهد داشت.

اردیبهشت

بهترین دوست شما: متولد ماه اسفند

در رابطه دوستی ماه ها با هم ، شما ممکن است لجوج باشید، یک اسفند ماهی رفتاری همدلانه دارد که می تواند در زمان هایی که خلق و خوی بدی دارید برای شما نوعی حامی احساسی باشد.

هیچ تعجبی ندارد که اردیبهشت ماهی ها با اسفند ماهی ها دوستان بسیار شگفت انگیزی هستند.اردیبهشتی ها می توانند یک دوست فوق العاده از جهت وفاداری و بخشندگی باشند و هرگز دست از کسانی که دوستشان دارند، نمی کشند. از سوی دیگر اسفند ماهی ها قلب رئوفی دارند که هرگز از شخص مقابل سو استفاده نمی کنند.

لج بازی اردیبهشتی ها گاهی باعث می شود رفتاری غیرعقلانی داشته باشند که در این مواقع اسفند ماهی ها می توانند به خوبی از عهده آنها برآیند. آنها از اردیبشهتی ها حمایت احساسی می کنند و این همان چیزیست که اردیبهشتی ها برای مقابله با افکار هیجانی خود به آن نیاز دارند.

خرداد

بهترین دوست شما: متولد ماه دی

شما ممکن است رفتار و اخلاقی متزلزل داشته باشید ولی یک دی ماهی بسیار مقرراتی می تواند در ثابت ماندن در بخش های مهم زندگی تان کمک کند.

شما برای داشتن رفتاری شوخ و دوستانه معمولا روح تازه ای به دورهمی های اجتماعی تان می دهید، به دوستانتان توجه می کنید و با صحبت های خوب موجب شاد شدن آنها می شوید.

یک دی ماهی که خودش اخلاقی صبورانه و مقرراتی دارد می تواند مکمل شما باشد. از آنجا که خرداد ماهی ها معمولا ذهن متزلزل و دمدمی دارند، به کمک یک دی ماهی می توانند در برخی از مسائل زندگی خود استوار و ثابت تر عمل کنند.

تیر

رفاقت

بهترین دوست شما: متولد ماه آذر

رابطه دوستی ماه ها با هم در این مورد را می توان اینگونه توصیف کرد: یک آذر ماهی خوددار و مثبت اندیش به شما کمک می کند تا به گزارش پرشین وی از لاک خود بیرون آمده و چیزهای جدید را تجربه کنید.

گرچه شما کمی درون گرا هستید ولی وقتی کسی را دوست داشته باشید، صد در صد خود را به او می دهید. یک آذرماهی این خصوصیت اخلاقی را درک کرده و ارزش آن را می داند. شما شخصی دوست داشتنی، مراقب و وفادار بوده بدون اینکه انتظاری از دیگری داشته باشید.

یک دوست آذرماهی مثبت اندیش به شما کمک می کند از خلق و خوی ناراحت و در خود فرو رفته خود بیرون آمده و شادتر باشید. به همین دلیل است که می توانید یک دوستی بلند مدت باهم داشته باشید. هر دو شما در سطوح عمیق تر فکری به هم متصل هستید و از صحبت کردن در مورد جنبه های فلسفی موضوعات لذت می برید.

مرداد

بهترین دوست شما: متولد ماه اردیبهشت

وقتی شما رئیس مابانه رفتار می کنید، یک اردیبهشت ماهی صبور به شما کمک می کند تا به خودتان بیایید!

مرداد با نشانه “شیر” شناخته می شود که دارای ویژگی های رهبری است و رفتاری قدرتمندانه دارد.  ولی این ویژگی موجب کم شدن دیگر خصوصیات شما که شخصی صلح طلب، دوستانه، مراقب و وفادار هستید، نمی شود. اردیبهشتی ها خودشان افرادی وفادار و جاه طلب هستند و از همین رو به شخصیت مردادی ها جذب می شوند.

مردادی ها به شدت افرادی محبوب هستند ولی با این حال اردیبهشتی ها را به عنوان بهترین دوست خود انتخاب می کنند و همین امر موجب می شود اردیبهشتی ها احساس خاص بودن پیدا کنند.

