۰ نفر

با این کارها صورتت جذاب تر به نظر می رسه

۲۲ مرداد ۱۴۰۱، ۲۲:۴۳
کد خبر: 660188
با این کارها صورتت جذاب تر به نظر می رسه

مجموعی از خصوصیاتی زیبا و دوست داشتنی که در یک فرد جمع می شوند او را جذاب می کند. جذابیت فقط زیبایی چهره نیست شاید برخی افراد فکر کنند که خوب من چهره ی معمولی دارم پس زیبا و جذاب نیستم، باید بگوییم که خیر جذابیت مجموعی از زیبایی های بیرونی و درونی است.

این چندتا راز، هر قیافه ای رو جذاب میکنه

به گزارش اقتصاد آنلاین، جالب است بدانید جذابیت مختص چهره ظاهری نیست.

بلکه شامل همه خصوصیات فیزیکی و رفتاری انسان می شود. گاهی اوقات شاید در مهمانیها دیده باشید شخصی یک لباس ساده ولی تمیز و مرتب پوشیده خیلی باوقار رفتار می کند، لبخند می زند، ارتباط قوی در صحبت و کلامش دارد و بعد از مدتی می بینید که اکثر مهمانان دور او جمع شده اند و در حال ارتباط گرفتن با او هستند.

درست است که خصوصیات ظاهری و فیزیکی به خصوص در امر ازدواج بسیار مهم هستند اما همان طور که گفتیم این خصوصیات در کنار خصوصیات دیگر معنا و مفهوم پیدا می کنند.

جالب است بدانید که خصوصیات فیزیکی و زیبایی ظاهری را می توان به دست‌آورد، توسط ورزش کردن و آرامش ذهن. که این کار با کمی همت خیلی سریع صورت می گیرد اما جذابیت در خصوصیات درونی و رفتارها و احساسات کمی پیچیده‌تر می شوند و باید تمرکز بیشتری بر روی آنها شود.

همان طور که همگی می‌دانیم این روزها سلبریتی ها و مدلینگ ها عکسهای بسیار زیادی را منتشر می کنند و که نشان دهنده جذابیت های بسیار فیزیکی است و به خصوص در خانم ها این مسئله به چشم می خورد که دوست دارند مانند این سلبریتی ها جذاب شوند و روی به عمل های زیبایی می آورند.

 آیا سلبریتی ها واقعا جذاب هستند ؟

جنیفر و بن افلاک

دختر ها و پسرها به خصوص در ابتدای آشنایی هایشان بسیار خودشان را شکل مدلینگها در می آورند ولی آیا این تضمین خوشبختی و با هم ماندن آنهاست؟

انسان های ساده که، ازدواج بسیار موفق دارند، دوست های بسیاری دارند، به هر کجا که می روند مورد توجه هستند، چه رازی را پشت پرده دارند که آنها را اینگونه جذاب کرده است؟

راههای رسیدن به جذابیت

افراد جذاب رمز و رازهایی را می‌دانند که توسط آنها می توانند دوستان بسیاری داشته باشند، در روابط اجتماعی و عاطفی خود بسیار موفق هستند، و یکی از خصوصیات بارز این افراد اعتماد به نفس بالای آنهاست که این خصلت خیلی واضح و روشن در این افراد دیده می شود. افراد جذاب و خواستنی به خود اطمینان و اعتماد دارند و همین مسئله آنها را قوی نشان می دهد. مردم انسانهای قوی را بسیار دوست دارند.

نکته جالب اینجاست، جذابیت و خواستنی بودن می تواند به خاطر نوعی تربیت ذاتی باشد و از دوران کودکی در وجود فرد قرار بگیرد. اما به طور کلی جذابیت یک امر یاد گرفتنی هم هست و با انجام برخی تمرینات می تواند خیلی راحت آن را آموخت و به کار برد.

 لبخند و جذابیت

اگر می‌خواهید خدای ‌جذابیت شوید، خودتان بخندید و دیگران را هم وادار به خندیدن کنید. خندیدن و خنداندن را اولویت ذهنی خود قرار دهید

لبخند یکی از اصول اساسی جذابیت در انسان هاست فرقی نمی کند خانم باشید یا آقا لبخند باعث می شود که دیگران جذب شما شوند. البته لبخند در آقایان باید خیلی نامحسوس و جذاب باشد و فقط باید به گونه ای باشد که نشان دهد، من مرد مهربان اما جدی هستم. معمولا خانمها جذب آقایانی با لبخند کم و صورتی جدی می شوند.

