۰ نفر

می دونی عطر ماه تولدت چیه؟ + معرفی

۱۱ مرداد ۱۴۰۱، ۲۲:۴۶
کد خبر: 658017
می دونی عطر ماه تولدت چیه؟ + معرفی

دنیای عطرها، مانند دنیای ما انسان­ها پیچیده بوده و حرفهای زیادی برای گفتن دارند. برای تهیه عطر، چندین اسانس با هم تشکیل رایحه می­دهند و این رایحه­ها مانند گرم، شیرین، خنک، تلخ و مدیترانه­ای هستند. می­توان گفت، انتخاب عطر مناسب همانند انتخاب لباس و دیگر لوازم شخصی شما سخت و گیج­کننده است. اما یکی از راه­هایی که می­تواند به شما کمک کند، انتخاب عطر ماه تولد خواهد بود. به این معنی که، انتخاب عطر بر اساس ماه تولد باشد.

بهترین عطر متولدین ماه های مختلف

به گزارش اقتصاد آنلاین، عطرها شخصیت رفتاری هر فردی را نشان می­دهد و از آنجایی­که هر ماه تولدی شخصیت خاصی دارد، می­توان انتخاب عطر ماه تولد را برای خود روشی جهت انتخاب عطر مناسب قرار دهید. انتخاب عطر بر اساس ماه تولد ، به شما کمک خواهد کرد تا بهترین انتخاب را در هنگام تهیه هدیه به دوستانتان داشته باشید.

انتخاب کردن عطر بسیار اهمیت دارد و می­بایست با حوصله صورت گیرد، زیرا عطرها به ماندگاری خاطرات در ذهن افراد کمک می­کنند. به طور مثال، شاید برای خود شما هم اتفاق افتاده باشد که در یک مهمانی نشسته و مشغول گفت­وگو هستید، ناگهان کسی وارد مجلس شده و با ورود او یک عطر آشنا شما را به سالهای دور می­برد. یا شما را به یاد یکی از دوستان یا عزیزانتان می­اندازد. پس چه خوب است که یک امضای ما یک عطر خوش و دلنشین باشد. عطر ماه تولد یکی از شیوه­هایی بوده که شما می­توانید با انتخاب عطر بر اساس ماه تولد ، جذابیت خود را چندین برابر کرده و صاحب یک عطر خوش و به یادماندنی شوید.

استفاده از نمادها برای انتخاب عطر ماه تولد

جهت انتخاب عطر بر اساس ماه تولد به چهار عنصر تشکیل دهنده انسان توجه خواهد شد. این چهار عنصر اصلی عبارت­اند از خاک، هوا، آب و آتش. هر ماه تولدی جزء یکی از این چهار عنصر بوده و در تشکیل شخصیت رفتاری آنها نقش دارد. به طور مثال، متولدین فروردین شخصیت­های مشابه­ای داشته که دلیل آن را عنصر وجودی آنان اشاره کرده­اند.

عنصر آتش (الهام پذیر): فروردین، مرداد، آذر

عنصر هوا (نیروهای ذهنی قوی): خرداد، مهر، بهمن

عنصر خاک (مادی): اردیبهشت، شهریور، دی

عنصر آب (احساسات): تیر، آبان، اسفند

عطر ماه تولد فروردین

انتخاب عطر بر اساس ماه تولد شما را بیش از پیش جذابتر می­کند. پس اگر متولد فروردین ماه هستید، عطر ماه تولد خود را بر اساس یکسری از معیارها تهیه و از آن استفاده کنید. عنصر متولدین این ماه آتش و اغلب پرشور و انرژی، قوی و همچنین زندگی تجملی را بسیار می­پسندند. عطر ماه تولد فروردین با رایحه مشک، کهربا و چوبی است. چند نمونه از عطرهای پیشنهادی برای متولدین فروردین عبارت­اند از:

عطر زنانه بولگاری Omnia Amethyste

یکی از انواع عطر ماه تولد فروردین را می­توان بولگاری اومنیا آمتیس نام برد. یک عطر شیک زنانه که رایحه­ای ملایم و شیرین دارد. گروه بویایی آن چوبی مشک گلی و اکثر برای فصول گرم سال از این عطر باکلاس استفاده می­کنند. نت اولیه اومنیا آمتیس رایحه گریپ فروت و ترکیبات سبز، نت میانی رز و زنبق، در پایان رایحه نهایی آن گل­های خوش­عطر و روایح چوبی به استشمام می­رسد.

