۰ نفر

۵ واقعیت تلخ درباره زندگی زیبا رویان

۳۱ مرداد ۱۴۰۱، ۰:۲۲
کد خبر: 662196
۵ واقعیت تلخ درباره زندگی  زیبا رویان

اکثر مردان فکر می کنند که اگر یک زن بسیار زیبا باشد، پس تمام جنبه های دیگر زندگی او نیز باید مرتب باشد.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ اکثر مردان فکر می کنند که اگر یک زن بسیار زیبا باشد، پس تمام جنبه های دیگر زندگی او نیز باید مرتب باشد. بهمین خاطر او را اولویت زندگیشان قرار می دهند و هر کاری برای تحت تاثیر قرار دادن او انجام می دهند. اما در واقعیت، زنان زیبا مانند همه دختران، روابط و مشکلات خاص زندگی خودشان را دارند. گاهی اوقات، آنها حتی درگیر مشکلاتی میشوند که زنان دیگرآن را تجربه نکرده اند.

موفقیت های آنها بخاطر زیبایی آنهاست

اکثر مردم تصور می کنند که اگر یک زن زیبا به موفقیت برسد، برای آن تلاش نکرده و فقط بخاطر زیباییش است که در آن جایگاه قرار دارد. همه به اشتباه فکر میکنند که یک بانوی زیبا از جذابیت خودش استفاده می کند تا مورد توجه و لطف دیگران قراربگیرد. دستاوردهای او فقط بخاطر اینکه او از نظر فیزیکی جذاب تر از یک فرد معمولی است ، نادیده گرفته می شود. دختران زیبا هم سخت کار میکنند.


در این زمینه بخوانید؛

ارتباط باورنکردنی زیبایی و هوش

رازهای حفظ زیبایی در ۴۰ سالگی

ترفندی برای زنان در مقابل مردان تا جوان تر به نظر برسند


احساس امنیت نمیکنند

اضطراب

زنان به چیزهای زیادی اهمیت می دهند که مردان به آنها فکرهم نمی کنند. بیشتر خانم‌ها در مورد اندازه کمر، شکل ، قد، رنگ پوست، شکل صورت و غیره خودشان نگران هستند. زنان خودشان را با زنان دیگر مقایسه می کنند و هرگز منصف نیستند. برنامه های تلویزیونی و رسانه های اجتماعی انواع خاصی از زنان را با تیپ های بدنی خاص به عنوان زن ایده آل معرفی می کنند. به همین خاطر نگاهمان به زیبایی ظاهر تغییر کرده و مدام در حال مقایسه هستیم.

در دوستیابی مشکل دارند

بسیاری از ما فکر می کنیم که اگر یک زن زیبا باشد، رابطه ها و گزینه هایش بی نهایت است. در حقیقت، یک زن زیبا توجه بسیاری از پسرها را به خودش جلب می کند، اما متاسفانه اکثر پسران آنها را شبیه کالا می بینند. حتی زنان زیبا هم برای داشتن یک رابطه خوب تلاش می کنند.

ترس از طرد شدن

احساس دارند

وقتی به افراد زیبا نگاه می کنیم، فکر میکنیم زندگیشان عالی است. حسادت ما باعث می شود که نتوانیم مشکلات و ناراحتی های آنان را درک کنیم. هیچکس نمیتواند با آنها ابراز همدردی کند. همیشه تنها هستند زیرا همه ، آنها را وقتی حالشان خوب است دوست دارند.

همیشه در حال مبارزه هستند

بیشتر زنان زیبا به سختی میتوانند با مردان ارتباط برقرارکنند، نه به این دلیل که استانداردهایشان بالاست یا هر چیز دیگری، بلکه به این دلیل که مردان نمی توانند با آنها ابراز همدردی کنند. هیچکس تلاش نمیکند که درون آنها را بشناسد.

نباید یک کتاب را از روی جلد آن قضاوت کنیم. بیایید روی شناخت افراد تمرکز کنیم، نه قضاوت های خودمان در مورد اینکه آنها باید براساس ظاهرشان باشند. ظاهر صورت را حذف کنید و همه ما انسان های زیرین هستیم. یک قلب، چهار اندام و دو نیمکره مغز. دیدن زنی که آن گونه که هست، تعامل شما با او را طبیعی و آسان می کند، مهم نیست چقدر از بیرون زیبا به نظر می رسد.