به طور کلی لبخند یک تکنیک و یک تمرین برای ارتباط برقرار کردن با دیگران است چهره بشاش و خندان را همه دوست دارند. وقتی شما با لبخند با دیگران صحبت می کنید در اصل انرژی مثبتی را به سمت آنها ساطع می کنید و آنها این انرژی را دریافت می کنند و در نتیجه بدون آنکه خودشان بدانند خیلی راحت با شما ارتباط برقرار می کنند و شما را فردی جذاب می‌دانند. قدرت لبخند را جدی بگیرید و از این تکنیک استفاده کنید.

 تماس چشمی و جذابیت

وقتی با کسی در حال صحبت کردن هستید حتما تماس چشمی برقرار کنید. گاهی شما هم کسانی را دیده اید که وقتی با آنها در حال صحبت کردن هستید به شما نگاه نمی کنند یا حتی وقتی خودشان در حال مکالمه ای هستند باز هم تماس چشمی ندارند اینگونه افراد فاقد تمرکز هستند و این نشان دهنده آن است که اصلا به حرفهای شما گوش نمی دهند و در نتیجه آنها نمی توانند هیچ جذابیتی داشته باشند.

برقراری تماس چشمی هنگام صحبت کردن باعث شور و اشتیاق صحبت در طرف مقابل می شود و این نکته بسیار مهمی است که شما را خواستنی تر می کند.

 نوع دست دادن و جذابیت

وقتی با کسی ملاقات می کنید فرقی نمی کند چه دوست شما باشد یا یک غریبه تازه آشنا شده یا کسی که شاید حتی قرار است او را یک بار ببینید، هنگام دست دادن دستانش را به آرامی فشاری دهید. دست دادن شل و بی حال، به صورت ناخودآگاه نشان می دهد که شما آدم صمیمی نخواهید بود. و این مورد سبب می شود که شما از جذابیت بیوفتید.

چگونه جذاب باشیم

چطور می نشینید؟ آیا بر روی صندلی ولو می شوید یا صاف و با اعتماد به نفس کامل می نشینید؟ در هنگام صحبت کردن به همه نگاه می کنید؟ حرکات دستتان هنگام صحبت کردن چگونه است؟

حتی برخی حرکات بدنی نشان دهنده غرور و تکبر هست مثل دست به سینه نشستن. افرادی که به عکس العمل های فیزیکی خود اهمیت نمی دهند افراد جذابی نمی توانند باشند و حتی این موضوع سبب دوری دیگران از آنها می شود. هنگام نشستن و هنگام بلند شدن یا هنگام صحبت کردن به حرکات بدنی خود دقت کنید.

 گله و شکایت دشمن جذابیت

شکایت کردن به طور کلی شما را از جذابیت می اندازد این موضوع را به خصوص در زندگی مشترک افراد می بینیم همسرانی که همیشه گله و شکایت می کنند و مدام غر می زنند سبب می شوند که برای طرف مقابل از جذابیتشان کاسته شود و این موضوع بسیار مهمی برای از هم پاشیده شدن زندگی مشترک افراد است.

البته این موضوع را در همه جا می توان رعایت کرد و فقط مختص زندگی مشترک نیست. به طور کلی گله و شکایت ممنوع. زیرا در این صورت به مرور زمان دوستان و آشنایان از کنار شما خواهند رفت. و شما نه تنها انسان جذابی برایشان نیستید بلکه انسانی تنها هم می شوید.

 تمیزی و جذابیت

گاهی اوقات فکر می کنیم که اگر لباسهای گران‌قیمت و مارک بپوشیم مورد توجه دیگران واقع می شویم منکر این موضوع نیستیم اما آنچه که در نوع لباس پوشیدن شما را جذاب می کند تمیزی لباسها و متناسب بودن رنگ آنها با یکدیگر است.

همه این را می‌دانیم که کثیفی و ژولیده بودن را هیچ کس دوست ندارد. آراسته باشید.

سعی کنید از رنگهای شاد استفاده کنید و همچنین به نظافت جسم خود نیز بپردازید و همیشه بوی خوب بدهید اینگونه می توانید حس خوبی را در دیگران ایجاد کنید. و مورد توجه واقع شوید.