عطر مردانه Lacoste Pour Homme EDT

عطری شیرین که نشان دهنده شور و اشتیاق متولدین فروردین خواهد بود. این عطر شخصیت افراد را خون گرم و پرانرژی نمایان می­کند و یکی از انواع عطر ماه تولد فروردین مخصوص آقایون است. عطر خوشبو لاگوست رایحه­هایی از گریپ فروت، آلو سیاه و سیب سبز ، فلفل ، هل و دارچین و همچنین در نت پایانی رایحه چوب صندل و وانیل و نیشکر دارد.

عطر ماه تولد اردیبهشت

متولدین این ماه صبور، قابل اعتماد و مهربان هستند و روحیه عاشقانه دارند. عنصر تشکیل دهنده شخصیت آنها خاک بوده و اگر بخواهند انتخاب عطر بر اساس ماه تولد داشته باشند، رایحه­های پیشنهادی به این افراد ملایم و از خاک مانند گل یاسمن و رز، چوب صندل است. متولدین اردیبهشتی می­توانند از عطرهای معروفی استفاده کنند. چند نمونه از این عطرهای ماه تولد اردیبهشت:

عطر معروف زنانه Lancome Miracle Blossom

میراکل بلاسم ، مجموعه­ای از عطرهای گلدار که نشانه­ای از عشق و علاقه را به اطرافیان منتقل می­کند. دارای رایحه­ای شیرین که از گل­های خوشبو و دلنشین نظیر گل صد تومنی ، یاس و اندکی رایحه ی میوه ای تهیه شده است و هر شخصی را مجذوب خود خواهد کرد. این عطر ماه تولد مخصوص روحیه عاشقانه متولدین اردیبهشت و می­توان در اکثر فصل­ها از آن استفاده کرد.

عطر مردانه Amouage Figment Man

عطر مردانه برای هر مردی خصوصیات منحصر به فرد او را بازگو می­کند، بنابراین باید میان این همه رایحه­های انبوه یک عطر مناسب با شخصیت را انتخاب کرد. در این راستا، انتخاب عطر بر اساس ماه تولد یک شیوه جالب و مناسب برای انتخاب عطر افراد خواهد بود. همچنین می­توان یکی از انواع عطر ماه تولد اردیبهشت ویژه مردانه را، عطر مردانه آمواج فیگمنت من اشاره کرد. مردهای متولدین این ماه با این عطر دلنشین خاطره خوشی از خود به یادگار می­گذارند. رایحه­های تشکیل دهنده این عطر شامل خاک، لیمو ، فلفل، شمعدانی، چوب صندل است.

عطر ماه تولد خرداد

متولدین برج جوزا سرشار از ایده، فکرهای خلاقانه بوده و هوش هیجانی آنها بالا است. جهت انتخاب عطر بر اساس ماه تولد ، بهترین انتخاب رایحه­های ترکیبی و همچنین ترکیب چوب صندل خواهد بود. عطرهای مناسب متولدین این ماه عبارت­اند از:

عطر پرانرژی ورساچه Bright Crystal Absolu

این عطر پرطرفدار مخصوص خانم­های باسلیقه و شیک خرداد ماهی است. عطر ماه تولد خرداد ورساچه از میوه و شکوفه های خوش طبیعت تهیه شده، و رایحه­های آن را می­توان به  انار ، یوزو، نیلوفر آبی ، ماگنولیا ، گل صد تومانی، مشک ، چوب ماهون ، کهربا اشاره کرد.

عطر مردانه ورساچه EROS

عطر ماه تولد خرداد ویژه آقایون را می­توان عطر مردانه ورساچه اروس معرفی نمود. این عطر منتخب بر گرفته از عشق و علاقه ساخته شده و گویای خوش ذوقی افراد خواهد بود. رنگ فیروزه­ای بطری ورساچه اروس بیانگر دریای مدیترانه، از رایحه­های سیب ، لیمو، نعناع، عمبرتون ، شمعدانی ، دانه تونکا، سدر، خزه درخت بلوط ، وانیل ، خس خس تهیه می­شود.

عطر ماه تولد تیر

اولین ماه از فصل تابستان، فرهیخته ترین افراد را در صور فلکی دارد. عنصر وجودی متولدین تیر آب و افرادی حساس و زود رنج هستند. می­توان گفت طبیعت آنها رومانتیک و احساساتی است. بنابراین، هنگام انتخاب عطر بر اساس ماه تولد بهترین عطرها با رایحه­های گل یاسمن، وانیل، نعناع هندی و دارچین نام دارد.