شهریور

طالع بینی شهریور

بهترین دوست شما: متولد ماه فروردین

در رابطه دوستی ماه ها با هم وقتی یک شهریوری خود را خیلی درگیر جزئیات می کند، یک فروردینی می تواند به او کمک کند تا سپاسگزار چیزهای بزرگتر و مهم تر زندگی باشد.

تمایل به انجام دادن تمام کارها به شیوه بی نقص و کامل بزرگترین قدرت شماست و همین امر گاهی اوقات تبدیل به بزرگترین ضعف شما می شود. هوش و همچنین چشم تان برای دیدن جزئیات به شما کمک می کند در زندگی فردی پیشرو باشید. ولی گاهی اوقات آنچنان در جزئیات غرق می شوید که فراموش می کنید سپاسگزار چیزهای بزرگتر باشید.

جنبه ذاتی خیالباف و شاد یک فروردینی می تواند به تمایلات کمالگرایانه شما تعادل بدهد. با داشتن یک شخصیت قوی مثل یک فروردینی در کنارتان، شما هر دو می توانید با اعتماد به نفس با سختی های زندگی روبه رو شوید. فروردینی ها تشنه ماجراجویی هستند که می تواند مکمل خوبی برای شما باشد که به صورت ذاتی فردی آرام هستید و دوست فروردینی تان هم می تواند از طبیعیت قابل اطمینان و قابل اتکا شما سود ببرد.

مهر

بهترین دوست شما: متولد ماه مرداد

در رابطه دوستی ماه ها با هم ، شما به عنوان یک مهرماهی زیبایی را تحسین می کنید و مرداد ماهی ها هم همان علاقه را نسبت به همه چیزهای مبتکرانه و سطح بالا دارند.

متولد ماه مهر با نشانه میزان و ترازو شناخته می شود و توجه بسیار زیادی به عدالت و تعادل دارید. اگر احساس کنید کسی نسبت به شما بی احترامی کرده، ممکن است خونسردی خود را از دست بدهید.

یکی از اولین دلایلی که موجب می شود شما و یک مرداد ماهی ارتباط بسیار خوبی با هم داشته باشید این است که هر دو شما قدردان همه چیزهای سطح بالا و اشرافی هستید. یک مهرماهی علاقه زیادی به زیبایی دارد و متولد ماه مرداد نیز که با سنبل اشرافیت شناخته می شود به خوبی این مورد را درک می کند.

هر دو شما از اینکه دوستی را پیدا کردید که سطح انرژی مشابهی با شما داشته و علاقمندی های مبتکرانه مشترکی با شما دارد، خوشحال و راضی هستید. همچنین هر دو شما می توانید از اشتباهات یکدیگر گذر کرده و اوقات خوبی را باهم بگذرانید.

آبان

وقتی شما در تلاش های مضاعف خود به مشکل برمی خورید، یک بهمن ماهی با شخصیت غیرمعمول خود ایده های منحصربه فردی به شما می دهد که می توانید مسائل تان را حل کنید.

شما فردی با شهامت، جسور، احساساتی و به شدت پرشور و اشتیاق هستید!

شخصیت بهمن ماهی ها درست قطب مقابل شماست. آنها شخصیتی دوستانه و عجیب و غیرمعمول داشته و دوستدار سرگرمی هستند ولی با این حال شما دو نفر به خوبی با هم کنار می آیید.

از آنجا که بهمن ماهی ها در کنترل موقعیت های احساسی وحشتناک عمل می کنند، در مواقعی که مسائل پیچیده و جدی می شود، به شما تکیه می کنند. از سوی دیگر وقتی شما در تلاش هایتان دچار مشکل می شوید آنها با ایده هایشان به یاری شما می شتابند.

آذر

دوست + رفیق

بهترین دوست شما: متولد ماه دی

رابطه دوستی ماه ها با هم برای آذر و دی را اینگونه می توان توصیف کرد: شما به عنوان یک آذرماهی ناشکیبا هستید ولی یک دی ماهی صبورانه به حرف های شما گوش داده و شما را آرام می کند.