 انعطاف پذیری و جذابیت

یکدندگی و سفت بودن یکی از عوامل بسیار مخرب در روابط هست. وقتی کسی با شما صحبت می کند در درجه اول انتظار پذیرش شما را دارد سپس منتظر نظر شما می ماند. اگر از همان ابتدا مدام به دیگران بگویید نه این اشتباه است نه این نادرست است دیگر برای ادامه رابطه راهی نمی گذارید و این موضوع مهم شما را از جذابیت می اندازد.

 اعتماد دیگران را جلب کنید

یکی از راههایی که شما را خواستنی تر می کند این است که اعتماد دیگران را نسبت به خودتان جلب کنید. اگر کسی حرفی را به شما می زند و ازتان می خواهد که بین خودتان باشد آن حرف تا ابد باید بین شما دو نفر باقی بماند. مهربان باشید و گذشت داشته باشید.

به اطرفیان نشان دهید که آنها را دوست دارید آنها برای شما مهم هستند و به آنها اهمیت می دهید.

 از استرس دوری کنید

یکی از عواملی که باعث می شود دیگران شما را فردی جذاب ندانند، استرس و اضطرابهای شماست. وقتی با دوستی بیرون می روید و مدام استرس دارید که مبادا اتفاق بدی بیافتد یا مدام کسی را در خانه چک می کنید یا پی در پی از اتفاقات بد صحبت می کنید آن فرد را از خود دور می کنید و دیگر هیچ جذابیتی برای او ندارید.

 کاریزمای خود را بالا ببرید

حتما برای شما اتفاق افتاده است که گاهی اوقات جذب کسانی می شوید که اصلا دلیل آن را نمی دانید و می گویید نمی دانم چه چیزی در او هست که اینقدر دوست داشتنی و جذاب است. برخی افراد به دلیل نوع رفتار و کارهای خوبی که انجام می دهند انرژی مثبت بسیاری دارند و به اصطلاح می گوییم کاریزمای بالایی دارند و اینگونه افراد به صورت ناخودآگاه دیگران را جذب خود می کنند.

موارد دیگری که باید برای جذابیت رعایت کنید

نام دیگران را به خاطر بسپارید.

خوب به حرفهای دیگران گوش دهید.

اگر کسی از شما تعریفی کرد با لبخند از او تشکر کنید.

در صورت ناراحتی طرف مقابل با او کمی هم دردی کنید و سپس فضا را به شکلی نامحسوس تغییر دهید.

به تن صدایتان دقت کنید خانمها بسیار ملایم و با صدای زیر و آقایان با صدای ملایم و بم باید صحبت کنید.

ژست خوب بگیرید در مقابل آیینه تمرین کنید که چه ژستی به شما می آید.

اندام خود را همیشه متناسب نگاه دارید چیزهایی که در فیزیک شما قابل تغییر هست را می توانید بهتر کنید مثل رسیدگی به پوست و مو و …که همه اینها سبب جذابیت هر چه بیشتر شما می شود.

تحقیقات نشان داده است خانمهایی که آرایش کمتری می کنند جذاب تر و خواستنی تر از کسانی هستند که آرایش های زیاد دارند. زیرا کسانی که زیاد آرایش می کنند در اصل می خواهند خود را پشت رنگ ها پنهان کنند و این سلب اعتماد می کند.

خشم ممنوع

بد اخلاق و خشمگین نباشید زود از کوره به در نروید اگر این طور هست می توانید از فایل صوتی خود هیپنوتیزم کنترل خشم استفاده کنید.

همیشه سر وقتی که قول داده اید حاضر شوید.

وقتی در حال صحبت هستید مدام تلفن همراه خود را چک نکنید.

شوخ‌طبع باشید و دیگران را بخندانید.

تعریف و تمجید کنید اما اغراق نکنید چون سلب اعتماد می شود.

بااصالت رفتار کنید حرفهای رکیک و بد نزنید.

متظاهر نباشید، اما با اطمینان و اعتماد به خود رفتار کنید.

آگاه باشید زیاد مطالعه کنید.

دیگران را ضعیف جلوه ندهید که خودتان قدرتمند به نظر برسید. این موضوع به مرور زمان شما را فردی ناتوان جلوه می دهد که از مشکلات دیگران نبردبانی برای خودتان می سازید تا از بالا بروید اما در جایی این نبردبان خواهد شکست و شما زمین می خورید.

مناسبت ها را به خاطر بسپارید.

هنگام غذا خوردن آداب را رعایت کنید.

اگر کار اشتباهی کردید حتما مسئولیت آن را بپذیرید.