عطر زنانه Gucci Guilty

یکی از انواع عطر ماه تولد تیر، عطر منتخب گوچی گیلتی در بین خانم­های متولد این ماه است. این عطر در بین همه افراد جذاب و شیک، همچنین رایحه­ای شیرین دارد. با استشمام عطر گوچی گیلتی هجومی از رایحه­های برگاموت ، فلفل ، پرتقال ، گل یاس ، انگور سیاه ، هلو و شمعدانی ، مشک سفید ، وانیل ، عنبر و نعنای هندی حس می­شود.

عطر مردانه دانهیل alfred dunhill london

متولدین مرد ماه تیر، اگر انتخاب عطر بر اساس ماه تولد را پیش گرفتند، عطر مردانه آلفرد دانهیل لندن را از یاد نبرند. این عطر شرقی و شیرین بوده و اکثر در روزهای بهاری استفاده خواهد شد. آلفرد دانهیل انتخاب آقایان باسلیقه و شیک است.

عطر ماه تولد مرداد

رایحه مشک بهترین عطر ماه تولد مرداد معرفی شده، این عطر فراموش نشدنی همانند شخصیت متولدین مرداد است. آنها شخصیتی پر از شوروهیجان دارند و همیشه در یادها می­مانند. پس چه خوب که عطر ماه تولد مرداد همه در یادها ماندگار باشد.

عطر زنانه Laura Biagiotti Venezia

عطر ماه تولد

این عطر رایحه گرم و شیرین داشته، با استشمام آن حسی از شادابی و نشاط به افراد منتقل می­شود. رایحه­های تشکیل دهنده ونزیا را می­توان به لانگ یلانگ ، انگورفرنگی سیاه، آلو، یاس، رز، چوب صندل، وانیل، رزین اشاره کرد. این عطر برای مصرف روزانه و هم شبانه مناسب خواهد بود و هیچ محدودیتی ندارد.

عطر مردانه Diesel Only The Brave

این عطر یکی از پرطرفدارترین عطرها در بین آقایان است و در ایران آن را دیزل مشتی می­نامند. دیزل آنلی برایو مناسب­ترین عطر ماه تولد مرداد بوده و از رایحه­هایی مانند لیمو ترش ، نارنگی ، بنفشه ، گشنیز ، سدر، چرم ، بوته وحشی جاوی، کهربا دارد. این عطر منتخب از ماندگاری و خاصیت پخش کنندگی بالایی برخوردار خواهد بود.

عطر ماه تولد شهریور

شهریوری­ها به آرامش محض معروفند. شخصیتی آرام دارند و در دانش و اطلاعات اول هستند. عنصر وجودی آنها خاک و رایحه­های مناسب متولدین این ماه را می­توان رایحه­های ترکیبی مانند چرم و میوه هلو نام برد. خانم­های شهریوری رایحه­هایی نظیر چوب صندل و دارچین را بیشتر می­پسندند.

عطر زنانه Be Delicious  DKNY

این عطر سمبلی از لطافت، انرژی و آرامش است. عطر زنانه دی کی ان وای بی دلیشز ، مخصوصا خانم­های شهریوری باسلیقه بوده و رایحه­ای خنک-شیرین دارد. رایحه­های تشکیل دهنده  عطر زنانهBe Delicious  DKNY عبارت­اند از سیب سبز ، خیار و گرپ فوروت و گل هایی نظیر مریم ، رز ، سوسن و بنفشه.

عطر مردانه مون بلان مدل Legend

آن دسته از آقایان شهریوری که به رایحه سنگین عطرها اهمیت می­دهند، عطر مردانه مون بلان بسیار مناسب و گزینه ایده آلی برایشان خواهد بود. با مون بلان لجند، حس سرزندگی و شادابی به اطرافیان منتقل، بوی خوش آن مدام در محیط پخش می­شود. رایحه­های بکار رفته در این عطر را می­توان به اسطوخودوس، آناناس و نارنج، گل رز و شمعدانی، سیب، خزه و میوه‌های خشک اشاره کرد.

عطر ماه تولد مهر

به طور معمول، متولدین برج میزان شخصیتی آرام و ساده هستند. بنابراین عطرهایی با رایحه ملایم و شیرین برای آنها گزینه مناسبی می­باشد. عنصر وجودی مهر ماهی­ها هوا بوده و این خود، نشان از نیروی ذهنی قوی آنان دارد. بهتر است هنگام انتخاب عطر بر اساس ماه تولد برای این افراد، عطرهایی با رایحه ملایم که کمی هم شیرین هستند انتخاب نمایید.