فقط شما می دانید چطور می توان یک ذهن فلسفی را با یک سبک زندگی آزادانه ترکیب کنید. یک دی ماهی بهترین دوست شما می تواند باشد چرا که او شخصیتی جدی و اهل عمل دارد که مکمل خوبی برای شخصیت خوش بین و مثبت اندیش شماست.

زمانی که شما صبر خود را از دست داده و ناشکیبا هستید، یک دی ماهی آرام تان می کند. او یک شنونده صبور است و به شما احساس امنیت می دهد. از سوی دیگر شما به شدت مستقل هستید و به آنها این انگیزه را می دهید تا فرصت های بیشتری در زندگی شان را امتحان کنند.

دی

بهترین دوست شما: متولد ماه آذر

وقتی زندگی برایتان سخت می شود شما می توانید به آذرماهی های مثبت اندیش تکیه کنید تا با مسائل تان سبک بار تر روبه رو شوید.

یک دی ماهی مهارت های سازماندهی بی نظیری دارد که برای دستیابی به موفقیت بسیار کاربردی است.

شما نیز توانایی از پیش برنامه ریزی کردن دارید که می تواند مفید باشد ولی گاهی اوقات موجب بدبینی و منفی اندیشی تان شود. به همین دلیل یک آذر ماهی سراسر مثبت اندیش می تواند یک دوست عالی برای شما باشد. او شما را تشویق می کند تا متفاوت فکر کرده و هیجان بیشتری به زندگی تان اضافه می کند.

شما ممکن است فردی خود دار باشید ولی برای کسانی که شما را بشناسند صبور، مراقب و شوخ طبع هستید. یک آذرماهی از سبک زندگی منظم شما بهره می برد و سوی دیگر شما نیز از اخلاق شاد، مثبت و سبکباری دوست تان در زمان های سختی بهره خواهید برد.

بهمن

بهترین دوست شما: متولد ماه اردیبهشت

در رابطه دوستی ماه ها با هم تنبلی از ویژگی های منفی شما به عنوان یک بهمن ماهی است و یک اردیبهشت ماهی جاه طلب، شما را به سمت رسیدن به اهدافتان هل می دهد.

شما شخصی با اخلاقیات خارج از عرف معمول، پر از ایده های خاص و بکر، به گزارش پرشین وی دوستدار هنر و عاشق رابطه های اجتماعی هستید.

تنها چیزی که موجب بازماندن شما از رویاهای منحصربه فردتان می شود تنبلی شماست. به همین دلیل به یک اردیبهشت ماهی جاه طلب، قابل اتکا و با ثبات نیاز دارید تا شما را در زندگی، با انگیزه نگه دارد.

اردیبهشت ماهی ها ممکن است لجوج باشند ولی در اعماق وجودشان شخصی با احساس و وفادارند. آنها به طور مداوم شما را به سمت اهدافتان هل می دهند از سوی دیگر در زمان هایی که آنها هیجانی و بدون فکر عمل می کنند، می توانید آنها را به خود آورده تا عاقلانه تر فکر کنند.

اسفند

دوست رفیق

بهترین دوست شما: متولد ماه تیر

افراد خودخواه ممکن است از معصومیت شما سو استفاده کنند ولی طبیعت محتاط یک تیرماهی می تواند به خوبی از شما مراقبت کند.

شما شخصی از خود گذشته و مراقب بوده و به دوستان و خانواده تان کاملا تعلق خاطر دارید. بنابراین تعجبی ندارد که یک متولد ماه تیر که شخصی با درک و احساس بالاست می تواند بهترین دوست شما باشد. هر دو شما به هم احساس خاص بودن و مراقب بودن می دهید.

شما از آن دست افراد معصوم و خوبی هستید که ممکن است قربانی خواسته های خودخوانه برخی از مردم شوید. یک تیر ماهی ذاتا شخصی محتاط است که شما را در برابر چنین افرادی محافظت می کند.

وقتی یک تیرماهی دچار اخلاق بدی می شود، شما با صبوری تان به او کمک می کنید تا از آن شرایط عبور کند.