عطر زنانه Elizabeth Arden 5th avenue

این عطر شیرین، مناسب برای متولدین مهر ماه بوده و نام گرفته از خیابان معروف در نیویورک است. رایحه­های تشکیل دهنده این عطر محبوب شامل سوسن ، یاس بنفش ، شکوفه ی لیمو، میخک ، گل یاس، گل مریم، گل بنفشه ، هلو ،  یالانگ یالانگ ،گل رز، چوب میخک ، عنبیه ، عنبر ، چوب صندل ، وانیل و  مشک می­شود.

عطر مردانه Lalique White 

عطر لالیک انتخابی ایده آل برای آقایان مهر ماهیست. نمادی از عشق و صفا بوده، ماندگاری و پخش کنندگی بالایی دارد. رایحه اولیه آن تمبر هندی ، ترنج و رایحه میانی هل ، فلفل ، جوز ، بنفشه و همچنین رایحه نهایی مشک ، عنبر ، سدر خواهد بود.

عطر ماه تولد آبان

متولدین این ماه شخصیتی مستقل داشته و با قدرت خود به هر آنچه که می­خواهند می­رسند. رایحه موردنظر برای عطر ماه تولد آبان اغلب مشک، چوب صندل و وانیل است. عطرهای پیشنهادی برای متولدین این ماه عبارت­اند از:

عطر زنانه محبوب Bvlgari Jasmin Noir EDP

این عطر کاملا با شخصیت متولدین آبان سازگار بوده و حس قدرت را منتقل می­کند. عطر جاسمین از بوی یاسمن در کنار شیرین بیان و مشک الهام تهیه شده و هر شخصی را مجذوب خود خواهد کرد. این عطر معروف زنانه انتخاب خانم­های شیک و لاکچری است و رایحه­هایی نظیر یاسمن ، رایحه سبز، بادام ، یاس، دانه تونکا ، مشک ، شیرین بیان ، کهربا ، نعناع هندی ، چوب صندل دارد.

عطر مردانه Lalique Encre Noire 

یکی از پیشنهادات ویژه برای آقایان متولد آبان عطر لالیک انکر نویر است. این عطر طرفداران زیادی دارد و بسیاری از جوانان شیفته عطر مردانه لالیک انکر نویر هستند. رایحه­های تشکیل دهنده آن را می­توان به ترنج ، گریپ فروت ، جوز، سرو ، اسطوخودوس، چوب کشمیر ، مشک ، خس خس اشاره کرد. آقایان آبانی با عطر لالیک جذاب­تر از همیشه در مهمانی­ها حضور پیدا خواهند کرد.

عطر ماه تولد آذر 

از ویژگی­های اصلی و بارز متولدین آذر را می­توان شوخ طبعی آنها را نام برد. از این رو، در انتخاب عطر بر اساس ماه تولد باید عطرهایی مدنظر قرار گیرد که رایحه­ای شیرین و تشکیل شده از مرکبات باشد. عنصر وجودی آذر ماهی­ها آتش بوده و شخصیتی ماجراجو دارند.

 عطر زنانه j’adore dior

این عطر تشکیل شده از مرکبات و گل­های خوشبو است که حسی از شادمانی را به افراد القا می­کند. هر کس که این عطر را استشمام کند، به طور حتم در همان ابتدا لبخندی از شادی بر لبانش نقش می­بندد. رایحه دیور جادور نظیر جوز هندی ، آلو ، ماندارین ، بهار نارنج ، ترنج ، لیمو، گل بنفشه ، ارکیده ، گل یاس ، گل برف ، رز ، گل ماگنولیا، آلو ، مشک ، وانیل هستند.

 عطر مردانه porsche design the essence

در تحقیقات نشان داده شده که مرد های متولد آذر ماه عاشق این عطر هستند..بعد از استعمال  پورش دیزاین ایسنس تندوتیز، متوجه بوی چوب سرو کوهی و زغال‌اخته می‌شوید. این ترکیب دوگانه و کمی شیرین طراوت و شادابی را در شما ایجاد می‌کند. در ادامه و پس از مدتی، این نت‌های آغازی جای خود را به نت‌های میانی خواهند داد. نت‌های میانی از ترکیب تخم گشنیز، فلفل و چوب درخت کاج تشکیل‌شده‌اند. تندی این نت‌ها، انرژی و هیجان را به شما منتقل می‌کند. پس از مدتی طولانی، نت‌های پایانی از راه رسیده و جای نت‌های میانی را می‌گیرند. این نت‌ها از ترکیب بخور خوشبو و گیاه پاتچولی تشکیل ‌شده‌اند.

عطر ماه تولد دی

افرادی که متولد این ماه هستند اغلب بی ریا و شفاف بوده، بنابراین عطر ماه تولد آنها هم باید بیانگر این شفافیت باشد. عنصر وجودی آنها متعلق به خاک و رایحه­های مناسب برایشان چرم، گل یاسمن و رایحه­های چوبی است.

عطر زنانه Dior Hypnotic Poison

این عطر رایحه شیرین و گرم همانند شخصیت دی ماهی­ها دارد. عطر دیور هیپنوتیک پویزن پرطرفدار بوده و اکثر خانم­های دی ماهی، علاقه خاصی به این عطر خواهند داشت. رایحه دیور هیپنوتیک پویزن عبارت­اند از زرد آلو ، آلوی سیاه ، نارگیل، گل مریم ، زنبق دره ، یاسمین ، رز ، رزوود برزیلی ، زیره سیاه، چوب صندل ، بادام ، وانیل ، مشک است.

عطر مردانه Burberry London 

یکی از عطرهای مورد علاقه مردان متولد دی ماه عطر مردانه بربری مدل لندن است . کا رایحه این عطر عموما با بوی ادویه‌جات تند، برگ‌ها و مرکبات شروع شده، از گل‌ها و چرم گذشته و به رایحه‌های گرم تنباکو، چوب و درخت می‌رساند.که بیشتر در زمستان مورد استفاده قرار میگیرد.

عطر ماه تولد بهمن

بهمنی­ها صادق و کمی کنجکاو هستند. عنصر وجودی آنها آب بوده، اما عطر ماه تولد آنها رایحه­هایی مانند مرکبات و گل­های خوشبو دارد. یکی از عطرهای منتخب این ماه Burberry Brit Rhythm است.

عطر زنانه Burberry Brit Rhythm

با استشمام این عطر، موجی از لطافت و نشاط به اطرافیان منتقل می­شود. رایحه­ای گرم و شیرین داشته و ترکیبات آن را می­توان به سطخودوس ، فلفل صورتی ، بهار نارنج، ریشه زنبق زرد ، شکوفه پرتقال ، گل پتالیا ، برگ توت سیاه، خس خس ، مسک ، نت های چوبی اشاره کرد.

عطر مردانه amouage journey 

عطر ماه تولد

مردان متولد بهمن اغلب مجذوب این عطر از برند آمواژ هستند .اولین بار که بوی این عطر به مشامتان میرسد  بوی تند فلفل سیچوان، هل، نارنج و روغن بهارنارنج به سرعت در محیط پخش خواهد شد. این ترکیب روحیه‌ی لازم برای شروع حرکت را برای شما تأمین می‌کند. در ادامه رایحه‌ی چوب درخت توت، بخار معطر و تنباکو جایگزین نت‌های ابتدایی می‌شوند. این نت‌ها برای افرادی که رایحه‌های اسموکی و تنباکو را دوست دارند، بسیار لذت‌بخش خواهد بود.

عطر ماه تولد اسفند

اسفندی­ها گرم و مهربان و صاحب یک قلب پاک هستند. عطر ماه تولد آنها باید جذابیت و مهربانی آنها را نشان دهد، بنابراین می­توانند از رایحه گل­ها استفاده کنند. انتخاب بیشتر خانم­های اسفندی عطر channel coco noir خواهد بود. با استفاده از این عطر به جذابیت خود بیفزایید.

عطر زنانه channel coco noir

این عطر جذاب، پرطرفدار، لاکچری و مناسب خانم­های باسلیقه است. رایحه اولیه آن ترنج ، گریپ فروت، رایحه میانی یاسمن ، شمعدانی ، نرگس ، رز و رایحه پایانی را می­توان به مشک ، کندر ، نعنا هندی ، چوب صندل سفید ، دانه تونکا ، وانیل اشاره کرد.

ادو تویلت مردانه گوچی Made To Measure

عطر مردانه متولدین اسفند ماه ادو تویلت مردانه گوچی Made To Measure میباشد.به محض اولین استشمام این عطر بوی خوش اسطخودوس ،ترنج و دانه دانیس رو احساس میکنید و در نت دوم آلو، توت ف جز سریلانکا و سرو کوهی به مشامتان میرسد و در آخر با بوی نعناع هندی و چرم و گل لادن این عطر جادویی از شما جدا میشود .